lørdag, november 28, 2015

Pepperkakehus 2015


Ovanfor ser du årets pepperkakehus her i heimen.  Huset er ferdig, men dandering og dikkedering rundt huset manglar enno sidan pynt og dilldall ligg nedpakka på loftet. Kan hende tar eg det ned i morgon, men det er også veldig mogleg at eg ikkje gidd. Me får sjå :)

Tenkte eg skulle slå til med ein minikavalkade av tidlegare års pepperkakehus, og også nokre lenker til utvalde tidlegare års pepperkakehusinnlegg:

 
 
 
 

Her er lenker til bileta over:

Jula 2013
Jula 2012
Jula 2011:
Jula 2010:

Mal for korleis lage ditt eige pepperkakehus finn du her og oppskrift til verdens beste pepperkakeglasur finn du her.

Ha ei kjempefin adventstid!

PS! Dersom du ynskjer følgje litt oftare med, finn du meg også på Instagram ved å søke på dengodefeen eller linda sæbø

23 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så fine pepperkakehus! Her bruke vi også å lage huset i begynnelsen av desember . Så er nok bare å hive seg i gang. Koselig med nye innlegg. Ha en fin dag. Klem Christina

Caroline sa...

It looks very nice. Unfortunately I don't understand no norwegian. Maybe you could think about a translator on your blog???

Either way, very good to see you here again.

Greetings from Germany,
Caroline

Meine grüne Wiese sa...

I love your houses.
Melanie from Germany

Kine sa...

De er så fine! Blir mektig imponert, og inspirert. Men de forrige årene har det bare blitt med tanken. Kanskje jeg får til å lage et i år? :) Krysser fingre! Stor klem til deg

Anonym sa...

Hva limer du husene med?

Eli Kristin Magnussen sa...

Så fine pepperkakehus :) Har ikke tradisjon for det her, ikke vant med det fra egen oppvekst heller.. Men barna maser, må nok til pers. Er jo moro da - og disse var så fine. Får sjekke ut lenkene dine. Takk for tips! :D

Nyt førjulstiden!

Jijji sa...

Så koselig pepperkakehus! Deilig med litt inspirasjon før jeg kaster meg over årets pepperkakehus i heimen ;)
Ha en koselig førjulstid!

Klem fra
Jijji

Olaug Brit sa...

Sååå kjekt å se at du blogger litt igjen, har virkelig savnet deg!

God jul til deg og dine 😄. Flotte pepperkakehus!
Klem fra Olaug Brit

Siddis back home sa...

God Jul! Flotte pepperkakehus hos deg!

Ronny Arnesen sa...

Stilige pepperkakehus.. ;-)

hilsen
Ronny
www.LEDonline.no

Chhang ki sa...

Good speaker bluetooth
Google Best Waterproof Bluetooth Speaker
Google best sounding bluetooth speaker
Google best waterproof bluetooth speaker with radio
Google loudest waterproof bluetooth speaker

على محمد sa...


شركة تنظيف كنب بالدمام

شركة تنظيف بالدمام
شركة تنظيف بالخبر

Entertaining Game Channel sa...

This is Very very nice article. Everyone should read. Thanks for sharing. Don't miss WORLD'S BEST CityGtCarStunts

נורית אבוטבול sa...

Hei jeg heter Frøya Øyvind Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Belgia med mannen min. Jeg har lest interessante historier på nettet om hvordan noen ødelagte relasjoner har blitt reparert av kraftige magiske spellcastere. Jeg trodde det var alle løgner til jeg hadde lignende problemer i forholdet til mannen min, som jeg har vært gift i lang tid, og vi er velsignet med to barn, jeg ble overrasket da han kom hjem med en annen kvinne og informerte meg om at han er lei av meg uten grunn, jeg prøvde å spørre ham hva er problemet mine ord falt på døve ører jeg må flytte det fordi jeg ikke kan bære smerten av å se en annen kvinne på samme tak med meg jeg ble ødelagt og hjertebrudd i denne perioden må jeg informere en venn av min erfaring, hun fortalte meg ikke å bekymre meg for at mannen min ville vi komme tilbake til meg Jeg lurte på hvordan det skulle være mulig, hun fortalte meg at hun skulle introdusere meg til en spellcaster navn Drigbinovia, som er en veldig kraftig spellcaster. Først hadde jeg noen tvil fordi jeg ikke tror på ting som at jeg ikke handlet caster og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og jeg tvang og gjorde det han ba meg gjøre, han fortalte meg også at dette er en gjort at jeg ikke burde bekymre meg om at mannen min ringer meg eller sender meg en melding, at mannen min kommer og ber meg om tilgivelse på bare to dagers tid, til min mest overraskelse, ringte mannen min neste dag og begynte å gråte for å tilgi ham, at han ikke ble med sin sunn fornuft til det øyeblikket. Jeg er alltid overrasket over dette store miraklet som har skjedd i mitt liv, min mann og våre to barn er sammen, og vi er mer enn noensinne glade hvis noen opplever et slikt problem i ditt forhold, kan du kontakte denne flotte kasteren på hans Email = doctorigbinovia93@gmail.com du kan også Whatsapp ham på +2348144480786 ikke la noen forakte deg for ditt forhold?

Unknown sa...

Hi to every body, it's my first pay a visit of this weblog; this blog carries awesome and in fact good stuff in favor of visitors.
Parallels Desktop Crack

Crack Software

Crack Software

Anonym sa...

I am glad that I found this website, I got exactly the right information that I was searching for!

Avira Phantom VPN Pro Crack

Crack Software

Pc License Keys

unknown sa...

your article is very helpful. you can visit my website.


https://cracksmob.com/

Latest Gist sa...

What an interesting content we have here, I enjoy every bit of it. Thanks for posting it. Checkout Romantic New Year Wishes For Boyfriend

Pankaj Ogeninfo sa...

Amazing blog, thank you so much for sharing such an amazing blog with us. Visit OGEN Infosystem for creative website designing, SEO Services, PPC Services, and website development services in delhi, India.
Best Website Designing Company in Delhi

Twelve sa...

Auto Club forum
Video youtube | Video clips | Russian music
Автозапчасти на VW
Sitemaps Club
SEO services for you business | Продвижение Сайтов | Разработка сайтов и интернет-магазинов
Truck Parts
Club News

12 sa...

Рессора на КАМАЗ, МАЗ
Автозапчасти на Легковые автомобили ШКОДА
Download programs and games
Info Linking SEO articles | SEO promotion
Linking links Club SEO
Spare parts Trucks TIR | Запчасти для Грузовиков
SEO index Directory links | DMOZ catalog | SEO Каталог сайтов
Bitcoin faucet

Twelve sa...

Доработка и разработка интернет магазина на Опенкарт | Refinement of the online store on Opencart | SeO продвижения сайта

Купить готовые интернет магазины на Opencart | Ready online stores Opencart

Купить Модуль на Opencart и ocStore | Расширенный ассортимент модулей для Опенкарт | Скачать модуль Опенкарт

J. S. Vila sa...

Estas manualidades son un trabajo paciente y delicado. Estan muy bien acabadas.

Related Posts with Thumbnails