mandag, november 04, 2013

Flaskefyll


Nå er eg så godt i gong her, at eg slår like godt til med eit nytt innlegg igjen :)
Etter Halloween-festen hadde eg nok av tomme glassflasker (julebrusflasker er genialt til dette) til å lage eit arrangement av glassflasker med stearinlys i på spisebordet.

I gode gamle studiedagar pleidde me bruke tomme vinflasker til dette føremålet i kollektivet eg budde i den gong. Julebrusflaskene er meir estetisk gitt. Til og med når lysa er sløkte:
Julebrusflaskesamlinga er piffa opp med nokre gamle Hansa-flasker frå Bergen.

Ynskjer deg ein fin mandag!

13 kommentarer:

Binemor sa...

Det ser altså bare super smart ud, tak fordi du deler!!!

salige lavendel sa...

Floptt med flasker som lysesteke ja! Og Hansaflaskene er skjønne.

Anne Eriksen Valstad sa...

Ojjjj, så lekre bilder du viser oss, du er superflink og kreativ til 1000! Legger meg til som følger her jeg og gleder meg virkelig til fortsettelsen!Klemmer fra Anne <3

Blåbærtua sa...

Stiligt:)

Livet på Lisland sa...

Så enkelt og så stilig med de flaskene :-)
Genialt å bruke brusflaskene til det...
Og ikke minst var det veldig koselig å se at du er tilbake i litt blogg-modus :-)
Jeg har fulgt deg i lang tid og liker veldig godt bloggen din.

SiriR sa...

Så koselig med innlegg hos deg igjen:)

Og så fint det ble med alle flaskene med lys i:)

Anonym sa...

Liiikar❤

Anonym sa...

Jippi! Så kjekt med blogginnlegg fra deg igjen! Det har vært savnet :)

Anonym sa...

Jippi! Så kjekt med blogginnlegg fra deg igjen! Det har vært savnet :)

Amina sa...

Hello!
I love the pictures, and I really like the style of your blog,
I invite you to visit
http://dar-amina.blogspot.com.es/

Anonym sa...

Kjekt å sjå nytt på bloggen din :)) Ragnhild

DAGNÝ // FEEL INSPIRED BLOG sa...

fint

obat herbal benjolan di leher sa...

Nice blog,, i'm very enjoyed to visit this site. have a nice day :D

Related Posts with Thumbnails