søndag, november 18, 2012

GULLAMANTER

Christine Sandtorv er ute med nytt album.
Nemleg Stjerneteller GULLAMANTER!
Har du høyrt finare namn på eit album?
Juhu, albumet kom i posten som gåve og bidrag til familiediskoen her i huset.

We love it!!!
Fantastisk herleg musikk


Forutan å ha verdas aller herlegaste stemme er Christine i tillegg ein fantastisk illustratør.
Eg kjendte hjarta hoppe i taket over illustrasjonen til "Vår egen butikk", for er det ikkje dei to minste her i huset som prydar den illustrasjonen mon tru?

Sjå berre liksemda her:


 med denne:





 

Eg velgjer å leve lukkeleg i trua på at det er henta inspirasjon herifrå denne kanten.

HERLEG!

Anbefaler albumet på det sterkaste. Både for liten og stor. Gåva kunne ikkje ha passa betre *mamma som er dødslei av Kardemommeby på non stop i bilen*.

Ha ein finfin søndagskveld :)

11 kommentarer:

Anne sa...

Selvfølgelig er det dine skjønne små i butikken!!! Nydelig sang, hun er veldig flink, elsker den stemmen :-)

Guro sa...

Å, den skulle jeg gjerne hatt! Kanskje jeg må tipse noen om julegaveønske. Skjønne illustrasjoner Ü

giraffmamma sa...

Ser absolutt likheten :)
Vi har hørt mye på første Stjerneteller, deilig musikk for øret.
Denne får vi skaffe oss før jul som avbrekk i julemusikken som allerede snurrer her. Mor vil høre på Odd Nordstoga jul, men ungene er Blånisseelskere ;)

Lisette sa...

Kjekt med cd tips...jeg har ikke glemt deg ut, Linda. Men har vært hjemme med 2 syke barn denne uken, og sitter nå på nattevakt med halsbetennelse. Gosh...jeg er sliten;)

Huldra sa...

Så herlig! :)

Ine sa...

Lillebror her i huset finner ofte gullmanter til meg, det er tydeligvis det fineste fine, finere enn både gull og diamanter hver for seg. Så morsomt at andre også elsker gullmanter!(eller gullamanter, det er vel det samme?)

stjerneteller sa...

Så utrolig kjekt at dere liker "Gullamanter"! Den har fått finfine kritikker i avisene også, men ingenting gjør meg så glad som når en ekte familie liker den!
Må innrømme at bloggen din inspirerer, både bevisst og ubevisst.Den nydelige butikken deres har nok lagt i bakhodet da jeg skulle illustrere :)

Event Management Companies sa...

Hello there, I found your site by way of Google at the same time as looking for a related topic, your site got here up, it seems to be great. I’ve bookmarked to my favourites|added to bookmarks.

beate sa...

Takk for tips!
Har vært inne på wimp og snusa litt!
Elsker den forrige cd med godnattsanger

God helg

Klem

Blåbærlina sa...

Nyyyydelige illustrasjoner, fantastiske farger og strek, så hvis stemmen og musikken står i stil med det, så må jeg jammen sjekke dette opp ;O)
Takk for tips! Nina

Thomas Olsen sa...

Morsomt album, og sikkert også god musikk! Ha en videre fin dag da:)

Related Posts with Thumbnails