mandag, mars 11, 2013

M.A.G.A.S.I.N

Som de har fått med dåko har eg vore ganske så blogglei i det siste.
For det første har eg hatt det utruleg travelt.
For det andre har det vore mørkt når eg har dratt til jobb og mørkt når eg har kome heim igjen.
For det tredje har eg ikkje vore inspirert.
For det fjerde har huset sett ut som ei slagmark.
For det femte har eg ikkje hatt noko nytt å vise fram.
For det sjette.... ja slik kunne eg ha halde fram i det uendelege.

Blogginga gjer meg så mykje verdifullt, det er jo favoritthobbyen min.
Så eg er ikkje klar til å sleppe taket enno... sjølv om tanken har slått meg oftare og oftare den siste tida.

Med lysare morgonar og lysare ettermiddagar kjenner eg at inspirasjonen så smått vender tilbake. Nymalte veggar og nyrydda klasskap har eg faktisk også. Til og med nyvaska inni kjøleskapet er det (takk, mamma ;)).
Eg har ikkje kjøpt interiørblad på evighetar...ikkje før forrige helg. Dei to danske favorittane mine vart med heim frå Narvesen sist søndag.
Eg sette meg sporenstreks ned med dei. Klar for å suge inn inspirasjon.
Men trur de det var interiøret eg vart inspirert av??

Å neidadu, det var maten og kakene.
Hjelpe meg.
Trøste og bære.
Sjå berre her *vatn i kjeften*:

Sitronterte med italiensk marengs:
Kaffisjokoladekake med mascarpone. Nammmm, det høyres jo ut som ein herleg sjokoladekladdkakevariant av favoritten tiramisu...
Marengskake med bringebær.....mmmmm.


Heldigvis fann eg mykje herleg interiørinspirasjon også. Kanskje ikkje alltid så bra for lommeboka, men garantert best for livvidda. Dei kakene får vere på draumestadiet. Nå må det nemleg skjerpast. Sommaren og mindre klede er her før ein veit ordet av det.

Finfin veke ynskjast deg!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hei vakre fe !
Hvilke blader ble med hjem?

Hilsen Elisabeth

Ingrid Riddervold sa...

Trenger jo ikke presse seg selv til å blogge, et innlegg i uka, eller når lysten kommer er jo nok det? :o) Har kost meg med bloggen din i flere år, en av de første jeg begynte å følge :o) Ha en nydelig dag!

cathrine - trettien [31] sa...

Hahaha, men det så jo ikkje feil ut med de godbitene der heller då! Ja, eg forstår deg - har selv vært inne i bloggdepresjonen og postet innlegg jeg ikke har fælt noe særlig for.. Men med lyset kommer motivasjonen og gleden tilbake :) Heldigvis...

Unknown sa...

God morgen! :)

Kjenner meg igjen når det gjelder mangel på inspirasjon... og alle de andre punktene på lista di! :) Jeg har hatt både fotoblader og interiørblader liggende på benke - uåpnet! Men nå, nå blir de lest igjen, på senga! Det er kun da jeg føler jeg har tid! :)

Nå er det bare å glede seg over de lyse tidene - jippi!

Ha en super ukestart!

//Beate :)

Rosehagen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Den gode feen sa...

God morgon,
Eg kjøpte BoligLIV og BOLIGmagasinet - mine desidert største favorittblad :)

Klem frå Linda

Fuglemamma sa...

Jeg kjenner følelsen av at blogglysta og tiltaket går i bølger. Men det er lov å ikke blogge så ofte. Det er uansett koselig når det kommer nye drypp. De kakene kunne jeg forresten godt ha tenkt meg å høre mer om... ;-)

P a p i r L a b sa...

Hihi!

Det der høres velkjent ut på alle måter, og de siste gangene jeg har vært innom interiørbutikker har jeg ikke kommet ut med noe interiørting, men MAT!?!?!!
Hehe, sjefen sjøl er godt fornøyd med det da, god mat er jo godt ;)

Ha en videre strålende ny uke!

Klem :)

Cecilie E A sa...

Hei! Ikkje slutt å bligge! Eg likar bloggen din særs godt, og var veldig gla nå når det var nye innlegg her inne :)
Helsing fast lesar

JunePune sa...

Lei av å blogge blir vel de fleste sånn innimellom.. Selv jeg med min pittelille blogg blir drittlei sånn i perioder :)
Går seg til sånn etterhvert :)

ha en fortsatt fin kveld :)

Anonym sa...

Usually, a brand new website takes about six months to one year to appear in the SERPs of Google,
assuming the service provider is worth their salt.
B) SEO basics - Image 2: Select-'English' and 'All Countries and Territories'.
It would be optimum thought to select the
local SEO service after checking the rank of their website.
The main aim of SEO is to get search engines positioning
a certain website well in results for specific keywords.
Organic SEO uses valid and safe techniques to rank your site for
its keyword. If the conversion is higher with a certain keyword or
a particular set of keywords, then the SEO vendor can focus on
the same keyword to get it ranked high in all the search engines.
While these 5 truths may seem self-evident, it is the astonishing fact that they are contradicted, and
even outright disputed, in the greater SEO debate.

This is because there is a stiff competition in this particular
field and the market is flooded with lots of
firms that provide proficient SEO experts India services at
the economical costs. Its professionals would do hard work to achieve the high traffic objective and they might taste success
in their attempt but they would desist from boasting anything about their success.
For those of us who are using the internet to make money, we all know that it is absolutely essential to get visitors out to our websites.
Thus, if your charges are overly cheap, this might cause doubts and worries
from their mines regarding the quality of the service
they get. He has also mentioned each and every seo service.

The SEO agencies must take care of the fact that the traffic is getting converted to potential customers.
An SEO strategy should combine a number of elements that work together to
get results for you. Know how to get better rank.

Originally posted at: digitalmoz. 4) Managing
your online business. SEO is becoming the most rewarding career nowadays.
And make the work flow smoothly, using good grammar at all times.
Yahoo style guide.

Also visit my homepage ... visit this weblink

Ingvild sa...

Vert så glad kvar gong eg kjem inn på sida di og ser ei ny overskrift :)

Anonym sa...

Du er den fyrste bloggen eg byrja fylgje, anbefalt av ei god venninne den gong da. Vart veldig glad da eg såg "liv" frå deg att no, er innom ein gong i veka med ein god kaffekopp for å søkje inspirasjon. Men har full forståelse av at det ikkje alltid er like stas å blogge. Helene

Øyeblikk sa...

Hei på deg skjønne fe! Enig i alt du seier som legg hindringar i vegen for blogginga, men det er så kjekt at bloggen vert ikkje sur og går ikkje sin vei om den vert ignorert ei stund.

Så treffes me kanskje plutselig i spinningsalen, og kanskje, kanskje kjem kongen? Evnt keiser Janove ;-)

Klem Eli

Kristin sa...

Du har verdens aller fineste blogg Linda!

Related Posts with Thumbnails