mandag, september 26, 2011

Fabelaktig messe

Kul (?) lampe frå italienske Moooi.
 Bodil og Tine K i lystig samtale.




 AC Home sin fine stand.


 Uten Silo frå Vitra.

Riviera Maison sin fine stand. 

 Franskmannen som driv La Fabrique har kjæreste med hytte på Halsnøy.

Eat my muffin hadde dei beste muffinsane.

Jøje meg, seier eg berre. 
Helga er over.
Messa er over. 
Bergensturen er over.
Halleluja. 
Dette må vere tidenes beste messe. 
Venninnetur. Latterkrampe. Halvore Bakke. Bloggfrukost. Tine K. Inspirasjon. Bjørg Torhallsdottir. 
Tårer. Tyting. Gledestårer. Eting. Skjønne bloggbabyar. Meir latter. Sofaprat. Meir inspirasjon. Flinke Trude - messegründeren. Eplevimplar.
Eg skamkoste meg i Bergen. Traff mange super fantastiske bloggedamer. Takk for sist forresten. Traff nokre skjønne vener frå før-i-tida (blant anna to kjekkingar frå Sogndal og Stadt ;) Traff mange eg skulle ha snakka meir med. Det får me ta igjen neste gong.
Skulle hatt fleire bilder frå andre stands. Blant anna Pihls Paradis. Skulle ha tatt mange fleire bilder med folk på. Ta deg ein tur innom Kjerstis Lykke, Bodil Bo, Karnas Hus, Fru Fly, Duse Pasteller, Sommerlyst, Mus Mei, Vestablikk, Pink Lady, Bondekona, så får du sjå fleire bilder frå messa- ja, kanskje fleire det er folk på også.


Eg vart sååå inspirert av alle inntrykk frå messa, så nå MÅ eg snart endre på det eine og det andre her i huset. Men nå: klesbretting og støvsuging. Går som ein leik når humøret er på topp :)

Ciao

PS! Har du bilder frå messa i din blogg? Legg igjen ein kommentar, så skal eg oppdatere oversikta over alle som har bilder derifrå.

23 kommentarer:

BO sa...

Såååååå kjekt! :-) Veldig engasjert Bodil med Tine K! :-D

Inger Johanne sa...

Ja, sant det var flott! Flinke Trude, altså! Veldig kjekt å treffa deg, me snakkast forhåpentlegvis meir ein annan gong:-) Flott innsats i sofapraten!

Eg har òg blogga messa:-)

Klem

Pink lady sa...

Flotte bilder fra messa! Det var utrolig kjekt å prate litt med deg på lørdagskvelden.

Gi meg gjerne et hint når du har lagt ut retrostoffer for salg i Eplabutikken;)

Og det finnes bilder fra messa på min blogg og.

Klemmer

Snuskebassa sa...

Det høres bare sååå kjekt ut!

Rosemary and thyme sa...

Ja, det var en fantastisk messe.
Og igjen takk for en koselig kveld:)
Fikk ikke tatt så mange bilder jeg heller før det strømmet på med folk, men har noen få på bloggen.

Fine bilder hos deg, Linda:)
Klem Tove

Øyeblikk sa...

Eg har nokre bilete, men sidan eg heftig og begeistra falt pladask for AC Home sin stand så er visst helst den eg har bilde av...*kremt*.

http://frydfroken.blogspot.com/2011/09/byen-er-bergen.html

Klem ELi :)

Oliv / Garasjeloftet sa...

Takk for sist :) Artig å hilse på deg.
Flott messe, men skulle ønske vi hadde mer tid før den åpnet... Fikk dessverre ikke tatt noen fine bilder.

Klem

Fruehuset sa...

Hei:)
Det var kjekt å helsa på deg, eg har følgt bloggen din ei god stund.
Det var eg som var bruro til Bodil, frå Rosendal:)
Eg har også nokre få bileter frå messa.
Ha ei stålande veke!
Helsing Marianne

deconordic sa...

Veldig fine bilder du har tatt på messen! Jeg fikk ikke vært med på foredrag og middag pga. baby, men det var stor stas med bloggfrokost og messe. Flere innlegg fra messen inne hos meg :)

Stor fan av bloggen din!

Klem

Tove Hertzberg sa...

Hei, takk for sist.... Fikk aldri hilst på deg, men det var veldig hyggelig frokost i et spennende miljø. Føler at jeg nesten kjenner deg litt da jeg har fulgt bloggen din en stund.

Ønsker deg en strålende uke fra Galleri Tove på Sørlandet

Vingesus og Julebrus sa...

Hei!! Kjekt å få helse på deg så vidt mellom frukost og messe. Eg var litt overvelda av alle folk og inntrykk så det vart ikkje så mange bider eg fekk tatt. Berre nokre få fra sofapraten, men dei er ikkje på bloggen.
Middagen fekk eg ikkje med meg, siden eg valgte å ete med ei venninne i stedet - du veit...slå så mange fluer en kan i en smekk: ) Ein veldig trivelig lørdag: )
KLEM!

ELLEMELL sa...

det var en fin messe, med fine folk:)

var kjekt og møte deg:)
ha en god ukestart:)
klem ellemell

Bondekåna sa...

Kjempeflotte bilder fra messa! Jeg fikk ikke tatt så mange gode bilder dessverre..
Håper messa blir gjentatt til neste år, da reiser vi en tur til Bergen igjen :)

Vi kom oss ut så seint på lørdagskvelden, sånn er det når vi måtte vente til prinsessa var sovna med å gå ut ;)
Men det var hyggelig å treffe deg, selv om vi ikke fikk snakka så mye sammen.

Ha ei fantastisk uke :)

Klem

Barbros lille atelier sa...

Ja, messen var super! Fine bilder du har tatt!

Veldig koselig med bloggfrokost og bloggtreff på kvelden. Og veldig kjekt å hilse på deg:-) Du er en superkoselig dame!

Klem

24 sa...

Nydelige bilder du har tatt frå messa!
Tusen takk for sist! Håpar dåke fekk ein super kveld på laurdagen! :)
Synd me måtte gå litt tidleg, men me satsar på å kome sterkare tilbake ved ein seinare anledning ;)

Har laga eit lite blogginnlegg frå messa, meir vil kome i dagane som kjem. Det var jo så mykje bra!

Ønsker deg ei god natt, og fin tirsdag når den tid kjem!

Klem Helene

Link til blogginnlegg frå messa:
http://snikkerbuo.blogspot.com/2011/09/for-ein-weekend.html

Duse Pasteller sa...

Ja, det var en fin helg!:)
Kjekt å se så mange andre bloggere!!
Skulle bare ønske jeg hadde tatt meg tid til å hilse på flere.. Men plutselig var bloggefrokosten over!!
Neste gang..;)
Takk for link til meg!:)
Klem

Mitt lille hjem sa...

Hei Linda :)

Så utrolig kjekt å treffe deg i helgen!
Messen var en fantastisk opplevelse på alle måter!

Kjempe fint innlegg og flotte bilder du viser!

Fikk ikke tatt bilder i helgen siden jeg jobbet, men har et lite innlegg jeg også med noen lånte.
Deriblandt et fantastisk bilde av skjønne deg :)

Klem
Christine

linn sa...

hei, og takk for sist! det var så kjekt å helse på deg, du var like koseleg in real som du verkar i bloggen ;)

messa var heilt super, gler meg allereie til neste år! og då håpar eg på eit litt lengre bloggtreff, ein treng tid når ein skal snakke med så mange kjekke damer :)

det var så mykje å sjå at eg mest ikkje fekk tatt bilder (!!), men nokre få er det på bloggen min

ønsker deg ein fin, solfylt dag

-klem

Bodil sa...

Høres ut som er flott helg!
Håper det snart kommer en interiørmesse til sørlandet!!
Den hestelampa har jeg sett før, tror det var Robbie Williams som hadde den i ganga(i se & hør)

Ha en flott dag!

Klem Bodil

n i n a s hjem sa...

Her var det mye fint :)

mali-mo sa...

Et enslig messebilde hos meg. Med folk!!

Karen sa...

Haha - den hesten så jeg på tv2 nyhetene :)
Skulle så gjerne ha vært der, masse fint og herlig inspirasjon...

*klemmer*

Ingvild sa...

Takk for sist :) Vi koste oss og jeg tok "litt av hvert" bilder og har ( så klart ) blogget om det- kommer etterhvert nok også et innlegg fra "resten av Bergensturen" også :) Ble så inspirert at det nå males i "hver en krok" i pepperkakehuset!

Related Posts with Thumbnails