søndag, september 14, 2008

Søndag i sol

For ei HERLEG helg!!! Her er snuppemor på søndagstur i sola, iført heklahue og eit skjerf eg hekla attåt den. He he he, hua er dratt alt for langt ned i augene, men pytt - er det så nøye då?
Eg har faktisk hekla ein del huer for salg også. Det er kjempelenge sidan dei vart ferdige (kanskje over eit år), og planen er at dei skal sendast til ein kunstkafè i Hardanger. Siste dekor manglar, og eg burde berre setje i gong å få dei ferdige. Men ting tar tid :)
Nå skal me kose oss med nybakte kraterboller til kvelds. Ha ein fin søndagskveld!

22 kommentarer:

Smineset sa...

Ser ut som du har hatt ei fin helg, ja! Også så fine de var de luene. Kraterboller? Hva er det?

Ha en super søndagskveld! ;-)

Smineset sa...

Ser ut som du har hatt ei fin helg, ja! Også så fine de var de luene. Kraterboller? Hva er det?

Ha en super søndagskveld! ;-)

Dagny- Heim sa...

Kjempefine huer! Fine fargar også.
Ja, kraterbollar, kva i all verda er det? Såg gode ut, da.

tintin sa...

Snuppemor var utrolig søt ute på søndagsturen sin da. Kjempefin hekla lue og skjerf.

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Åhhhh , så stor lillemor er blitt!! Nydelig er hun , og så fjong i tøyet da :)
Kjempeflotte luer , og den kanelbolla frista !!!

Ha en god uke !!!

ceciliegrut sa...

Så nydelig hun er! :o)

Vakkert Liv sa...

For noen flotte luer og supersøt jente!! Kos deg med kraterbollene...

silje-sin sa...

Hei Linda:) Lillejenta di er så utrolig nydelig! Og gutten din også forresten:) Ser ut som dere har hatt en nydelig dag! Lekre luer, kunne ønske meg å kjøpe en sånn til augusta. Er det noen sjangs for at de kommer i "nettbutikken" din etterhvert også? Jeg bor litt langt unna hardanger.. Ønsker deg en flott kveld! klem fra silje.

Katarina sa...

Hei Feen
Er den lilla huen til salgs?Er den evt i str 4 år eller er det bare for småprinsesser?Ha en knallfin søndagskveld:-)

h.espe sa...

Skjønn liten snuppemor, med nydelig lue og skjerf :o)

Ha en flott søndagskveld!

Melissa sa...

Så søt jente du har asså!!
Luene er super fine, sånne må jeg lære meg å hekle også!

De bollene var spesielle.. vil du gi bort oppskriften ???
hihi..

Klemmer fra Melissa

by Siv sa...

Nusselige luer :)
Ikke lett å bli ferdig med alle prosjekter, de blir ofte liggende!
Ha en trivelig søndagskveld
*Siv*

Emmeline sa...

Flinke FEEN;)

For noen skjønne bilder av Veslefeen i søt lue og skjønt sjal!

Deilige kraterboller også, og disse må jo være din spesialitet;) Jeg har oppskriften din klar i boken (i tilfelle bakelysten kommer over meg!)

Jeg er på jakt etter lue til ca fem år gammel jente, kanskje du har en tilsalgs?

Bør vel kanskje sjekke feen sin lille butikk for å se hva du har der, lenge siden jeg har vært innom!

Her er helgen på hell...Deilig vær har det vært, jeg har kommet i gang med sammensying av teppe og har visst falt helt ut av det gode selskap innen Norske Interiørbloggere --men det får heller våge seg. Har ikke vondt av å bli jekket ned noen hakk;)

Det er travle tider med mye reising i månedene som kommer, så jeg tenker at jeg skal være litt flinkere til å ta med meg et håndarbeide som kan få vokse mens tiden går på hotell og på flyturer.
Ha en fin uke;)

Anonym sa...

Kjempesøt lille-fe! Må kikke innom butikken din og sjå om du har ei hue til mi gullemor...
Nydelege bilder frå Austevoll:0)

Anita sa...

Sååå fine luer!! Bruker du mønster eller hekler du ut av eget hode?? Hvis du bruker mønster, noen å dele?? Kunne tenkt meg å hekla luer til de to jentene her, men kan ikke lage no særlig uten mønster:o) Koselige bilder av lillemor!! Ha en strålende uke! Klem!

Karna sa...

Så utrolig skjønn!!!!!! En liten dame på tur, nydelig!!!!

Hobbymegher sa...

Fantastisk flotte luer du lager! En nydelig liten modell også! :0)

Inger sa...

Mange herlige luer i flotte farger! Og jeg kjenner nesten at det lukter nybakst helt hit ;o)
Ønsker den en ny flott høstuke!

Anonym sa...

Så flotte de luene ble. Og veslemor er jo i ferd med å bli stor jente. Ønsker deg en kreativ uke.

annemor sa...

Kjempefine luer!!!

snupski sa...

Luene dine var kjempe fine. Skulle ønsker jeg var så flink til å hekle. Men har nok ikke tålmodighet til det gitt!

Solstad sa...

Nydelig lue på en skjønn prinsesse :) ...og de bollene er bare rågode !!

Related Posts with Thumbnails