mandag, mai 02, 2011

Festbord mai - NIB utfordring




Med reprisebilete frå Alma sin dåp i 2007 kastar eg meg inn i NIB si festbord i mai utfordring. Dette er liksom den eine gongen me verkeleg har slått på stortromma sånn festmessig og arrangert det heile sjølve. Begge gutane sine dåpar vart feira på ærverdige hotell. Enkelt og greit. Til Alma sin dåp hadde eg både overskudd og tid til å setje mitt eige preg på det heile. Ein fantastisk kjekk dag, feira med kjempegode venner og herleg familie. Minner for livet.


Innlegget der eg forklarar meir om dei hjarteforma lappane med helsingar til dåpsbarnet finn du her.


Og til slutt; nokre små tips basert på mine erfaringar angåande feiring av barnedåp og pyntinh kan eg komme med nokre små tips til andre som skal i elden:

# Velg ut eit tema før du handlar inn, og leit etter stort og smått i akkurat det temaet. Vårt tema var hjerter og rosa. Eg kjøpte hjerteboksar som vart dekorerte. Eg kjøpte hjerteforma godteri. Hjerteforma post-it-lappar osv osv.

# Billig bordpynt: Rosa godteri über alles.

# Billige bordkort: muffinsar med rosa smørkrem. Eg klypte ut små hjarter i rosa papir, skreiv på namn og limte dette fast til små grillspyd. Stakk desse nedi muffinsane; vips fiks ferdig. Varierande høgde på grillspyda er ein artig variasjon.

# Billige lys: sandkakeformer med rosa telys frå Ikea

# Gode venner som er med å pynte er alfa og omega. Me hadde det koseleg under pyntinga, og det trur eg nesten viser igjen i bordpynten.


Ha det godt, klem frå Linda

PS! Flinkaste Bodil-Bo har tatt alle bileta i dagens innlegg og hjelpte til med pyntinga. Ho eig også flaskene blomstrane står i og fleire av lysestakane. Takk snille snille deg ;)

10 kommentarer:

toves sammensurium sa...

en god ting kan ikke gjentas for ofte!Nå var også jeg heldig og fikk se dette utrolig lekre og herlige bordet...helt topp spør du meg!!!!!Nydelige bilder du presenterer det med også!!!!
toveklem:)

Unknown sa...

Fantastisk flottt dekket bord ♥
Kjempeflinke har dere vært;)
Likte godt ideen med hjertelapper med hilsen til dåpsbarnet;))

Lykke til i utfordringen;)

Klem Line

ThisISmeThen sa...

Så utrolig fint det var... Kjempekoselig med post-it lapper som alle kan skrive en hilsning til dåpsbarnet... Tuusen takk for tips, dette skal jeg huske på til den dagen jeg forhåpentligvis har et barn som skal døpes.
Ønsker deg en finfin dag :-)

Ruter & Hjerter sa...

Dette var utrolig fint og gjennomført med stil!

kiki sa...

Hej Linda,
it looks soooooooo lovely!!!!! What great impressions, I love the pictures!
Have a happy week,
Kiki

Eg ... sa...

Det dåpsbordet var berre så knasande herlig. Ikkje berre overdådig lekkert og interiørmessig korrekt (ka veit eg ;-) men også så personlig og eineståande. Virkelig...
sukk...

Unknown sa...

Virkelig lekkert!!! ,)
Ønsker masse lykke til ,)
Klemmer Anki

Unknown sa...

nydelig, så flott minne med alle de lappene! :)

Lidyll sa...

Aldeles nydelig!*smile*
...og utrolig flotte bilder også! Flinke du!*smile*

Bekka sa...

Nydelig dekket festbord - vakkert!
Ønsker deg masse lykke til i utfordringen :)
Og riktig god helg!
Klem fra Bekka

Related Posts with Thumbnails