onsdag, november 04, 2015

Hei på deg

 
It's been a long time :)
 
Tenkte eg skulle legge igjen eit lite livstegn her inne. Eg lever i beste velgåande, og alt er vel med oss (takk for alle helsingar og meldingar). Eg kjem ikkje til å starte blogging for fullt igjen...ikkje med det første iallefall. Til det er dagane alt for travle, men kanskje det kjem nokre drypp nå i førjulstida :) Dersom du ynskjer følgje litt oftare med, finn du meg også på Instagram ved å søke på dengodefeen eller linda sæbø
 
Håpar du har fine dagar der du er du også!

Diger klem frå Linda

8 kommentarer:

Caroline sa...

Very nice to meet you again :-)

Greetings,
Caroline

Hem och Lycka sa...

Men hej, vad kul att se dig härinne igen! kram Mia

LisaM sa...

Så koselig! Savner bloggen din...
Følger deg på insta da:)

God helg!

simsey sa...

Oh! Where is you blond hair? It's a long time ago
that I visit your blog.

It looks so good on you! ♥

Greetings
Simsey

Anonym sa...

Herlig. Har savna bloggen din og mali-mo sin. Dere hadde ekte blogger med gode ideer uten det materialistiske ensidige på mange andre blogger. En særegen og hyggelig blogg har du. Sier som jeg sa til mali-mo, du skulle hatt spons og spredd god energi, hygge og livsglimt som er ekte.

tronderlivetmitt sa...

Koselig å høre litt fra deg igjen. Forstår godt at tiden ikke strekker til, med tre små som skal følges opp.. Eller små og små.. De småfeene begynner vel å bli ganske så store etterhvert. Men fin blogg du har hatt, du var en av de første bloggene jeg begynte å følge.., og jeg ble liksom så godt kjent med dere.. Ønsker dere en finfin førjulstid. Klem fra Inger Johanne

Tuttifrutti med et tvist sa...

Dejligt at høre fra dig igen. :o)

Uouo Uo sa...



Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


great work

تصميم مواقع





good job Beautiful! :)

حراج السيارات

Related Posts with Thumbnails