onsdag, januar 26, 2011

Sofagrisar


Me er ein gjeng sofagrisar om dagen.


Varme, sløve sofagrisar med smilet på lur.

Det gledar meg å sjå at ungane ser ut til å vere over den verste kneika. Feberen er lågare i dag enn i går, og aktivitetsnivået ein smule høgare.


Minipinifeen er i toppform igjen, og har allereie klart å få gjort nokre rampestrekar, he he.


Bileta talar for seg sjølv :)



Eg flatar ut på sofaen igjen nå, måtte berre nett innom her for å takke for alle kjekke kommentarar på dukkeklærinnlegget i går. Tusen takk - de er toppen! Ha det godt :)

32 kommentarer:

AnneTing sa...

...når ungene finner på småstreker så vet man i alle fall at de er friske!

Hyggelig og fin blogg du har!

Katrine sa...

Fantastisk fine bilder av noen utrolig herlige unger! :o)

Janicke sa...

For noen søte sofagriser :) Ønsker dere alle en riktig god bedring! Klem

Prinsesse Elin sa...

Hei på dere!
Godt å sjå at de er i aktivitet igjen....fine streker:))
Føler med ungene...har lugget paddeflat i 2 dager. I dag var første dag med dusj og jeg trodde et lite øyeblikk at jeg var kommet til himmelen. Nå har arbeidslyst kommet tilbake og det samme med matlyst. Om en liten stund skal jeg nedover på butikken å se om jeg finner noe " blir frisk i en fei" mat.

Cafe soon?

:)

Hobbybruket sa...

Hei. Så nydelige de er. Håper dere raskt er på beina igjen alle sammen. :)

Anonym sa...

Herlige unger!! Og uskyldigheten sjøl foran tusjverket :)
God bedring til de slappe og syke.

Marit

Anonym sa...

utrolig søte da!!:) Og litt fargelegging må man regne med, vi hadde kryss overalt i huset i den verste sabeltann tiden, her er skatten må vites ;) Inkala

Janet sa...

Så aldeles skjønne unger! God bedring til alle. Deilig å være sofagriser av og til, men kjedelig når det er vondt i kroppen.

Jenny - supersnella sa...

Hihi - for en herlig gjeng du har!! Godt dere er på bedringens vei, for å være syke er ikke noe moro...

Fortsatt god bedring!
:)

små og store drømmer sa...

HAHA! det blikket sier mer enn tusen ord. Lille luringen :)
Så skjønn..
Håper det gikk bort med litt vann :)

Vingesus og Julebrus sa...

Herlige bilder.
Fortsatt god bedring! KLEM!

Anne-Marthe:) sa...

For noen vakringer æ:) hihi!!

Frk.Virrum sa...

Du har noen nydelige, om enn småsjuke, unger!
Gos bedring!!

Nina sa...

Huff, hørtes ikke noe særlig ut å ligge rett ut alle sammen, men godt dere er på bedringens vei.
Utrolig nydelige disse ungene deres altså.

God bedringshilsen fra Nina :)

Bondekona sa...

Nydelege bilete av nydelege ungar.
Godt å sjå at de er på bedringens veg.
Fortsett sånn!
:)

ANETTESHUS.COM sa...

Herlige bilder! Skjønner unger:)) Masse god bedring til dere alle sammen!!!

STØRSTE klemmen
Anette:)

HeiltA4 sa...

Du er jammen flink å ta bilete, borna dine ser ut som englar, sjølv om eg ser glans i auge av litt ramp ;)

Godt å sjå at det er dei fleste born som likar å utforske med krit.

God betring!

Guttemamma sa...

Fine "griser" da:-)
Her er mellombror hardt rammet av feber...men vi andre 4 har klart oss til nå..
Husker jeg rett..fra lang tid tilbake,malte du laminat kjøkkenbenken din?? Eller blander jeg med en annen?? Har nemlig så lyst til å gjøre det,men lurer på om den vil holde seg...
mvh Anette♥

SsSsS sa...

Hei Linda,

Vi digger blogger din - og følger mye med, både store og små. Vår lille familie har startet en Auksjon på FB-siden til butikken vår der alle inntekter går uavkortet til Stine Sofies Stiftelse. Vi har fått masse god hjelp fra mange Epla kolleger og vil nå henvende oss til våre NIB kolleger på lik linje. Vi har fått laget en sidebar knapp (som er utrolig kul) som vi håper du vil benytte deg av for å bidra til mer omtale av auksjonen. En knapp og du har allerede reddet minst en barndom, les mer her: http://lille-design.blogspot.com/2011/01/en-knapp-sa-er-det-gjort.html

Klem fra Familien S <3

Fargebarn sa...

Så nydelige bilder av nydelige unger. Og minsten var jo bare festlig med rampestrekene sine. Måtte le høyt der jeg satt.

Håper dere blir friske og raske snart. God bedring!

an-magritt sa...



God bedring til dere alle!

Fabrikken sa...

Nyyydelige unger. Håper uhemskhetene slipper helt taket snart :)

Ha en finfin dag.

Klem Lene

Anonym sa...

det var ikke en tursj som kom inn gjennom døra vår i mange år - men det er ikke alltid like bra med forbud mot alt - da vesla aldri fant teip, brukte hun tyggis i stedet - for å klistre tegningene sine på veggen.
Da hun ikke fikk lov til å bruke limstiften som hun ville - fant hun ut at hun kom langt med spytt - til å få tegningene til å henge på veggen ( grunnen til at hun ville ha tegningene på veggen var at slik gjør de det på skolen...)
Jeg hengte dem jo bare opp på kjøleskapet og byttet ut etterhvert....
Vi måtte til slutt lage et eget galeri for å få slutt på oppfinnelsene;-)
aaah og spytt gjør at man kan male også, selv om mamma ikke sier det er greit at vi maler i dag og gir meg vann i et glass....

Dorthea sa...

For et nydelig knippe barn du har, så lyse i håret og vakre blå øyne! :)

sandra sa...

Så herlige bilder:) Ser du har mangen kommentarer å bla deg gjennom- men håper du har tid å svare meg:) Lurer på hvordan jeg kan legge til de tre bildene av gamle innlegg under hvert innlegg?? Vil gjerne ha det, men vet ikke hvordag jeg finner innstillingen!

Hilsen sandra:)

sandra sa...

Det var jo såå enkelt!! Da kan du bare glemme forespørselen;) Håper du nyter en finfin fredagskveld:)

Åpent^hus sa...

du er velsignet med noen nydelige unger! selv småsyke og tufsne er de jo bare til å spise opp! :)

håper formen er stigende
blir alltid i godt humør av å besøke bloggen din. Den må herved inn i rollen min :)

fortsatt god helg og god bedring til dere alle.

klem fra Åpent hus

Bless by Tone sa...

Heisann
For en tid tilbake skrev du om figurformede farger - på bloggen min har jeg laget fremgangsmåte på hvordan man lager slike
hilsen Tone

skb sa...

Fantestrekar plar oftast å tyde på at dei er friske :)

Kamille sa...

Hallo! Ungane er jo bare såå søte!
Håper formen dokkas er mykje bedre.
Lurer på om du kan visa bilder av Burleigh servise ditt? Der er såå fint! Har jo sett det her før men kan ikkje finna det igjen.

Fiiin kveld til deg og dine!
Klem

Fauna design sa...

Så nydelige unger! Og jeg måtte bare le når jeg så at gutten din hadde vært frempå med tusjen. Men godt det ikke var veggen iallefall :-) hehe

traduction français espagnol sa...

Härliga ungar!

Related Posts with Thumbnails