lørdag, mars 14, 2009

Før og undervegs bilder

Medan eg draumar om atter ein gong sitte ute i sommarnatta med tente lys over hovudet, tenkte eg å vise dåko nokre før og undervegs bilete av huset. Aller helst ville eg ha venta til huset er ferdigmala med å vise det fram, men det blir jo så lenge å vente :)

I grunnen likte eg dørane i huset veldig godt, bortsett frå den gule fargen på dei innfelte glasa... Dørane kom seg iallefall betrakteleg då eg malte dei svarte. Men dørane var særdeles upraktiske då dei vendte innover. I sterk vind blas dørene rett opp om dei ikkje var låste - ikkje særleg praktisk å få nordavinden heilt inn på kjøkkenet :)

Her er før-bilete frå desember:

Undervegsbilete (det var ny kledning på denne delen av huset frå før) av ny og solid dør frå Gilje:
På terassen var det snekra eit rekkverk av liggjande kledning. Veldig tett og veldig dominerande.

Eg fann ikkje betre før-bilete enn dette, men her ser de iallefall litt av rekkverket:

Nå er rekkverket lågare, og akkurat slik eg ville ha det - lettare og luftigare. Trur de ikkje det vert fint når det vert kvitmalt?
Utover å male huset, vert neste prosjekt utandørs å flislegge trappetrinna av sement.
Og ikkje minst prosjekt hage. Hagen er særdeles lite spennande, med eit bed langs husveggen, og eit bed langs oppgangen til huset. Desse skal bort, og i staden skal det lagast eit bed midt på plenen.
Det er godt å ha planane på plass iallefall.
Ynskjer alle som er innom ein fin søndag :)

16 kommentarer:

Miss.T sa...

Flott inngangsparti. Det nye rekkverket ditt var stilig. Jeg har selv et slikt med smale bord. Veldig fornøyd med det : )

God søndag.

Sommerlyst sa...

Så flott det ble! Likte det rekkverket veldig godt. Gleder meg til vi kan foreta en utvendig ansiktsløftning... med ny kledning og nye vinduer ser jo huset nytt ut! Ha en fin søndag!

Karna sa...

Veldig fint er det blitt, kjempe fint rekkverk og fin dør....

Maliva`s verden sa...

Så flott dør og inngangsparti du har fått deg....

BO sa...

Kjempebra!!! Dørene var veldig stilige! Rekkverket er kjempetøft Linda. Det blir veldig fint når det er kvitmala! Rett og slett ein stilig makeover dette! Misunnelig er eg på at nå er det lunt og godt hos dåke! Her er det kaldt!

Guttemamma sa...

KJempefint, er så gøy med fornyelse(iallefall når det først er gjort)
Vi har malt kjøkkenmøbler ihelgen og det er blitt SÅ fint!!
Ha en fin søndag!!
Klme fraAnette

rod i hob sa...

Kjempefin dør :-) Og rekkverket va og blitt vakkert! Blir kjekt å få alt ferdig!!

Ha en fortsatt fin søndag :-)

Kreoline sa...

Dette ble kjempefint, det nye gjærdet ble helt supert. Det blir litt kos og masse arbeid i hagen, men det blir nok så fint når det er ferdig.
Takker for koselig kommentar, kos deg på søndagen du også.
Klem Mona

Monica sa...

det ble jo kjempefint! Forstår veldig godt at du ikke klarer å la være å vente! Synes du hadde en nydelig pynt i vinduskarmen også, det fallt jeg virkelig for! det blir nok helt lekkert når det er ferdig tenker jeg! Ønsker deg også en flott søndag!

Hilsen fra landet sa...

Så herlig med det lette inntrykket på gjerdet rundt verandaen. Det er jo slik at når det gjelder vindskjerming så er det ikke så lurt å ha det HELT tett, for da blir det turbulens på baksiden etter det jeg har lest. Du vil bli kjempefornøyd og kan sitte og skue på verket om noen få uker når det blir mer vår!

elisabeth sa...

Kanon fint. Ser ut til å være flott arbeid også, og det er iallefall viktig;) Likte både døren og rekkverket, og storgleder meg til neste innlegg!!!!

Her er også planene klare, det enste som er garantert med de er vel at ingenting går etter planen...hehe;)
Håper dere ALLE sammen har det bra!!!!

Ida sa...

KJEMPEFINT! Syntes det er så artig med før og etterbilder :) Både trappen og terassen gjorde seg skikkelig med en makeover ! Lurt å slippe inn litt lys - blir ett lekkert skille om du soler deg på baksiden av gjerdet ;-D

Klemmer

Anonym sa...

Hei Linda,
Det ble jo kanon-fint! Gleder meg til å se det i "real life"!
Tine :-)

Grip dagen sa...

Vi har akkurat maken rekkverk på vår terrasse. Det er luftig og fint, men en tålmodighetsprøve å male...
Godt dere fikk solid dør på plass. Ikke gøy å ha nordavinden på kjøkkenet, nei. Brrr...
På vårt kjøkken blir det servert dessert à la Den gode feen om kun kort tid - straks jeg får fingrene av tastaturet...
Blir godt med en rolig kveld etter maaange timers jobbing i Skulehuset hele uka.
Ha det godt!
Klem Marit

Lynetmor sa...

Hei, så fint det ble. Likte det nye rekkverket :-) Ha en fin kveld :-)

mi-rachel sa...

så fine forandringer.

Related Posts with Thumbnails