søndag, desember 04, 2011

Wonderful

For eit par veker sidan fekk eg ein e-post frå Deborah i Holland. Ho lurte på om eg ville vere med på ein Holland-Norge swap. YES, svarte eg med store bokstavar. Hin dagen kunne eg hente min pakke på postkontoret, og her ser de det herlege innhaldet. 
 


Mange herlege ting. Peppernøtter, bokmerke, gullpengar, filtblomsternåler, te og masse anna kjekt. Ikkje minst Miffy ting, eller Nintje som ho heiter i Holland. Alt var pakka inn i denne fantastisk fint dekorerte eska de ser under her. Eg fekk også ein stor plastbag med I love Holland på, men den har eg visst gløymt å forevige med kameraet. Tusen takk Deborah. I hope you can use Google translator on this post. I'm so happy with your wonderful Holland-swap-package. I Love it, and thank you so much!! Hopefully you'll have your package very soon :) Big hug from Linda


Sånn elles er 2. søndag i advent er i full sving. Har teke mange bilete som de skal få sjå utover i veka, kanskje allereie i kveld  :)
Glad klem herifrå

10 kommentarer:

Glede sa...

For en herlig ide! Rene forundringspakken. :) Sjelden jeg legger igjen spor etter meg, men bare så du vet det inspirerer du stort! God søndag til deg.

´t Gras van de Buren sa...

Ah, allemaal Nederlandse spullen. Wat leuk!
♥ pepernoten!

Marlene sa...

Oi så spennende med pakke fra Holland. :D
Ha en fin 2. søndag i advent. :)

Pink lady sa...

Hei!

Så artig! Fine ting oppi pakka;) Gleder meg til søndagsbilder fra deg! ;)

Tove sa...

Så gøy, spennende med pakke fra Holland.
Kos dere
Klem Tove

Karen sa...

Så koselig da! Og masse flott :)
Peppernøtter (eller Piparnøte) som mor kaller dem for) Er bare kjempegode da...

Ha en finfin søndag!
*klemmer*

Tullefrans sa...

Nei, så artig! Dette var jo en kjempeidé. Også så mye moro du fikk i pakken!

Riktig god andre søndag til deg :)
Klemmer fra Fransen

debje sa...

hihi linda,
I am so glad you received the package and I'm so happy you like it!!!! :))
the golden coins are chocolate( didn't know if you knew it)
Enjoy!!!!
big xxxxx deborah

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Heldige deg, for super ide :)
-Beate-

Hanne sa...

Så mye fint du har her inne på bloggen din! Jeg bare blar og blar, ser på bilder og skumleser, og blir ikke lei! :D

Related Posts with Thumbnails