torsdag, oktober 04, 2012

Coolio

Eldstemann er i ferd med å verte ungdom.
Med det fylgjer sjølvsagt å vere meir oppteken av påkledning og hårveis.

Som eg har sagt hundre gonger før....minst....så elskar eg barneklær.
Eg elskar også ungdomsklær, dameklær, ja til og med herreklær, he he.
Desse svart/kvitt kleda og tilbehøret elskar både mor og son. Det er ikkje verst.
Betongveggen er perfekt som bakgrunn for bilete av den kjekke guten min.

og PUMA-bag'en (som eg forøvrig kjem til å sniklåne på jobb i morgon)
kjøpte eg på Kidsbrandstore.no for der er det 20 % rabatt på alle produkt (varer fram til mandag førstkommande ser eg).


Ha ein flott fredag i morgon.
Nå er det natta.
Nattinatt :)

7 kommentarer:

Fuglemamma sa...

Kjekkas! Artig å se at han har blitt sånn nesten-tenårings-slamp som jeg har hjemme han også. Mener å huske at gutta våre er ganske jamne.

Den gode feen sa...

Hei hei fuglemmamma. Ja, det er rart å sjå. Guttane våre veks til, og det er kjekt å følgje med på utviklinga :) Håpar alt står bra til hos dåko. Diger klem frå Linda

Anonym sa...

Synes bare det er litt vel mye reklame her for tida.. Elisabeth

Hanne Mette sa...

For en kjekkas! :)
Sånne kule skateklær er poppis her hjemme også.
God helg til deg!

En fant sa...

Det er veldig hyggelig samling og barna vil like å bruke den. Jeg liker det ....

Anonym sa...

Hey there, You've done a great job. I will definitely digg it and personally recommend to my friends. I'm confident they will be benefited from this website.


Check out my blog - buying twitter followers
my site: buy twitter followers

Anonym sa...

Potato juice is definitely the [url=http://lfcream.com]cost of lifecell[/url] achieving you, hence the skin color encompassing them should be totally constantly. cost of lifecell Even though it is a fact to convey that as we grow older, there are many of things that could cause even worse troubles http://lfcream.com h2o per day, if at all possible hot.

Related Posts with Thumbnails