søndag, mars 21, 2010

30 minutt igjen. Tikk takk...

Eg gjer etternølarane 30 minutt før eg stenger støvsugarkonkurransen for kommentarar og trekker ein heldig vinnar. Bli med - bli med :)

Og så må eg berre få legge til at eg sjølvsagt forstår veldig godt at det fort vart rot og lett å legge igjen fleire kommentarar når mange var inne samstundes. Ingen problem, eg berre fiksa opp i det med eit par tastetrykk.


Ok, nå lager eg meg ein kopp te og fikser litt utstyr til trekninga, så kan de følge med frå cirka 2030 ;)

Tvi tvi!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vil gjerne være med. :-D

Bette sa...

Ååååå,så spennende!!
Nyt teen;o)

Bette
-xxx-

Unknown sa...

Tenk da fikk jeg en sjanse til å være med. ;))

Anonym sa...

får jeg også være med :)

Anonym sa...

Hei kjære gode fe: Er innom deg daglig. Ønsker å være med.

Annonym Drammen

idyll sa...

Dette var nok lovlig sent:) men lov å prøve..

Jill sa...

Nyt teen, gelder meg til trekningen :-)
Kjemperespons da, nesten 800 kommentarer!

Birgitte sa...

hei. jeg vil også være med i trekningen på støvsugeren:)

sandra sa...

så herlige høner du har lagd! jeg er også heller lite glad i tradisjonell påskepynt.. vat ikke helt hva jeg skal finne på i år!

Related Posts with Thumbnails