mandag, november 21, 2011

Sweet as can be

Mmmm, kva er betre enn ein herleg kopp te? Ingenting smakar betre enn Christmas tea frå Kusmi seint i November.
Hugsar de at eg så begeistra fortalde at eg hadde henta pakke i posten i forrige veke?

Det hadde seg nemleg slik at eg vart så frykteleg inspirert av desse bileta her, frå dette innlegget:


Eg er litt frekk & freidig og tjuvlånet bildene til Monja nå, men eg skal straks inn i bloggen hennar og spørre om det er greit altså *promise*. Vel, tilbake til inspirasjonen. Monja har desse herlege formene frå Green Gate til halv pris i butikken sin, og eg såg for meg koselege matgåver til venner og bekjente i førjulsstria. Det eine førte til det andre. Og vips hadde eg handla mange herlege julegåver frå Sweet Memories. Eg elskar den butikken, og kunne ha tripla bestillinga minst. Sidan mesteparten av varene var julegåver, kan dei ikkje visast fram her inne enno. Kakeformene er perfekte til alt frå julebrød, delfiakaker, og også til avlange minipepperkakehus? Hm, sistnevnte må definitivt testast ut.

Sånn i ettertid angrar eg veldig på at eg ikkje handla ting til meg sjølv også, sjekk for eksempel den herlege soppelysestaken i lånebildet under. Ajajaj. Dersom julenissen lurer, så kan han bestille alt han vil i Sweet memories-butikken og eg vil verte superduperglad. Julenissen må imidlertid skunde seg litt, då Sweet Memories ikkje sender ut varer etter 15. desember eller deromkring ;)



Rause, gode Monja, hadde lagt Kusmi-teen oppi som ei førjulshelsing til meg, og eg vart så inderleg glad. Tusen takk, eg skamkosar meg med ein pustepause over tekoppen titt og ofte!!


 Her er dei herlege kakeformene, som berre ventar på å bli fulle av godsaker :)
I morgon er den store "levere-inn-pepperkakehus-bidraget-vårt-dagen". De får derfor sjå bilder av huset i morgon - og kanskje nokon frå overleveringa? Eller, når eg tenker meg om, så er det nok tvilsomt med bilete frå overleveringsseansen, sidan det garantert er både mørkt og dunkelt så seint på ettermiddagen. Har du laga hus til pepperkakebyen forresten? Håpar byen vert fin og stemningsfull i år også :)

Me bloggast, Linda :)

8 kommentarer:

Nina sa...

Ville bare smyge meg inn og si takk for den koselige kommentaren du la igjen hos meg. Besteste klem

Klaffen sa...

Namen så herlige varer! De "mini brødene" så fantastisk gode ut, og nå fikk jeg lyst til å bake :)

Kusmi te er bare digg, sånn er det. En kopp her oxo før dagen starter orntli`....

ha en fin fin dag

klem

Ann sa...

Kan virkelig de brødformene inn i ovnen?? De ser jo ut som om de er laga av papp..? Tøffe var de da, og sopplysestaken var kjempekul!! Hilsen Ann

Mie fra Mies Mirakler sa...

Kusmi te er bare så god, smakte det hos Konditori Antoinette i København, bare synd den er så dyr. Sweet memories er en herlig butikk, jeg kjøpte kjevle (mørkerosa) der i fjor og annet småtteri, kjempefornøyd :) *♥*

Mie fra Mies Mirakler sa...

Nei nå blandet jeg med en annen butikk. Sweet Lily hette den jeg handlet hos, hihi! *♥*

MonjaHelene sa...

Kjære vene,så klart du kan låne bilder!:)Så utrolig glad jeg ble da jeg så dette innlegget!Du er bare så snill.Tusen tusen takk!:)
Klem fra Monja
(Foresten en knallgod idè med minipepperkakehus i formene.Det må jeg jammen prøve ut.Og peppekakehusene dine...sukk..de er bare vakre.Jeg ble veldig inspirert.:))

Desirée sa...

Hehe akkurat som om jeg skulle laget innlegget selv :) Jeg synes også den teen er knallgod, har flere Kusmi teer, gode!

Og jeg ble inspirert av samme innlegget som du, så da vi litt etterpå var i Tromsø på langhelg så var jeg innom alle butikkene der i håp om å finne de formene. Dessverre fant jeg ikke de, men ganske så like på Åhlens :) Prøvde å spørre på Sweet Memories om en sånn deig varte til alle formene, men fikk dessverre aldri svar på det......

Og jeg falt for akkurat samme soppelysestake som du også ;)

Jaja sånn er det vel i bloggeverdenen :)

Ha en fin kveld!

Klem fra Desiree

Mamma Tamo sa...

Hei Linda! Jeg prøver å sende deg en e-post men får melding om at det er noe feil med e-posten din. Kunne du ha sendt meg en email på info@tamo.no? Klem fra meg.

Related Posts with Thumbnails