søndag, september 27, 2009

Loppevarp

I går visste eg at det var loppemarked i Hillevåg kirke, men ante ikkje kor tid det starta. Eg tok ein sjanse og ankom fem minutt etter opningstid. Flaks skal ein ha :)

For 15 kr vart desse gamle klesklypene i originalesker mine. Er dei ikkje fine? Juletrefot i støypejern og gammal juletreduk betalte eg ein femtilapp for. Så drog eg heim igjen. Utvalet av tekstilar var nemleg skuffandes dårlig.

Her sløvar me rundt i joggedrakt, og tar livet med ro. Deilig :)

Ha ein god søndag :)

12 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine klyper, nesten litt nostalgiske:)

Kos deg på søndagen:)

Klem fra en navnesøster:)

Refleksjon på livsvegen sa...

fine :-)
trur det er slekta til http://tovehd.blogspot.com/ som har laga dei

Anonym sa...

Ja, flaks skal man ha og kupp skal man gjøre! Fine klypeesker og!

Ha en fin søndag!

Liv Elin sa...

Tenk at det fantes en egen fabrikk som BARE lagde klesklyper!

Philia sa...

Vilken rar blogg du har! Här blir man inspirerad minsann! Den danske boken ska jag försöka hitta minsann...

Kram Philia

Moderne Retro sa...

Slike kleklyper var helt vanlige da jeg vokste opp, og jeg hadde de selv en gang i tiden. Veldig artig å se at du fikk ta i de i originalemballasjen.
God søndag til deg også. :)

et kjært hjem sa...

Så heldig du var med klesklypene, og eskene var jo også så veldig dekorative!
Mange fine ting du hadde fått i innlegget under, heldige du :) Ha en koselig kveld!

Helene sa...

Ha ha, artig å sjå Guri klesklyper som noko eksklusivt.

Desse klesklypene vart monterte på ein institusjon for psykisk utviklingshemma her i bygda mi, det var vel ein slags aktivitetstiltak. Då dei rydda lagera sine for nokre år sidan vart alt gamalt "rusk" hive, mellom anna kassevis av desse. Mannen min redda tre kartongar ut av søpla. Trur det er ti slike esker i kvar kartong.

Så desse har me absolutt sett før :P

Monica sa...

så utrolig skjønne klesklyper og her ser jeg du har fått historien om de også, artig:) Ønsker deg en nydelig dag:) klem monica

Magdalena sa...

for en skatt... en virkelig herlig skatt... love it....

Villblomsten sa...

Flotte klyper :-)
riktig nostalgi :-)

sandra sa...

Det er så gøy å føle med på deg du har en artig stil som fasinerer meg! Faktisk har du smittet meg litt med denne ugle dilla! Tenker på deg hver gang jeg ser ugler;) Lurer på om du syns det er greit at jeg prøver meg på noen ugler til barna?

Related Posts with Thumbnails