søndag, juni 17, 2012

ARV


Til stadighet tar eg meg i å smile når eg ser at hobbyar og interesser eg alltid har hatt går i arv hjå ungane.
Interessa for småkryp, naturen generelt, fuglar, steinar og blomstrar har hatt innabords sidan Dag 1. Nå trur eg at den er innabords hjå alle tre etterkomlingane. Sååå godt å sjå :)

Til 5-årsdagen fekk Alma, blant mange andre fantastiske gåver, eit herleg sett med håv, blomsterpresse og insektsboks m/forstørrelsesglas i lokket. PERFEKT til ei lita blomsterjente og forskarspire med andre ord ;) Sjå berre her:


Nå gjeld det berre å ha tolmod og vente til blomstrane er ferdig tørka og pressa :)

Ha ein flotters søndag.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Linda

Naturen og alt den har å by på er noe av det beste ungene mine vet, så der har vi noe felles. Jeg har selv en liten forskerspire i huset, som snart blir 5 år. Vet du hvor det settet som Alma fikk er kjøpt? Spiren min er gutt, vet du om settet kommer i flere fargevarianter?

Mvh
Kathrine

Rosehagen sa...

Det er så kjekt å se at ungene tar opp vår voksnes interesser;) Vi er kjempeglade i ski og friluftsliv (og jeg med mine formingsintresser)
Guttene er flyttet ut og sender rett som det er referat fra flotte naturopplevelser, og stier de ikke finner;)
Koses deg sammens med gullene dine;)

Klem fra Ann-M.

KROnPRINSESSENE sa...

Akkurat de søte sakene har jentene mine også -på hytta :)
Koselig...
Hvor lenge klarer dere (du) å vente tro? ;)
Nyt søndagen, tross mangel på sol!
Klem May Helen

Åse Marit sa...

Så kjekt at jenta di har arva interessene dine for natur!Det settet der såg skikkeleg kjekt ut.

Hos 2 1/2 åringen vår, går det mykje i småkryp i fjæra for tida. Krabbefanging, tanglopper osv. Han har nok arva faren sin på det området. Sommerfuglhoven hans blir mest brukt til fanging av tang, sand, grus og kanskje ei lita tangloppe:)

Herlege bilder inne hjå deg, som alltid!

Ha ein fin søndag!

Pink lady sa...

Digger forskerspiren! Nydelig blomsterpressesett! :)

Ønsker dere en flott uke!

heidi sa...

Den insektboksen kom i hus her og for ei uke siden, og er flittig i bruk. Takk for tips om blomsterpresse og. Vi har en naturglad 2 åring her i hus, som tilbringer sommeren med nesa i jord og gress på jakt etter munkelus og andre småkryp. GØY

Øyeblikk sa...

Ja, der er artig og sjå kva interesser som utviklar seg :) Koselig bilete av Alma i blomsterenga, ho ser konsentrert ut. No har eg boka time 1645 i morgon. Snakkes?

Klem Eli

Bare Beppe sa...

Hærlige bilder og barndomsminner som våknet :)

Øyeblikk sa...

Ai, ai, ikkje bra! Då må du ha god bedring, Linda. Gratulerer med nye spinning sko og så gleder eg meg til å sjå deg neste mandag. Wooop woooop!

Klem Eli

Anonym sa...

Så herlige bilder av skjønne Alma:) Veldig kjekt å besøka dåke i helga. Synd alt ikkje gjekk heilt etter planen, men me har hatt ei fin helg tross alt:)
Fin fin veka te dåke alle

Klem

Randi sa...

Så herleg! Ekte sommar når ein får kose seg med slikt. Lurer også litt på kvar ein kan få tak i det settet for blomsterpressing..? :)

Ynskjer deg og dine ei god veke!

Mvh Randi

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Sikke nogen skønne sommer billeder.
Jeg troede også at sommeren var kommet til Danmark ,men ak nej!


Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Fruehuset sa...

Herlig! Så flotte sommarbilete.
Kjekke hobbyar det, morsomt at dei går i arv.

God tirsdag til deg:)

loftkroken sa...

Hei på deg :))

Så flott blogg du har :)
Ser mormoren din er ifra Atløy,vi skal faktisk dit i sommer ♥ Aldri vært der før.Det er sååå fint der ♥

Gleder meg :)

Klemmer Bente

Related Posts with Thumbnails