mandag, mars 19, 2012

Hugs å vatne meg


Det gjekk som det måtte gå. Eg har tatt knekken på begge Corokiane mine....buhu.
Ei ny lita plante vart med i posen heim frå blomsterbutikken på laurdag.
Dei to gamle står framleis framme, det er jo ganske vanskeleg å sjå om dei er levande i det heile, desse styggfine plantene. Trøsta meg med at blomsterbutikkdama kunne fortelje at ho hadde to uttørka slike heime ho også ;)

Eldstemann ville hjelpe meg å trykke ut ein hugselapp til meg sjølv. Ein dymo-hugselapp på Bjellands-fiskebolle-boksen planta er plassert i. Det vart ikkje nynorsk då, nei, he he, men det er sjølvsagt heilt ok :) Bodskapen er uansett tydeleg.

Eg skal prøve hugse å vatne deg, vesle Corokia. Måtte du leve lenge her hjå oss :)

Finaste mandagskvelden til deg som er innom!!

8 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Hihi, fine Samson :) Slike gutar likar me!

Klem Eli

Fairy Nuf sa...

Så utrolig søtt! Kanskje det var et tips til meg, som klarer å drepe alt utenom kaktuser. Utrolig fin blogg du har forresten. Virkelig inspirerende.

Petrine ~ Nederst i havna sa...

He, he... artig - med den lille påminnelsen altså :)

Martes atelie` sa...

Min så HELT død ut....men plasserte den en stund på badet. Nå ser den litt mere levende ut ;)

Liv-Inger sa...

Ai, kanskje det er sånn jeg må gjøre. For å huske å vanne blomsten. Spørs om det hjelper. Trenger nok en slags voice-over. At noen sier høyt ut i rommet: "Må du vanne blomsten, kjerring!". ;-)

Marie // Maries Fabrik sa...

Hvor er det bare fint med dymo-label :-)

Ingrid Riddervold sa...

Jeg skulle ønske jeg hadde grønne fingre. Her overlever ikke kaktusen engang, jeg vanner ihjel alt! :-(

Kristin sa...

Nei, så morsomt!! Det var jo en super ide da :)

Related Posts with Thumbnails