fredag, august 01, 2008

I'm back

Etter å ha tilbragt første del av ferien i mitt barndoms paradis er eg nå heime igjen :) Eg må sei eg har vore heldig med vèret i ferien, og me har vore mest mogleg utandørs. Stranda til tante Kjersti er nydeleg!
Ingenting er som å leike med Bionicle i strandkanten :)

På heimefronten har ting skjedd medan me var vekkreist. Den snille femannen fekk tid til å male kjøkkengulvet, og Den gode feen vart hoppandes glad. Enno eit steg nærare draumekjøkkenet ... :)


Fram frå gløymselen har handblåste glas og mugge frå Kairo dukka opp. Eg var i Kairo/Sinaiørkenen den gongen massakren i Luxor hendte- om nokon hugsar den (1996). Iallefall. Trur aldri det har vore lettare å prute på varene i Kairo. Me var jo dei einaste turistane som fantes der, hehe. Det var vanvittig dårleg lys under dagens fotoseanse, men fargen på glasa er turkise. Glasa og mugga har saman med mykje anna vore lagra i ei loftsbod på Landås i mange år, men i nytt hus er det betre plass og ting får sjå dagens lys igjen. Dersom det ikkje havnar på Fretex då :)
Eg er stadig på jakt etter isblå saker og ting til kjøkkenet. Isblå er ein lys turkis farge, og kombinert med mørkare turkis går det fint. Lyseblått vert desverre full kræsj med isblå, ganske dumt sidan eg hadde så mykje lyseblått frå før. Desse glasspottene fann eg hos Smak på Sandnes.
Veslefeen har lenge stabba rundt på eigne bein, men først nå føretrekk ho å gå framfor å krype. Litt ustø er gangen, men det er så moro å sjå den vesle dukka i aksjon.
Det er godt å vere tilbake. Ferien fortset nokre veker til, men eg håpar å oppdatere bloggen litt oftare. Tusen hjartans takk for alle kommentarar og ikkje minst awardar eg har fått i det siste. Tusen takk, og ha ei kjempefin helg!!!

12 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Velkommen tilbake!!
Så nydelige farger du omgir med deg... og søte lille feen da, den kjolen hadde de lekreste farger!!

Ha en fin helg..'
klem

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Hei !
For ett flink og kreativt menneske du er ! Er helt imponert over hva du får til, hjelpe meg !
Jeg har deg som link og er stadig innom.Så flott med hvitmalt gul, elsker det jeg å. Kos dere i ferien !

@__EY__ sa...

Heisan,

først triller jeg
terningkast 6 for
at du skriver på
dialekt, koseligt !

Så undrast eg over
om du er fornøyd med
kjøkkenmaskinen din
som vi ser ?

Koselige bilder : )

Au revoir.

ceciliegrut sa...

Så koselig at du er tilbake!

Hils mannen din og si han er veldig veldig flink! Gulvet ser skikkelig flott ut! Og kjolen til jenta di var bare helt nydelig! Har du sydd den selv?

Klem :o)

Anonym sa...

Ja, det er så herlig med litt ferie med sol og sommer en plass der man har masse minner fra.
Malte gulv er så flott, det er min store drøm å få det til på soverommene rundt om i huset her. Det står et stykke ned på listen dessverre ;)
Så flink du er som har bestemt deg for isblått, jeg vingler skikkelig altså. Så her går det i ALLE blåtoner hehe...
Fortsatt riktig god ferie!

A home far away sa...

Så fina sommarbilder du visar, låter som om du har haft en fin ferie:-
Kram Gunilla i Singapore

Rosa sa...

Isturkis/isblå er ein nydeleg frisk farge. Og veslefeen så søt der ho stabbar avgarde i ein knallfin kjole!

Flink mann du har!

Anonym sa...

Guri hvor stor den lille feen er blitt. I mitt hode er hun fortsatt baby. Men det er jo 6.5 åringen min også, så det forteller nok mest om meg. Fnis.

Ha ei flott helg!

Blåbærpai sa...

Velkomen heim att!
Istukis er knall fint!! Kjøkkenet mitt var i den fargen ein gong for lenge sidan.. eg øydela heile greiene med knall blå og grønt.Urk! Men det var slik fargene skulle vera då!(er blitt kvitt etter dèt..;-))
Vesle feen er så søt der ho stabbar i fine kjolen!
Og kor flink mann du har!!God sundag!

elisabeth sa...

Ja, tenk så heldig du har vært med været!!! Så deilig for de små og kunne få en slik norsk sommer:) Og den søteste stabbende mini feen her, tenk jeg husker mannen din skrev innlegg når du lille vidunderet kom til verden...hihi, var så spent for det hadde vært så stille noen dager...Kjekt å følge med på ferden;)

Prinsesse Elin sa...

Det er himla godt å ha deg tilbake du kjære fe:O)

Tove sa...

Eg har sjølv ein liten fe som stabbar og går! Er så fantastisk å sjå dei små fotane som stadig vert stødigare - snart skal dei springe! Eg må få lov å spørje kvar du har kjøpt kjolen til den nydelege feen din????? Det var ein kjole heilt etter min smak. Er visst ei stund sidan eg var inne på ymse favorittnettbutikkar, kanskje søndagskvelden tillet slik aktivitet! Ta deg gjerne ein tur innom bloggen min om du vil!
Tove

Related Posts with Thumbnails