onsdag, mars 30, 2011

LindaPinda i media - HJELP


Sånn eigentleg er eg beskjeden, og sånn egentleg likar eg ikkje merksemd. Og sånn egentleg trugar jantelova som ei svart sky over hovudet på meg konstant.
Men fader kor kjekt det er med alle dei fantastiske helsingane eg har fått (som har rørt meg til tårer mang ein gong), dei nydelege blomstrane eg har fått på døra og alle avisene som har skrive om saken. Tusen takk for at de løftar meg fram. Eg nyt dette, for eg tvilar sterkt på at eg nokon gong kjem til å oppleve noko liknande igjen.

Eg kan ikkje legge ut alle lenkjene her, men eg kan jo tipse om to radiointervju med meg frå i dag tidleg. Huttemegtu, nå har eg endeleg fått høyre dei sjølv, og eg må sei eg er raud og varm i kjakane.

I føremiddagssendinga til Nrk Hordaland Radio finn de intervjuet med meg om de drar markøren bort til kl 42:05 cirka.

I føremiddagssendinga til Nrk Rogaland Radio finn de intervjuet med meg litt etter kl 01:11:01, trur eg.

Ha ein god onsdagskveld :)

66 kommentarer:

- sa...

Hei Linda jeg er så glad på dine vegne! gratulerer!!! :) Klem Vilde

Linda - HJERTEHUSET sa...

Detta e bare så kult og velfortjent!!
Helsing navnesøster Linda:-))

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer så mye Linda! Dette er fortjent, du har en herlig blogg og virker som et fantastisk menneske!

Klem

Gode ønsker sa...

Gratulerer so mykje, las om deg i Sunnmørsposten i dag tidlig på bussen på vei til jobb, og "kjente" deg att med ein gong:) Synest det er kjempekjekt på di vegne, hurra for nynorsk:) Nyt gleda over dette!
Klem Kristine

Bella sa...

GRATULERER, Linda! Dette fortjener du virkelig!

g u r o sa...

Hihi - til og med mannen min hadde høyrt deg på radioen, og sa til meg at han syns det var flott at du vann! -og at eg no berre måtte stå på med nynorskbruken i bloggen min.. ;)

Klem igjen :)

Vivian sa...

Gratulerer så mye med prisen!!
I tillegg til å være på nynorsk er bloggen din til stor inspirasjon!
Takk for det!!!
Klem Vivian

Fru Fryd sa...

Så fantastisk kjekt!! Gratulerer så masse, og kos deg med premien og hederen det er vell fortjent!!

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Et stort tillykke her fra Danmark. sikken flot pris at få, velfortjent!
Stine:)

Villa von Krogh sa...

Så kult Linda!

Ha en kjekk uke videre. :)
Klem

Anonym sa...

Gratulerer! Vel fortent! Din blogg når ut til mange og viser at nynorsk kan brukast på alle område! Eg trur du har motivert mange andre til å skrive nynorsk - ser f.eks. at ein annan bloggar var "redd" ho var den einaste før ho fann din blogg. Det seier noko om at det for veldig mange ikkje er heilt nøytralt å skrive nynorsk, ein veit at språket blir lagt merke til og ikkje berre innhaldet i det ein skriv. Og så kvir ein seg litt for å "stå fram" - synd men i mange tilfelle sant. Ikkje slik for deg, verkar det som, ettersom du framhevar at du aldri har vurdert noko anna. For meg som nynorskbrukar betyr det noko at du skriv nynorsk.

Og så håpar eg alle interiørbloggarar merkar seg kor fint ei nynorskordliste passar inn i trendbiletet! Det burde stylast meir med nynorskordlister:)
¨
Helsing frå Karen M.

Nin sa...

Gratulerer med prisen kjære du!!
Vel fortjent!

Anonym sa...

Hei, gratulerer. Alltid kjekt å titte inn å se på håndarbeid og nytt på fra heimefronten. Nyt prisen og kvelden
Mvh. Emma

Whitebite sa...

gratulerer fine du!
jeg synes faktisk det er koselig å lese nynorsk tekst.. fin klang. koselig stemning.
klem!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer med velfortjent pris og oppmerksomhet, det må du bare nyyyte ;) ♥ Stolt av deg og av vakre nynorske språket *♥*

Pia sa...

Nyt det! Velfortjent!

Vimså sa...

Store gratulasjoner med prisen.. Du har en flott blogg!!!Du gir meg masse inspirasjon...:-)
mj

Ugla sa...

Gratulerer! Det er fortjent.
Jeg ble så glad da jeg leste det på facebook forrige dagen (Smileull hadde lagt det ut).
Du har en fantastisk fin blogg som jeg koser meg utrolig mye med.
Lykke til videre!

Marit sa...

Gratulerer Linda :) Har fulgt deg siden tiden på Hobbyboden. Alltid kjekt å lese bloggen din !

Hilsen Marit

hviit sa...

Du, Linda, du gjør meg stolt over å kalle meg selv en blogger! Mine barn skal få lese din blogg, bare de blir gamle nok. Tusen takk.
Klem fra hviit på Østlandet.

Anonym sa...

Gratulerer!! Så velfortjent :-)

Prinsesse Elin sa...

Det var kult å høra deg på radio i dag Linda...baksmell meg her og baksmell meg der.... jeg trodde jeg hadde fått så mye igjen....men så tok sigve det den andre veien så blei det minus på oss i år også:))

Eg ... sa...

Gratulerer masse. Har ved fleire høve tenkt gode tankar om skrivinga di og språket ditt.

Prisen har ein verdig vinnar :-)

Petrine sa...

Gratulerer med prisen og kos deg masse med all oppmerksomheten du får :) Så moro!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så kjekt å høre deg, synes du var skikkelig flink. ☺

Gratulerer med den gjeve prisen. Jeg er jo en sånn Oslo-jente som aldri har likt å lese nynorsk, styrer unna nynorske bøker osv. Men med bloggen din har jeg fått et helt annet syn på nynorsk i skriftlig form. Ta det som en stor kompliment, for det er det ment som.

Inger Johanne sa...

Ikkje ver flau! Berre nyt! Velfortent:-)

Klem

Alven sa...

Hei :-)

Gratulere med prisen :-) :-) Og veldig artig å høre deg på radioen :-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)


Klem :-)

borghild sa...

Så utrolig gøy, Linda!!
Gratulerer så mye, jeg håper du nyter hvert sekund!
Og så håper jeg dere får reist på tur snart også:)

Klem fra Borghild:)

Fru Fryd sa...

Håper det er ok at jeg har linket til deg i ett innlegg inne hos meg selv...

Rosemary and thyme sa...

Dette fortjener du virkelig, Linda!
Nyt det:)
Gratulerer så masse...

Klem Tove

Inger sa...

Fantastisk! Slett ikkje jalla heller ! Kjem att! Gratulerer.

Refleksjon på livsvegen sa...

så kjekt!

Og velfortjent..

Flott bilete av deg også :-)

Fargebarn sa...

Så kjekt å hørra rasioreportasjen din. Så må eg jo sei at eg elske dialekto di! :) Den e ein av dei finaste i Norge, men eg e kanskje litt miljøskadd som har en pappa frå Stord! hehe

Linda sa...

VEL FORTJENT! Jeg er fast leser, men legger ikke igjen så ofte kommentar. Bloggen din er kjempeinspirerende og det er et friskt pust med nynorskbruken! Gratulerer!

Kine sa...

Så koselig å høre stemmen din i intervjuene :)

giraffmamma sa...

Dette var velfortjent og jammen skal du ta det til deg, du skriver godt og nynorsken din gir det lille ekstra personlige. Alltid kjekt å lese bloggen din!
Hurra for deg og gratulerer!

Kristin B. sa...

Så bra! Du er god på radio Linda! Hørte begge intervjuene. Du kommer til å få en hel haug nye lesere.
Stilig bilde av deg, men du er faktisk enda flottere i virkeligheten :)
KLEM

Trådsnella sa...

♡ herlig!!!

Emmeline sa...

Verdens skjønneste, flinkeste, mest inspirerende, varmeste og gøyeste blogger:):):) VEL FORTJENT, eller VEL FORTENT skal det vel stå. Gratulerer SÅÅÅÅ masse!!! Dette var gøy! Er sååå glad på dine vegne--og så FIN du er på bildet!!!

frkn sa...

Gratulerer :-) Og jeg må bare få si, kjempepent bilde av deg, jeg ser hvem småfeene ligner!:-)

Jatte sa...

Så moro! Gratulerer så mye med en flott pris ;) Herlig!!

God Torsdag,
Klem Jatte♥

Bird on a wire sa...

Gratulerer så mye! Dette har du fortjent. Det er jo litt av en ære når en ser på lista over tidligere vinnere. Nyt det og kos deg masse med oppmerksomheten rundt prisen.

Frieblonder sa...

Gratulerer så mye! Dette fortjente du! Hver gang jeg ser at du har hatt en oppdatering, stikker jeg raskt innom. "Hva har hun funnet på nå?" Du er så flink til å skrive! :)

Ønsker deg en fin dag!
hilsen frieblonder

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Gratulerer så mye med premien og kåringen ! Det var vell fortjent og du er jo bare sååå flink !
Følger deg så ofte jeg er innpå nettet jeg, super stil ! Nyt oppmerksomheten !

Anonym sa...

Du ær ju verkligen jættesnygg, må eg jo bare si ;-)

Birgit sa...

Jeg stiller meg i rekken av gratulanter med glede. Dette har du fortjent så bare nyt det som du skriver :-)

Du er rett og slett en kjempe inspirerende blogger!

www.enenklerehverdag.blogspot.com

Anonym sa...

Gratulerer!! Så velfortjent. Hilsen Annie - fast leser siden 2004 :-)

☆Therese sa...

Litt sent ute jeg da, men; Gratulerer så mye - vel fortjent!!

klem

Anonym sa...

Hørte om kåringen på P4, og ble veldig glad på dine vegne:-) Gratulerer så mye!!

Hilsen Apricot

Torill sa...

Eg fekk med meg intervjuet på radio Hordaland. Inntrykket var at du er akkurat så koslig som det du framstår på bloggen. Eit ekte intervju. Flott er du på bilete også ser eg !!

24 sa...

gratulera med pris :)
så utruleg kjekt.
Kjekk lesning i Bladet Sunnhordland.Og eit aldeles nydleg bilde.
Ei flott dame, med ein spennande blogg :)
Igjen GRATULERA GRATULERA :)

De små øyeblikk sa...

Hei Linda :)

Dette liker jeg, gratulerer! Fast leser av bloggen din... en kjempefin blogg du har, så dette er vel fortjent.

Kjersti

Anonym sa...

Flotte intervju!
I dag var det bilete av deg i lokalavisa her og:)

Vel fortjent!

Anonym sa...

Gratulerer! Det var kjekt! Synast at det alltid er kjekt at nynorsk blir brukt,- prat dialekt og skriv nynorsk!( prøvar å halde meg til deg sjølv om det lett er å gå over til bokmål!)
Leste om deg i sunnmørsposten! lang og fin artikkel.
mvh
JS

smileull sa...

Oioioi, så moro å høyre! :D Du har fin radiostemme :D

Livets små øyeblikk sa...

Gratulerer så masse Linda:)

I tillegg til flotte bilder så var det nynorsken som tiltrakk meg da jeg først begynte å lese bloggen din, og jeg synes du er en flott representant for nynorsken.

Vel fortjent,
klem fra Hanne

FlorasFrue sa...

Gratulerer - så utrolig bra!! Nyt dagene og oppmerksomheten med hodet høyt hevet:) Vel fortjent.
K

Fru Fly * Heidi sa...

Så fiiine intervjuer, Linda! Du er jo akkurat så skjønn og grei som jeg tenkte meg på forhånd!:)Du høres HELT ut som min kusine, og da ble du bare enda mer kjær og kjent for meg. Fikk nesten lyst å hoppe inn og delta i samtalen jeg! Har kjent på akkurat det problemet med å forklare bloggingen som du hadde der, "blogging høres jo helt jalla ut" Hehe.. Men det er det ikke!:) Klem

StrikkePia sa...

Jeg hørte deg på radioen i går formiddag, helt tilfeldig, fikk ikke med meg hele intervjuet, men det var veldig koselig å høre stemmen din. ;-)

Marlen sa...

Gratulera so møkje! Ikkje så reint lite bilde av deg i aviso sunnhordland i går:)
Vel fortjent e da jaffal!

Anonym sa...

Gratulere så masse! Kjempeglad på dine vegne:-) Eg likar særskilt bloggen din fordi du skriv så god nynorsk! Gler meg til å lese meir!

Ragnhild sa...

Masse til lukke med velfortent pris! Det er berre å vera stolt og sola seg i glansen:-) Fine intervju var det òg. Du har ei god radiorøyst og ein smittande latter!

Ha ein god fredag!

Anonym sa...

Gratulerer så masse, velfortjent pris!!! Du har en herlig blogg som jeg er innom nesten daglig. Du er fabelaktig, SÅ DET:)

Klem fra Ingrid

Anita sa...

Gratulerer så masse!!! Du har en kjempe kjekk blogg!!

elin-e sa...

Så utrolig morsomt. Gratulerer masse !

Anonym sa...

Absolutt velfortjent! Til skogs med janteloven!! Flott blogg du har! Klem fra Marte i Melbourne, Australia

Related Posts with Thumbnails