mandag, juni 02, 2008

Fyrste mandag i sommaren 2008



Ja, nå er sommaren i gong. Me har jo blitt aldeles bortskjemt med nydeleg ver den siste tida, og eg satsar på at dette vert tidenes sommar. Iallefall reint vermessig. Klærne tørkar på snora berre timar etter dei er hengt ut, stolputer og tekstilar til hagemøblane ligg ute dag og natt, og det er varmt og godt! HERLEG!!


På kjøkkenet går det så smått på fram. Kan jo ikkje vere for mykje inne når ein bør vere ute i sola. Fekk ein gledeleg telefon på fredag, og det var at barstolane mine var ankomne Stavanger. Skulle etter planen ikkje få dei før om 8 veker, så dette var jo kjempekjekt. Fotballguten testa stolane ut sporenstreks, og var nøgd med å sitje høgt nok til å kunne leike uforstyrra for bittesmå klåfingrar.


Den nattedraktkledde veslesøstera var derimot i full sving på gulvet. Ho har full jobb med bakeutstyret sitt :)
Ha ein fin mandag, og tusen takk for alle kommentarar angåande festen i går :)

13 kommentarer:

Tove sa...

Først..utrolig vakkert kakebord i forrige innlegg, og gratulerer med en ettåring:)

Og så flott kjøkken!!! Kjempestilig med alt det svarte. koselige bilder av ungene også, skjønner godt det er greit for storebror å få ha et sted lillesøster ikke kan rekke ja:)

Ha en flott uke

Alven sa...

Stilig kjøkken :-) Og veldig stilfulle kaker :-) Kreativ og flink du er :-) den rosa kaken fristet litt ekstra må jeg innrømme :-) Ha en fin dag :-)

Christinas låvebutikk sa...

Så flink du er å lage til selskap.
Stilig kjøkken og søt liten krabat!!
Ha en solfylt uke!

Anonym sa...

Nå begynner det jammen meg å bli flott hos dere. Dere kommer nok i orden lenge før oss, skal du se.

Rosa sa...

Det er godt for storebror å sleppe ivrige vetlesysterfingrar, ja.. Ser ut til at ho er travelt opptatt med sitt. Det er forresten ganske facinerande kva dei små let seg aktivisere av; 3 legoklossar og ein liten boks er alt som skal til for lang tid med ivrige studier :)

Og så - eit fantastisk festbord til stor inspirasjon! Eg ser ikkje vekk frå at ein og anna idè vert rappa til vårt 1 års-lag i august :)

Ha ei god sommarveke vidare!

Tove E sa...

Hei!

Jeg har vært å tittet på bloggen din mange ganger, å jeg har deg blant mine linker. Jeg synes du har en nydelig blogg, og er så flink med hendene,
det ligger en utfordring til deg på bloggen min;o)

Prinsesse Elin sa...

Natte kledd natt kledd fru blom. Man kan jo skylde på at det er dagen derpå for henne. Hun hadde jo tross alt fest. Nydleige barkrakker. Disse er perfekte. Jeg var så nauden når vi bygget at jeg valgte kjøkken øy men i steden for å lage plass til ben så laga vi hyller. Har prøvd å ha barkrakker men da plasserer alle bena på hylleplatene og de er no good.

Ønsker deg en flott dag og jeg ser at sola er på vei opp nå:O)

Anonym sa...

Du har kjempemasse fint her i bloggen din, har brukt kjempelang tid på å kikke her inne! Du er kjempeflink med interiør altså! Håper du får en flott sommert :)

Dans på roser... sa...

Herlig, herlig, herlig!!!
Kjøkkenet ditt er så delikat, og etter mitt hjerte.
Jeg blir så imponert og glad over å se hva man kan gjøre med maling og nye håndtak og en god porsjon kreativitet.
Du er flink, feen!=)

Og så utrolig fint kakebord! Smaske-lekkert, altså.

Ha det fint så lenge!

Midnattsola sa...

Du er bare helt utrolig; det er så mye fint på bloggen din! Har forresten tagget deg; sjekk bloggen min=)

Fru Langtind sa...

Hei

Du har bare så fantastisk mye flott på bloggen din!!!
Så du akkurat hadde fått en utfordring...her kommer jammen en til...:)

Plukk opp den nærmeste boka du finner....
-Åpne den på side 123..
-Finn den 5 setningen..
-Skriv opp de tre neste setningene...
-Tag 5 stk. og fortell dem hvem som tagget deg...
-Skriv reslutatet i bloggen din.

Ha en god dag!

Klem Fru Langtind

Tante Mimmi sa...

MMMMmmmm mykje godt for auget her!!! Trur ikkje eg skal visa dei rosa kakene til "snaart 5 åringen " min! Eg trur eg då ville vert utsatt for massivt press. Men du! Stolane dine! Dei var kjekke! Me har slik frukostbar me ogå (kjekke greier) Men...stolane billige greier som fell frå kvarandre(at eg alri lærer...) Sååå no er eg klar for noko skikkelegt! Tipsar du meg?? ;) God sundag!!!

Tante Mimmi sa...

eller ALDRIG som ein også kaller det! (...)

Related Posts with Thumbnails