onsdag, februar 16, 2011

Kulørt

I samband med kåringa eg vann som årets interiørblogger 2010 i Dagbladet Søndag (kåra i samarbeid med fargekjeden Kulør) har eg svart på nokre spørsmål og sendt over nokre bilete. Datakræsj og ekstremt travle tider på jobben får ta skulda for at utvalet av bilder vart litt sånn så som så i innlegget :) De kan lese innlegget her.

Sånn ellers har eg surfa litt rundt igjen i kveld. Nå har eg kome over eit merke som eg tippar vert å sjå i mange interiørbutikkar framover, sjekk berre desse ultrafine produkta her (merket er Rex Inter):
LED fluesopp nattlyslampe på batteri
Campingvogn dørstoppar



 Glass og etikettar til å lage fine syltetøyglass. 

 Du finn masse fleire råfine ting i frå Rex Inter for eksempel her.
Og sånn ellers så fall eg såååååå pladask for desse koffertane frå franske Lalè. Gubbevaremegvel. Ein slik ein og to MÅÅÅ eg ha ein vakker dag :)

Jepp, det var nok eit uinspirert innlegg frå denne kanten, ha ha. Eg håpar på å auke kvaliteten og hyppigheten på innlegga mine framover - det er lov å drøyme ikkje sant?

Ha ei fortsatt finfin veke, er jammen meg snart helg igjen gitt.
Linda :)

20 kommentarer:

Frk.Virrum sa...

Gult er fremdeles kult, digger en kule, gule stolen din..herlig fargeklatt!

MyC design sa...

Helt enig med Fr. Virrum.
Takker for nok et nytt tips. Skal sjekke ut merket Rex inter.
Ha en fin natt!

Yvonne sa...

å jeg skal ta meg en tur innom den nettsiden! jeg må bare si det at de bildene du har der ved spiseplassen de i sort /hvit de er bare så fine!
Herlig med den gule stolen da! en solstråle i rommet!

Ha en fin uke videre!

Mollie sa...

Så kule ting du viser fram! Må sjekkes ut :-) Det er greit å ha litt "tørke" innimellom da....du har myyyyyye å gå på for å si det sånn ;-) Dessuten kommer det jo masse fine innlegg fra deg likevel og så skriver du så bra. Stå på. Ha en strålende helg!

Mollie

lise sa...

Jeg tror jammen du har rett, og ble forelsket i flere av tingene med det samme. Takk for knallbra tips!

Mery Vale sa...

Só posso falar,que tudo é muito lindo,uma paixão!
Beijo,
Mery

ida sa...

så mye vakkert! god torsdag til deg:)

MonjaHelene sa...

Hei
Jeg har hatt Rex ifra butikkens spede start,og jeg hadde blant annet Charlie og Lola-kakebokser som fikk ben å gå på.Ulempen med dette merket er skyhøye fraktpriser,noe som har gjort at jeg ikke har tatt inn så mye produkter herifra;)
Men alt Rex har er ultrafint.Og de fornyer seg stadig,de syltetøyglassene er knallfine blant annet:)
Ellers så koser jeg med innleggene dine.Liker fargene du bringer inn i hjemmet.Stolen var knallfin.Her har det sneket seg inn oransje farger helt plutselig.Det er rart med det hvilke farger som plutselig griper om en i interiøret:)Men kanskje jeg kan skylde på Rice?Fraiched er det ihvertfall,mens man venter på våren;)
Fortsatt fin uke til deg:)
Klem fra Monja

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-koselig å lese Kulør-innlegget om deg, Linda:)) Og et herlig gjensyn med knallfine bilder!!

Ha en GLAD dag:))

STOR klem

Heddas gode grunner sa...

Oioioi! Enig med deg at de koffertene var knallfine!! Slike ønsker jeg meg også! Liker "glad-stolen" din også :)

ennahs lille hjørne sa...

Så nydelige bilder.
Digger stilen din!
Er innom deg titt og ofte og får litt inspirasjon:)

Camilla sa...

Kjempetøft med de knallgule innslagene:-) Det gjør susen:-)

Fanny sa...

Du nevner det selv Linda; flere innlegg og innlegg med kvalitet savnes. Vi var i mammaperm samtidig og jeg ble helt hektet på dine nesten daglige innlegg. De var kreative, artige og innovative med vakre bilder.
Jeg var så inspirert og handlet hos deg på Epla også.

Jeg savner gløden og gleden din. Håper du finner tilbake til formen din.

Å bli kåret til årets interiørblogger er en fantastisk anerkjennelse, men samtidig er det en tittel som fanger og skaper store forventninger.

Ønsker deg lykke til- du er fortsatt en av mine favoritter:-))

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Hej

tillykke med den fine omtale og sikke nogle lækre billeder der ligger på Kulørs hjemmeside, så bra

stine:)

Deer Darling sa...

kreativt og humoristisk inne hos deg ;)

Deer Darling sa...

kreativt og humoristisk inne hos deg ;)

Anonym sa...

Hei. Vil bare si at Melijoe.com i England har to kofferter fra Lale på tilbud til £6.60;-)

Mvh Elisabeth

Anonym sa...

Rettelse £26,60...
Elisabeth igjen.

Gunnhild sa...

oj oj..gleder meg til å se mere fra dette merket ser jeg!

liten mini gi-bort hos meg som sikkert kunne fristet kreative deg :)

god helg!

charm design sa...

Det bilde med den gule stolen var helt herlig.Spennende farge.
Ønsker deg en god helg

Related Posts with Thumbnails