søndag, oktober 21, 2012

Strikka


Eg elskar strikkaklede.
Eg elskar å strikke.
Av og til iallefall.
Ein enkel utveg når eg ikkje rekk over alt er å kjøpe strikkaklede eg ikkje rekk strikke sjølv.
Denne genseren og sokkane me fekk frå P.OP var knallfine, og sørgjer for at eldstemann er varm og god.
Eg lurer på om eit prosjekt til minstemann heller er gjennomførbart for heimeproduksjonen. Eg syns nemleg denne bestefarstrøya er aldeles bedårandes.
 

Håpar du nyt fine haustdagar slik som eg :)

Ha ei flott veke!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så flotte strikkaklede! Eg likar òg å strikke, og har nettopp fullført Enkel bestefartrøye frå Pickles. No er det berre å sy den saman før minsten får prøve den på :)

Anonym sa...

Så flott :)
Jeg lurer på hvor du har kjøpt de store svarte rammene du har bilde av barne dine i? Og hvilken størrelse det er på ramma, og bildet inni? Måtte du lage paspartout (?? hvordan skrives det egentlig??) selv eller brukte du det som var i ramma?
Har endelig fått tatt noen fine bilder av barna, og da vil jeg ha dem opp på veggen :)
På forhånd takk for svar :)

Den gode feen sa...

Hei anonym. Rammene er kjøpt på Clas ohlson. Størrelsen er 30 x 40. Bildene inni er cirka 10x15 trur eg. Brukte ikkje paspatur, men limte bildene på kvitt ark. Masse lukka til!

Randi sa...

Den trøya fall eg også for, umiddelbart! Ser ut som eit raskt prosjekt, må berre få tid til det ;)

Ynskjer deg ei god veke :)

Fuglemamma sa...

Fine klær til en tøff gutt. Og akkurat sånne klær som de store gutta liker er litt kjedelige å strikke i store størrelser - ensfarget, uten noe særlig mønster eller fletter eller noe som helst dill. Det blir langt mellom de hjemmestrikkede strikkeplaggene til Hauk også må jeg innrømme...

Øyeblikk sa...

Ja no er det sannelig tid for strikk. Herlig haustvær me har i byen for tida, liker det!! Me har hatt refleksløp med trinnet til minstemann i dag, og været var heilt perfekt, me luktar bål alle mann :)

Klem Eli

Related Posts with Thumbnails