onsdag, desember 22, 2010

Eit godt tips!


De lurer sikkert på kvifor eg pøser på med gamle bilder, og det er av den enkle grunn at kameraet mitt ligg i bilen, he he. Eg har gløymt å ta det ut av dashbordet etter at me var på helgetur, og derfor er det lite av nyknipsa bilder av julepynt her.


Men eg må berre tipsa dåko om noko kjekt i dag. Me drog ut for å kjøpe juletre, plasttre om du vil, i ettermiddag. Tidlegare i haust såg eg fine trær på Living, og sidan så mange tipsa om dei i forrige innlegg, så drog me der. Der hadde dei to trær igjen! Til HALV PRIS! Eg kjøpte ikkje det med kongler, men eit meir vanleg 180 høgt plasttre med lys som tilbehør.  Treet er pynta nå, og er faktisk ganske så fint.

Men det eg skulle tipse om: på Living er all julepynt halv pris nå. Så me hamstra julekuler, julepapir og adventsstjerner. Kjekt med nytt saman med alt det gamle.

Eg satsar på eit aldri så lite innlegg i morgon også, så eg drøyer litt med å ønske alle god jul.

Er du i rute forresten? Eg har faktisk ei julegåve igjen å kjøpe og litt mat, men det skal bli jul i år også. I morgon kjem gjestene så her kan eg ikkje bli sitjande. Me bloggast i morgon då .....God natt :)

14 kommentarer:

Tre Kusiner sa...

Neste år skal eg definitivt ha plasttre! Mannen er motstandar, men etter å ha lest om alle småkrypa som finst i juletrea, så føler eg det er med god grunn!

Ha ei kjempe flott jul. Tusen takk for gode tips gjennom 2010.

Klem Frøydis

Fargevandring sa...

Fint med gamle bilder også for de hadde jeg ikke sett før. Men nå har jeg et spørsmål som du sikkert har måttet svare på mange ganger allerede, hvor kommer de to lampene dine på kjøkkenet fra? De er superfine! Gleder meg til å se bilder av juletreet og den nye pynten.
Hilsen Anne Lise

Marlene sa...

Gratulerer med Årets interiørblogg!
Det er sååå fortjent!
Din blogg har gitt meg masse inspirasjon og masse gode tips! I tillegg til at jeg liker så godt måten du fotograferer på og ikke minst dialekta!
God jul til deg og dine!

Ingvild sa...

Gratulere med årets interiørblogger-tittel! VEL fortjent :) Alltid flotte tips å hente her!

(eddas) sa...

God morgen...
ja helt fantastiskt..de fleste kjører 50 prosent salg på julepynten....det må være nytt av året at de begynner med det før jul..kjekt for oss:)
Ønsker deg og dine en riktig go og fredfull jul..
klem klem

Lillis verden sa...

Ja, hadde jeg bare hatt tålmodighet til det, skulle jeg ha kjøpt alle julepynten i dag. Tenker de kjører halv pris på alle butikkene på juleting fra i dag av ... Noen ganger lønner det seg faktisk å være ute i siste liten ;)

God jul til deg og dine :)

Shy sa...

Kan eg ønske meg eit bilde av julletreet ditt? Dersom du meiner at eit plasttre kan vere ok, så skulle eg ha kjøpt eit også :)

La luz del norte sa...

Er vel i rute, ja. Jeg har ikke mulighet til å ta fridager i år, så jeg har tatt nivået ned til vasking og pynting + gaveinnkjøp. That's it. Skal feire jul litt rundt om til familie, så de store matforberedelsene har jeg sluppet unna i år. Skal pynte litt til i kveld og så kan julefreden sige ned over meg og Hr. Sol. Det blir fint!

Håper du og dine får en nydelig jul og et godt nyttår!

Hilsen Solrosa

Iris (Irideeën) sa...

Your chandelier looks so great and bright!

Ida sa...

æsj.. jeg vurderte faktisk å stikke innom Living når jeg var å handlet i sted.. jaja.. vi får se på det som penger spart.. kanskje de har 70 % i romjulen ;-D

God jul til deg og dine!

Stor klem fra Ida

Mollie sa...

Så kjekt med plasttre da. Jeg så faktisk de på Living og de så fine ut. Bare gøy å se gamle bilder fra huset ditt, det er jo så fint at det er verdt flere runder det vet du :-)

Ønsker deg og dine en flott jul!
Hilsen fra Mollie

Jannicke sa...

GOD JUL til deg.
Takk for all inspirasjon dette året!

Klem J.

Cathrines blogg sa...

Ønsker deg en riktig god jul her og nå. Ditt neste innlegg blir nok ikke lest før 1. juledag. Takk for super inspirasjon fra deg gjennom året, gleder meg til hver eneste dag når jeg skal titte innom hos deg!
Juleklem fra Cathrine

Anonym sa...

Selv om jeg ikke kjenner deg, må jeg bare si at jeg har vist venner og familie ditt flotte julehjem her på bloggen. Spesielt godt syns jeg pepperkakehuset og alle de fine soppene er så fine! Fortsatt riktig god romjul :)
Hilsen Elle, student fra Fredrikstad

Related Posts with Thumbnails