torsdag, desember 08, 2011

Love it

For nokre veker sidan dumpa denne herlegdomen ned i postkassa mi. Barneklær på 1-2-3. Boka var nydeleg pakka inn, og saman med boka kom det to nydelege vestar til Alma og Simon. Eg har ikkje fått til å ta bilete av vestane i bruk (mangel på dagslys), men de skal få sjå dei ein anna dag. Tusen takk til Pepperkakehuset og Tante Mie for den kjekke pakken!

Boka er fantastisk inpirerande og fin, og må jo vere den perfekte gåve til småbarnsmødre med ein symaskin på lur. Mønstera ser såpassa enkle ut, at dette kan ein lett få til som nybegynnar. Bur du i Haugesundområdet arrangerer til og med Tante Mie kurs ein kan delta på . Eg har knipsa bilete av enkelte av mine favorittar frå boka, så gjenstår det berre å sjå når eg får satt syplanane ut i live.

Gurimalla, i morgon ettermiddag er det allereie helg igjen. Gu' kor eg gker meg :)

God klem til deg om du vil :)

11 kommentarer:

irene sa...

Fiiin bok!
Alltid göy å sy!!
Klem Irene

Pink lady sa...

Så flott bok. Heldige du:)

Tante Mie sa...

Hi hi.. Så gøy at du blogget den. Håper vestene passer! Jeg og Pepperkakehusetmitt har noen "halvslarve" planer om vestlandsbloggetreff til våren - vi gir lyd ;)

God helg fra Tante Mie

ENGEL sa...

Slike herlige bilder får emg virkelig til å ønske at jeg kunne sy!!! Her produseres muffinsengler som du viste under, så koselige å søte! Tusen takk for tidenes blogg, du er bare super! Ha en god adventshelg!

debje sa...

hi linda
I received your package today.....I love it.
those lovely purple cozy slippers an the pins and pin cushion, everything is great...thank you so much.
xxx and hugs deborah

Øyeblikk sa...

Ja takk, eg tar gjerne ein klem :) Og no ER det faktisk blitt helg - og det er deilig det! No sit eg her og koser meg inne og høyrer på alt været som er ute. Skal snurra i gong litt julemusikk og få julekorta i konvoluttar, så snart er det julekort - check! Så var det berre resten att ;)

Klem Eli

Fru Fjeldhammer sa...

God helg til deg og dine..
klem

ELLEMELL sa...

den så kjempefin ut den boka der!
fin for syentusiaster som meg:)
klem ellemell

Anonym sa...

Fantastisk bok! Det er andre boken jeg bestiller meg etter link fra deg. Den forrige var Zikk Zakk.
Tusen takk for at du deler tipsene.

Monica

DoyDoy og Tiralla sa...

Heihei. Tusen takk for et godt boktips! Den må sjekkes ut:) Utrolig fin blogg du har, helt woow! Følger med titt og stadig:) Ha en fin ny uke!:)

DoyDoy og Tiralla sa...

Heihei. Tusen takk for et godt boktips! Den må sjekkes ut:) Utrolig fin blogg du har, helt woow! Følger med titt og stadig:) Ha en fin ny uke!:)

Related Posts with Thumbnails