tirsdag, juni 16, 2009

Fine rislampar

Til 2-årsdagen 1. juni kjøpte eg to nydelege rislampar på Åhlens. Eg fekk kjøpe utstillingsmodellane, då dei var heilt tomme for desse på lager. Lucky me. Til bursdagen hang dei på terassen, men nå har eg hengt dei opp på jenterommet.
Den eine har lyspære inni, og den andre heng berre til pynt så lenge. Har plan om å flytte den til eit anna rom etterkvart.

Eg har vel sikkert aldri vist fram desse kule ekte cowboystøvlettane Alma fekk frå ei tante og ein onkel som hadde vore på Amerikaferie. Gledar meg til dei passar ;)

Tusen takk for alle lukkeynskjer og kommentarar på forrige innlegg. Eg skal være ærleg og innrømme at eg gruar meg veldig til sjølve fødselen, men må fokusere på det positive... I det sekund babyen er der, så er det verste over :)
Ynskjer dåko ein flott tirsdag :)

17 kommentarer:

Bo med Lena sa...

For noen herlige cowboystøvler!! Det er akkurat sånne små uventede skatter som gjør et barnerom ekstra flott..synes jeg.

Flotte rislamper også!

Ha en fortsatt superduper dag. Jeg koser meg i finværet på terrassen mens jeg planlegger oppussing av stuen..og kjøkkenet...og kjøkkeninngangen osv :))

Frøken Lykkelig sa...

Veldig fine rislamper! Kjempesøte!!!
Å det er så skjønt med en ny baby! Lykke lykke til... det er en stor prestasjon du har gjort og skal gjøre før babyen er kommet ut!!!

Gled deg, og nyt dagene med magen!!!

*SNYdesign sa...

Nydelige rislamper! De skal jeg se etter:)

et kjært hjem sa...

Så fint barnerom, rislampene var veldig fine! Og jeg elsker maileg...du har mye av de ser jeg :)

Jannicke sa...

Veldig fine lamper!

Skjønner godt du gruer deg,
men heldigvis gir disse smertene et positivt resultat!

Masse lykke til ;o)

Klem J.

Silje sa...

Kjempesøte lamper.
Lykke til med den forestående fødselen!
:)

charm design sa...

Masse masse lykke til med fødselen.
Ser at alt er klart til den lille skal komme.Så nydelig du hadde gjort det med kurvene.Utrolig fin tid å få barn på,hele sommeren ligger forann dere og veldig praktisk med bursdager utendørs.Jeg har 3 vinter barn.
De ris lampene var virkelig fine,de har jeg aldri sett på Ahlens før.Forsvant sikkert fort.

Unknown sa...

Nydelige rislamper, jeg kan tenke meg at lyset siver vakkert gjennom hullmønsteret. Hvor har du fått tak i de?
Klem...Ellen

mi-rachel sa...

råtøffe cowboystøveletter!

Unknown sa...

Kjempestilige lamper, og nydelige bilder!

Lykke til med den store begivenheten:)

Ha en flott tirsdagskveld:)

Solveig sa...

Hei!
Knallkule støvler!!!! De er jo bare helt uanstendig flotte:)

Visste ikke at ahlens har hatt slike rislamper. De er bare så lekre!

Det er vel rett rundt hjørnet nå? Håper du får en fin siste ventetid, og at det går på et blunk:)

Solveig sa...

ps: så koselig at vi får se bilde av deg i profilen din!!

silje-sin sa...

Så utrolig fine lamper! Nydelige barneromsbilder:) Vi har kommet tilbake fra en uke på Mallorca, og da jeg slo på pc'en måtte jeg rett inn på din blogg for å se om babyen hadde kommet:) Jeg hadde nemlig en merkelig drøm i ferien, babyen hadde kommet, og du skrev innlegg om det på bloggen, og vi to kjente hverandre godt. Masse rart og usammenhengende, som vanlig i drømmer.. Måtte fortelle det til mannen min da jeg våknet:) masse lykke til ihvertfall, når babyen er ute er alt glemt! You can do it;) klem fra silje.

Anonym sa...

Sånn rislampe har jeg og kjøp! Kjøpte den faktisk på salg, men kun den minste. Ville gjerne ha med meg den store og men kjørte scooter den dagen! Kunne ikke ha den på ryggen heller, selv om det ville vært et festlig syn for alle bilistene!!
Kjempefint rommet er blitt! Lykke til fremover, dere har mye å glede dere til!

Miss.T sa...

Søte lamper ! Koselig interiør ellers i jenterommet også.. OG de bootsene !!! Alma blir tøffeste jente i gata da : )

Knitgirl sa...

Lykke til i massevis med forestående begivenhet, nummer 3 var definitivt min aller letteste fødsel...og en god sommer til hele familien!Klem fra Malin!

Camilla sa...

Helig barnerom. Gratulerer og lykke til med nestemann, det stellebordet med kurvene under så flott ut. De rosa støvlene hadde jenta mi også eelsket. Hun er skogal og rosagal. :D

Related Posts with Thumbnails