søndag, oktober 19, 2008

Ei herleg helg

Denne helga har gått med til feiring av pappafeen sin 35-årsdag. Innkjøp av mat og godteri, ikkje minst presangjakt, bakst og husvask tar tid :) Selskapet var veldig kjekt, då me fekk nokre kjempekjekke venner (små og store) på besøk. Nå er huset ryddig igjen, godteriet er spist opp og me slappar av. Herlig søndag med andre ord :)
Eg har sydd enno ei pute i samme stoff som den forrige. Den forrige puta var sydd i fri form etter log cabin teknikken, medan den nye berre er striper.
Blir kanskje litt voldsomt med to så fargerike puter i sofaen, men eg prøver å ha det slik ei stund.
På Ikea har dei nå fått inn kjempefine gyngestolar til barn. Minifeen kosar seg i denne og gyngar i takt med Teletubbianes dansing :)
Kvelden skal forhåpentlegvis brukast til litt saum og ein aldri så liten oppdatering på bloggefronten. Håpar de også har hatt ei fin helg :)


25 kommentarer:

MeyBiMe sa...

Ennå en av disse strålende og glade putene dine :-)
Synest de stråler opp i sofaen din :-) Og denne gyngestolen på Ikea har jeg ikke fått med meg!
Herlig med gynging og Teletubbi...har fått min porsjon med dem jeg også :-D
Kos deg videre på søndagen :-)

Tara sa...

nydelige puter!!!
syns ikke det var voldsomt i sofaen din i det hele tatt:)
det var bare lekkert...

ingridmarie sa...

So flotte puter du har laga!! Synst absolutt at du kan ha begge framme! Fargerikt og fint i den lyse sofaen ;) Gler meg til å sjå meir av det du lager! Håpar de har fått ei flott bursdagsfeiring og god helg frå ingridmarie, som skal hive på seg støvlane og ut på tur med mann&barn;)

Anonym sa...

Flotte, fargerike puter. Fint at de er like, men likevel ikke. Gyngestolen var flott, men kom for sent for oss, jeg har jo bare så store barn nå. :-p

alvorada sa...

Kjempefine puter! :) Og de fire bildene ser veldig fine ut, hvor er de fra?

Hem och Lycka sa...

Härlig färgklick tycker jag! Och så söt gungstol! kram

Ann Helen sa...

Vanvittig stilige puter!! Du har en leken, humoristisk og personlig stil som jeg digger!
Men.. hva er log cabin??
Ha en fortsatt herlig søndag!
Min lille skatt er på venninnebesøk, og jeg har kjøpt meg ikke mindre enn 3 blader:):) Så her er også en herlig søndag, hihi;)

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg blir alltid så glad av å komme inn på bloggen din, og selv jeg som er relativt hvit, synes putene dine er fantastiske! Tro om det skal kommer farger i mitt hvite hjem snart???

Ha en fin kveld

Klem

Nina sa...

Hei du gode fe ;0). Da jeg var liten var jeg forresten veldig opptatt av feer (en fe - feen - flere feer - alle feene??) Norsklæreren ble i tvil her nå. Hehe. Feer.

Å, så vakre, varme og lyse farger i de to putene dine! Jeg liker. De gjør seg veldig godt sammen med de fine årstidbildene dine. Ja - jeg er vel egentlig sånn generelt på jakt etter Daisy ja ;0). Som jeg skrev, finner det mer trygt å investere i det enn i aksjer (kremt - som om det noen gang hadde vært aktuelt å begynne å lese meg opp på børskurser - men fin samleunnskyldning på en måte.)

Blå-hvit samlemani sa...

Jeg ble skikkelig glad av å se på de nydelige putene dine... jammen er du flink til å sette i sammen..

Jeg har ikke hatt tid til å sy noe i det siste... har det for travelt..Savner det, får prøve å sette meg litt ned i løpet av uken som kommer...

Lemi sa...

syns putn va kjempefine ;)

Guttemamma sa...

Du er så flink med de putene!!! Skjønner det er på tide med en IKEA tur, leeenge siden sist!!

prinsesselinn sa...

hei på deg.
Synes det ble kjepmefint med to puter jeg.
Ikke for mye i det hele tatt, og passet kjempefint til bildene over sofaen.
Ønsker deg en fin uke.

Anonym sa...

Jeg ser du har samme sofa som oss, du har bare våget det jeg ikke har, nemlig å ha hvitt trekk. ;)
Må det vaskes ofte, eller er barna dine flekkfrie? Hehe

Anette

Merete sa...

Kjempefine puter!! Eg syns ikkje det blei for voldsomt med 2 puter..dei lyser bare opp og gjer det sååå fint :o)
nyt søndagskvelden!

Ida sa...

Takk for tips :)
Skal en tur på IKEA imorgen, da blir nok en gyngestol med meg hjem :-) Og mini her blir glad!

Nydelig blogg ellers :)

Klem fra Ida

micano sa...

Nydelige puter du har laga!!
Sånne blir man glade av å se på!! :-)
Ha en fin uke!

Tove sa...

Kjempeflotte puter, ja, mye farger, men det trenger man innimellom:) Herlig liten gyngestol også

Ha en flott søndagskveld

Henriette sa...

Kjempekoselege puter. Kjekt å setja litt farge på tilværet no når haustmørkret senkar seg:)

Ha ein flott dag:)

Noralill sa...

kjempefine fargerike puter!! Det er godt med litt avbrekk i alt det kvite...(synes eg iallefall)

Den gyngestolen er supersøt! Har leita etter ein slik til vetlatrollet mitt òg...

Anonym sa...

De putene var kjempefine. Riktig til å bli i godt humør av. Skal en tur på Ikea før jul, så jeg må nok se etter en sånn stol tror jeg.

Karna sa...

Absolutt ikke for mye med to slike puter, bare kjempe flott!
Herlig med gladfarger!
Så nydelig liten gyngestol også!

Familien Tuv sa...

Lekre puter og koselig blogg!

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Synes putene dine var helt nyyyydelig jeg da . Kan godt ha begge 2 i sofaen.

Anonym sa...

Å dån! Eg trur eg rett og slett elskar dei putene! Dei er fantastiske! Eg likar vridinga i stilen din meir og meir, altså - nydeleg og herleg før, og meir meg no. Hehe!

Related Posts with Thumbnails