lørdag, november 20, 2010

Nokre nydelege tips

Foto: frå Nice Package
Det nærmar seg tid for juleverkstad og julegåveinnpakking. Eg har i den samanheng funne fram nokre lenker til fantastisk inspirerandes sider. Bildet over og under er frå bloggen NICE PACKAGE som har utruleg mange fine innpakkingstips og dekoreringstips generelt. Bloggen er laga av to guruar innan bloggverda, nemleg ho som skriv Creature Comforts og ho som skriv Heart Handmade (nå nedlagt, men de finn lenker til nye bloggen hennar).

Foto: frå Nice Package
Det er også tid for å lage små julegåver.

Foto: screenshot frå LMNOP
Via det herlege online magasine LMNOP kom eg over dei skjønnaste babytøflene på jord. Dei kan bestillast på Pretty Little sin ETSY-butikk. Du og du kor skjønne.
Foto: frå Pretty Little

Ein kan jo også ta utgangspunkt i Guro sine fantastiske ballerinatøfler, og dekorere dei som ei kanin?  Eller rett og slett behalde dei som dei er. Babuskatøflene er jo superduperskjønne som dei er.

Foto: frå Guro sin gamle blogg. 

Sånn, då har eg delt ut litt inspirasjon :) 
Nå må eg rydde opp i kaoset som har oppstått rundt meg medan eg surfa litt rundt ;)
Ha ein flott lørdag!

12 kommentarer:

hran sa...

Så mange fine bilder og linker til inspirasjon.
Skal sjekke de ut:)

Ha en fin helg.

Ranveig.

Haust sa...

Takk for tipset! Skal ta ein nærare titt! Og så kom eg på at eg absolutt må prøve å lage silkepapirblomster i nær framtid...

God helg! :)

Caroline sa...

Sååå søte tøfler:) Kjempeinspirerende blogg du har...Nå laver snøen ned,så det er klart tid for goe varme tøfler:) Klem Caroline

Gårdejerinden sa...

Tak for dejlige inspiration - det er som altid skønt at lægge vejen forbi din blog :0)
Rigtig dejlig weekend

almaPalma sa...

Så mykje fint! Takk for inspirasjon!
God helg til deg :)

Therese sa...

Åh herregud for noen søte tøflusser *lol* Ikke rart Etsybutikken hennes er utsolgt, jeg skal definitivt innom i desember for en bestilling. Takk for et supert tips :)

Sanne sa...

De kanintøflene er jo til å bli superglad av :D:D:D:D:D takk for herlige tips!

Nita sa...

Så fine tips, og di kanintøfflene er jo bare til å spise opp :O) Disse ligger på ønskelisten nå siden jeg har for mange prosjekter på gang til å lage di selv... hehe

Ha en strålende helg!!!

Mie fra Mies Mirakler sa...

For noen aldeles bedårende kanintøfler, og Babushkatøflene var også supersøte *♥*

ANETTESHUS.COM sa...

Å, så mye fint, Linda!! Herlig inspirasjon:)) Takk for tips, søte deg!

Ha en fortsatt fin helg!!

Klem klem
ANETTE:)

Åpent^hus sa...

skjønne ting!
er det ok at jeg låner noen bilder av de vakre pepperkakehjertene dine om ei stund? venter fortsatt med juleinnlegg her, men samler meg litt inspirasjon! :)

Den gode feen sa...

Åpent hus: det er sjølvsagt heilt ok :) Klem frå Linda

Related Posts with Thumbnails