lørdag, september 25, 2010

I stoffhimmelen

 Eg har dann og vann skrive om det fantastiske tyske merket ByGraziela. Ei mor og dotter har relansert ein kolleksjon frå 60-70-tallet, og produkta er überkule.

Hjartesukket herifrå har vore at ByGraziela ikkje sender til Norge, og eg hadde liksom slege meg til ro med at dei vakre metervarene berre var tyske sydamer forunt. Heilt til eg fekk ein telefon. Den snille mammo til ei av Samsons klassevenninner ringte meg og lurte på om eg var intressert i å bestille stoff, så skulle ein venn av familien ta det med frå Tyskland. Hipp Hurra. I går kom metervarene i hus, og hjernen jobbar på spreng. Skal eg lage det, eller det, eller det, he he. Puter er nok først ut, så følg med for oppdatering på den fronten :)


Søte Kaspara legg i desse dagar ut pakkar med retrostoff ut i nettbutikken sin. Eg var heldigvis rask på labben og sikra meg desse himmelske bitane hin dagen. Eg er alltid på jakt etter retro stoff i blåtonar, og skaffa meg mange fine bitar i dette varpet. Tusen takk, Kaspara :)


Kronen på verket er denne biten her (har det samme i rødt og oransje etter farmor):



Lørdagen er godt i gong. 
Helgehandelen inkludert tur til Fretex er for lengst overstått. 
Nå er det soving på miniputt, maling på mellomsteputt, kompisbesøk på storeputt og avislesing på herr og fru fe.  Dagens kupp er foreviga og vert blogga i morgon.
Ha ein superduperfantasisk lørdag der ute.

klem klem :)

16 kommentarer:

smileull sa...

Å, det var eit knallfint stoff, for å bruke fe-ord! :-D Samd med deg i at det blå kreppstoppet på toppen var heilt fantastisk fint. :) Ha ein koseleg laurdag!

MøbelPøbel sa...

Mimre mimre.. de røde hjertene hadde jeg som dynetrekk når jeg var liten, og nå har minstemor overtatt det. Verdens mykeste, etter å ha blitt brukt i så mange år:)

micano sa...

Nydelige hjertestoff! :-)

Karma sa...

Synes du skal lage det...!

Klem Kaja:)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Flotte farger her, gleder meg til å se hva som kommer utav det :)

Ha ei fortsatt god helg!

Krabbelure sa...

Flott å høre at alle er friske og i full gang på lørdagen! Morsomt at du fikk tak i stoffene du ønsket deg så masse. Da er det ekstra gøy å få det i hus!
Her er også alle store og små putter i gang med sitt. Vi er inne alle sammen nå, for jammen er det vind og ruskevær rundt krabbelurehuset i dag.
Klem, klem.

Frihet sa...

Nydelig stoff!!!
God lørdag!

Barbros lille atelier sa...

Fantastiske stoffer!*sukk* Heldige du!

Jeg var så heldig å få kloa i en av stoffpakkene til Kaspara jeg og, og det var stor lykke da pakken kom i dag. Tenk at man kan bli lykkelig av noen stoffbiter *ler*

Klem

Beate sa...

so utrulig fin kombinasjon med stripete teppe og gul stol! Likte det veldig godt:)

Kan eg spør kor teppet er fra?

God helg:)

Den gode feen sa...

Bare bea: klart du kan spørre om det :) Teppet er frå House Doctor og kjøpt hjå Nettpynt :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så snille folk er som hjelper en stofftrengende. Huff, det hørtes ikke akkurat positivt ut, men alle her skjønner hva slags stoff vi snakker om. ☺
Det storblomstrede sengetøyet ligner veldig på et mine svigerforeldre har på hytta i rødt og oransj. ☺

Anonym sa...

Hei! De sender til Norge! Hilsen Linda :)

Inger Johanne sa...

For nokre fantastiske stoff!! Nydeleg - både tysk og norsk:-)

God søndag!

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

Herlig:)

Gunnhild sa...

det nyeste innen Bygraziela er at de har åpnet for sendinger innen europa!Ny nettbutikk og paypal betaling som forenkler det hele betraktelig!
tipper vi vil se mye av disse vakre stoffene i tida fremover :)

gleder meg til å se alt det fine du skal lage!

Unknown sa...

Hei Linda!

Hadde en gave eg skulle gi deg i sommar, mens så reiste du tidligare...
Nå e da for seint, du har jo fått di.. :-((
Ps: Ligg nå her om du treng meir :-)
Tante Kjersti

Related Posts with Thumbnails