lørdag, september 15, 2012

Solskinsbukse


Eg er ein person som alltid tyr til svarte klede.
Dette prøvar eg endre på, det kan jo verte litt dystert.
Denne sommaren gjekk det faktisk vekesvis mellom kvar gong eg hadde på meg svarte klede.
Utover hausten nå, så merkar eg at det svarte igjen er å føretrekke.
Denne gule solskinsbuksa er imidlertid jammen eit friskt innslag i alt det svarte.

For nokre veker sidan fekk eg ein henvendelse med spørsmål om eg ville teste ut nettbutikken Blingo.no.
Hovudsakleg selgjast det barneklede på Blingo, men eg, som fann ut eg skulle vere litt mamma-egoist denne gongen, valgte to plagg til meg sjølv der inne. Altså den gule tightsen og den mørkegrå Mette dress Anthrasite eg har på meg på bileta (som alltid ei utfordring å få til å ta bilete i spegelen). Du finn plagga her om du vil kikke.

Herlege mjuke og gode plagg som eg skal bu i utover hausten. For kva er vel betre ein grå regnversdag enn å vekke oppsikt med ei solskinsbukse?


God helg :)

22 kommentarer:

www.mixbiks.blogspot.com sa...

Fin gul, og super god til sort !

Anonym sa...

Kul bukse! Men hvor er de fine støvlettene fra...? Falt for dem også!
Kristine

Hanne Mette sa...

Du ser helt smashing ut i solskinnsbuksa. :)
Ha en fin lørdag.
Klem

Den gode feeen sa...

Takk takk,
Ja elskar støvlettane sjølv. Dei kjøpte eg i Bergen i fjor (i forbindelse med interiørmessa) Dei er frå El Naturalista. Håpar du får tak i dei framleis. Dei er knallgode!

Barbros lille atelier sa...

Her var det som vanlig ungene som trakk det lengste strået i klestestingen hos Blingo... Synes virkelig du gjorde rett i å prioritere deg selv:-) Superkul bukse!
Regner med at du stiller i det snasne antrekket på Bolig- og interiørmessen i Bergen??:-)

Ha en fin helg!

Klem

Gina sa...

Nydelig farge! Kom til sitt rett med dei svarte kleda som tilbehør:)
Kjenner meg igjen i det at det ofte blir svart, men då er det jo stas med ein fargeklatt til! Eg har ei turkis, stor lommebok eg elskar, den fresjer opp meg i ein ellers kjedelig kvardag;) Skal ikkje så mykje til!

God helg!

Gina

et kjært hjem sa...

Du ser super ut i gul tights, lekker til svart!! Kjekt med litt gladfarger til høsten! God helg ;)

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydelig B-) God helg klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydelig B-) God helg klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydelig B-) God helg klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydelig B-) God helg klem

Unknown sa...

Så kul! Knallfarger er jo bare lekkert sammen med det sorte! Jeg har begynt å glede meg til jeg kan lete opp buksene jeg brukt før gravidmagen ble så stor at den krevde andre bukser... Ønsker deg en magisk helg. Klem

Reidun sa...

så fin du var!! er også ei som kler meg mest i svart, en dette inspirerende! takk for at e får titte innom din lille verden , er ofte inne og titter:) ha fortsatt en fin kveld!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Drit kult
ha en knall helg
klem

Fargebarn sa...

Herlig farge, og du kledde klærne kjempegodt. Har også fått samme forespørsel. Jeg har valgt meg ei dongeribukse, så får vi se om den passer meg...hoho.

Fargebarn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fargebarn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fargebarn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Strickilotti sa...

Älskar dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jättekul, min favoritfärg!!!

Bdicte sa...

Så kule!! Du er tøff:)

Ha en fin søndag!
Klem
Benedicte

Ellen sa...

Gult og svart er helt max! Mye annet som blir fint med svart også! Svart er jo bænkers, men jeg har utfordret meg selv i flere år nå på å innføre andre farger. Så nå har jeg liksom lov til å hente frem litt svart igjen, hehe!

God uke til deg gode fe!

madebyjulia sa...

Herlig tights i herlig farge:):) Har kjøpt endel klær til minsten i huset hos Blingo. Veldig bra kvalitet og passform:)

Related Posts with Thumbnails