lørdag, november 28, 2015

Pepperkakehus 2015


Ovanfor ser du årets pepperkakehus her i heimen.  Huset er ferdig, men dandering og dikkedering rundt huset manglar enno sidan pynt og dilldall ligg nedpakka på loftet. Kan hende tar eg det ned i morgon, men det er også veldig mogleg at eg ikkje gidd. Me får sjå :)

Tenkte eg skulle slå til med ein minikavalkade av tidlegare års pepperkakehus, og også nokre lenker til utvalde tidlegare års pepperkakehusinnlegg:

 
 
 
 

Her er lenker til bileta over:

Jula 2013
Jula 2012
Jula 2011:
Jula 2010:

Mal for korleis lage ditt eige pepperkakehus finn du her og oppskrift til verdens beste pepperkakeglasur finn du her.

Ha ei kjempefin adventstid!

PS! Dersom du ynskjer følgje litt oftare med, finn du meg også på Instagram ved å søke på dengodefeen eller linda sæbø

9 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så fine pepperkakehus! Her bruke vi også å lage huset i begynnelsen av desember . Så er nok bare å hive seg i gang. Koselig med nye innlegg. Ha en fin dag. Klem Christina

Caroline sa...

It looks very nice. Unfortunately I don't understand no norwegian. Maybe you could think about a translator on your blog???

Either way, very good to see you here again.

Greetings from Germany,
Caroline

Meine grüne Wiese sa...

I love your houses.
Melanie from Germany

Kine sa...

De er så fine! Blir mektig imponert, og inspirert. Men de forrige årene har det bare blitt med tanken. Kanskje jeg får til å lage et i år? :) Krysser fingre! Stor klem til deg

Anonym sa...

Hva limer du husene med?

Eli Kristin sa...

Så fine pepperkakehus :) Har ikke tradisjon for det her, ikke vant med det fra egen oppvekst heller.. Men barna maser, må nok til pers. Er jo moro da - og disse var så fine. Får sjekke ut lenkene dine. Takk for tips! :D

Nyt førjulstiden!

Jijji sa...

Så koselig pepperkakehus! Deilig med litt inspirasjon før jeg kaster meg over årets pepperkakehus i heimen ;)
Ha en koselig førjulstid!

Klem fra
Jijji

Olaug Brit sa...

Sååå kjekt å se at du blogger litt igjen, har virkelig savnet deg!

God jul til deg og dine 😄. Flotte pepperkakehus!
Klem fra Olaug Brit

Siddis back home sa...

God Jul! Flotte pepperkakehus hos deg!

Related Posts with Thumbnails