mandag, april 07, 2008

Kjøkkenmaskiner


Sparkling av gipsplater er ikkje særleg intressant. Verken å ta bilete av eller å sjå. Dagens post er derfor via til kjøkkenutstyr eg ynskjer meg. Sjølvsagt i lyseblått.

Nydelege ting frå Nigella Lawson:







Brødristar og handmiksar frå Dualit:



Og sist men ikkje minst: Kjøkkenmaskin frå Kitchenaid:

Sistnevnte er faktisk på veg til meg via posten... Har ønska meg slik lenge. Då eg fann ein på nett til 1500 kr billigare enn hos Ting, ja, då slo eg til. Eg var jo flink og handla lite i helga, he he.

Ha ein finfin mandag!!

11 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

oioioi, den fargen var jo bare lekker! Blir mye bakst hos dere fremover nå da?

Har du lyst til å dele infoen på hvor du kjøpte den?!

Lykke til videre med gipsing...

Den gode feen sa...

Var det Pixmania mon tru? Iallefall den som kom billigast ut hos Kelkoo...

Tina Mølgaard Andersen sa...

Lækre sager du har fundet frem til os.

Glæd dig til din Kitchenaid, jeg er viiild med min.

randi K design sa...

Jeg blir i et sånnt godt lysblått humør når jeg har vært på besøk hos deg...

Hulda sa...

Så skjønne kjøkkenredskaper! Tenk at de kan være skjønne, du ;)

Merete sa...

ja, her var jo mykje fint som vil passa inn på det nyoppussa kjøkkenet ditt :o) Søtt når tinga er lyseblå istadenfor dei vanlege kvite..

Anonym sa...

Sånn Kitchenaid vil eg også ha, men eg vil ha kvit eller rød! Skal berre spare litt først...

borghild sa...

Veeeldig mye fint her, ja... Og kjøkkenmaskinen er jo helt super! Den står på ønskelista her i gården også, og det har den gjort i mange år, men klarer liksom ikke å rettferdiggjøre pengebruken. (Akkurat som DET vanligvis er noe problem!!!) Dessuten har jeg akkurat kvittet meg med en gammel en jeg fikk av min bestemor. Den har stått i skapet i iallfall fem år, og har aldri vært brukt. Jeg er glad i å bake, men har heller brukt eltekrokene på håndmikseren istedenfor å dra fram maskinen... Men en KitchenAid er jo veldig fin på kjøkkenbenken også...:-) Og blenderen er heller ikke dum:-)

Ja, det er nok av spisse albuer på loppemarked, er sikkert smart å bruke mei-tai'en!
Ha en fin kveld! Klem B:-)

Anita sa...

¨Såå fine ting!! Nydelig blåfarge!! Så lurt å tapetsere inne i skapet! Kjempe koselig ble det! Ha en strålende uke!

Helene sa...

Hei
Takk for koselig kommentar:0)
Ang. Kvinesdal så ligger det 13 mil fra Stavanger. (Like øst for Flekkefjord)
Koselig at du har kommet til Rogaland. Jeg har endel kontakt med Marit og Elin som bor der. Veldig trivelige damer:0)

Anonym sa...

Ååååh, superlekker farge! Eg har den maskina i kremkvit (og blender i same fargen) og er supernøgd!

Related Posts with Thumbnails