mandag, november 08, 2010

Løp og kjøp


I dag har eg lyst til å komme med eit tips til herleg produkt som du kan skaffe deg lett som berre det. DillDallNina syr dei mest fantastiske ting av ypperste saumkvalitet. Eg har derfor tjuvlånt desse bildene frå Budeiebutikken hennar, berre sånn i tilfelle det er nokon som er innom her hos meg, som ikkje veit om denne vesle skatten av ein bloggbutikk.

 Fargekombinasjonane i dei sydde tekstilane er dødsfine, eg kan berre sitje og glo og glo på for eksempel kombinasjonane i teppet under.


Julestrømpene er ultratøffe, ja rett og slett heilt herlege.


At DillDallNina verkar som verdas koselegaste jente gjer jo berre Budeiebutikken enno meir spesiell. Beklagar at bildekvaliteten er så som så, men slik er det når ein tjuvlåner bilder og ikkje spør om lov. Uffa meg, eg er litt frampå her nå. Men så gjekk det så bra då eg tjuvlånte bildene til Sew Your Own innlegget - fekk jo takkemail og greier og greier. Så nå kjører eg på og reklamerer litt for ultraflinke bloggevenner ;)

Ha ei flott veke!



10 kommentarer:

Nina sa...

Jøss - nå skvatt jeg skikkelig ;). Du er selvfølgelig veldig, veldig TILGITT for å tjuvlåne bilder! Det kan du ALLTID. Sender deg en mail jeg, søte Linda ;).

Gunnhild sa...

er så enig så enig!

elsker alt som finnes i budeiebutikken, og er glad for at jeg har fått sikrtet meg noen skatter derifra selv og ;)

Trine sa...

Så mye fin. Tar en tur inn og kikker jeg.
Ha en fin dag:)

gult hus i svingen sa...

ja, Nina syr mye fint:)

Klem fra Trine:)

Snuskebassa sa...

Julesokkene var jo bare HERLIGE!

Châtaigne sa...

Teppet i oransje, gult og rosa er bare såååå søtt! Helt nydelige ting Nina lager - alltid masse kjekt å se inne på bloggen hennes.
Ha en fin ukestart!

Villblomsten sa...

Takk for tipset :-)
Nå skal jeg titte innom henne jeg også :-)

Eple sa...

Veldig fine farger og mønstre! Blir glad av disse bildene :-)

Krabbelure sa...

Koselig at du reklamrerer for Budeie-søm! Det har hun virkelig fortjent, for hun lager utrolig masse flott!!!

Frk.Virrum sa...

Ja, her var det feelgood-saker!!
Skal følge med her..takk for tipset!
:-)
Frk.Virrum

Related Posts with Thumbnails