lørdag, februar 16, 2013

I'm bad and I'm back


Hei hei.
Med eit par utsnitt frå magnettavla på kjøkkenet vender eg tilbake til bloggverda.
Takk for alle bekymringsmeldingar :) Det er godt å vere sakna innimellom.
Det er ingen dramatiske årsaker til mitt fråvere.
Har berre hatt behov for ein pause.

Håpar de nyt fine vinterdagar.
Sjølv kjenner eg sug i magen og sakn etter våren.
Trur eg skal stikke til Plantasjen i morgon for å kjøpe frø (!).
Nokre spirer i glaskarmen hadde nemleg gjort seg.


Ha ei fortsatt fin helg,
tudeluuu :)

20 kommentarer:

Karianne sa...

Kjekt du er tilbake :)

KM sa...

Du har vært virkelig savnet!!! Godt å "se" deg igjen!
Klem KM

Anonym sa...

Så koseleg at du er attende på bloggen!! Gler meg til å følgja med vidare :-) Ragnhild

Shus sa...

Kjekt at du er tilbake. Gler meg til nye flotte innlegg fra deg.

Klem fra Solveig

Jojo sa...

Jaaaaa! Velkommen tilbake!

Anne sa...

Ble litt bekymret ja :-) Du har vært savnet!!!

Anonym sa...

Jippi !!!! Endelig er du tilbake!!!! :-)

Fuglemamma sa...

Pauser er nødvendige innimellom, og vel unt. Fint at du har fått tilbake bloggelysten. Gleder meg til å se spirene dine!

AvMeg sa...

Koselig at du er tilbake, har merka at det har vært stille :)

Anonym sa...

Koselig å lese et innlegg fra deg igjen.
Hilsen Berit

Monicas Univers sa...

Endelig! Koselig å se bloggen din på toppen av blogglista mi igjen. :)

Monica

elviras drops sa...

Glad you are back:-)
Mari

cathrine - trettien [31] sa...

Welcome back you bad girl :)

Ann Kristin sa...

Velkommen tilbake! :D

Klem :)

De små øyeblikk sa...

Godt med en pause innimellom...
Kjekt du er tilbake da ;)

-Klem Kjersti-

Pink lady sa...

Velkommen tilbake! Du har vært savnet :)
Ha en fin søndag da!

Klem

3prinser sa...

Det hender man har behov for en pause innimellom ja ;) Håper din har vært produktiv, min er i alle fall det... jeg er for tiden kostymesyerske for teatergruppa der mellomste deltar, så akkurat nå har jeg nok med å sy kostymer. Litt blogg lesing blir det i pausene da :) Fortsatt fin helg til deg!

Anonym sa...

Hurra for frø, vårdrømmer og blogg-gjensyn !
Stor klem fra Eva i Moss

Anonym sa...

Yuhuuu!!! Keep em coming! Har savnet nytt fra deg :-)

Fargebarn sa...

Godt å ha deg tilbake! Har savna deg og bloggen din!
Her er det heller labert med aktivitet, men satser på det tar seg opp etterhvert. :)

Ha en strålende kveld :)

Related Posts with Thumbnails