mandag, desember 21, 2009

Frk. Amaryllis sprang ut til jul


I akkurat passe tid til jul, sprang Frk. Amaryllis ut i går :)
Av 125 deltakarar i konkurransen var det berre ei som tippa riktig, og det var blogglause Guri B. Guri B tippa at Frk. Amaryllis vart 35,9 cm, og ho var berre ein millimeter frå sanninga. Målet på den høgreiste dronninga over juleblomstrar vart nemleg 35,8 cm i det blomstringa starta.

Dersom Guri B sender meg ein mail med adresse og info, så får du ei gåve av meg i romjula :) Gratulerer så masse!

Me bloggast, klem frå Linda

6 kommentarer:

Fru Ruud sa...

Jeg hadde tippet på 45 uten å melde meg på så det var jo like greit da!!! ha ha...
Kjmepe flott blogg du har, masse inspirasjon og ideer. Er ikke så flink til å legge igjen kommentarer, men er nesten innom hver dag....
Utrolig nydelige pepperkakehus forresten, tenkte å prøve meg til neste år!!!

Klem Annette

Hønehuset sa...

Ha en flott jul, Feen! Kos deg med deg og dine!

Refleksjon på livsvegen sa...

Oj så kjekt..
Eg var no ikkje så langt unna med 37,5 ;-)

God Jul til deg og dine!!

Anonym sa...

For en perfekt tid å springe ut på . Amaryllis er utrolig flotte og selv er jeg veldig glad i de hvite.
Jeg har ikke fått kjøpt inn det enda så tvilsomt mine blir like fine som dine til jul. Vi skal være så mye på farten i jula, men til nyttår skal vi ha mye folk så dag håper jeg den er bra.

Ser du også har laget islykter.. Utrolig enkelt og så dekorativt..
Ha en herlig førjulsdag

Hege sa...

Så koselig :)
Min er laaaangt fra å springe ut.. men men... er ikke alle år man skal treffe like godt!
Ha en fin dag!
Klem Hege

Anonym sa...

min amaryllis sprang jo ut 14 dager fñr jul og har ikke fått tak i en ny - men det er sant de hvite er fine!!!
Og is lykter - det har vært så kaldt her også, men ikke nok til å lage islykter riktig nok - men disse teite spanjolene vanner når det er på frysepunktet så hjemmelade fare for is skilt har kommet opp fra politiet;-)

Related Posts with Thumbnails