lørdag, desember 13, 2008

Jippi det er helg

Atter ein herleg lørdag med fri er straks overstått. Eg og snuppemor har vore på ein liten handletur i byen. Kom ikkje heim med ein einaste pakke, men nå er iallefall juleantrekka i boks. Eg diggar dei klassiske barneklærne på gode gamle Bennetton (skrives det med ein N mon tru?).
I huset er det reint og ryddig. Eg fekk tatt ei skikkeleg god økt i går kveld. Bittelitt julepynt er også komt fram, så nå kjem stemningen snikandes også. Så snart juletreet er på plass på kjøkkenet (!) er det full jul i huset :)
Ha ein super lørdagskveld.
PS! Dei knallfine jule"kulene" som heng på lysestakane er eit ballerinadame og ein tilhøyrande velstelt mann eg var så heldig å få av min beste venn for nokre år sidan.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige ballerinaer. Jeg kjøpte meg noe ballerinaer i Paris i fjor og ønsker meg flere.

Ha ei flott helg, Linda!

Monicas sa...

Så koselig du...ha en fin kveld du og

Anlen sa...

Herlig med ein laurdag med tid til å gjere litt forskjellig!
Så fin ballerina:)

silje-sin sa...

Ha en flott helg Linda! Det er jo så nydelig hos deg:) klem fra silje.

Petunia sa...

Å, ingenting er som lørdagsfri og rent hus. Man kan disponere dagen nett som man vil og kose seg.
Nærmere drømmedag kommer man neppe:)

Lena sa...

Så koselig! Herlig tid dette:) Ha en fin adventssøndag:)

☆Therese sa...

uff - reint og rydding er det IKKE her hos meg - i alle fall ikke ryddig.

Koselige bilder hos deg - nydelig ballerina :o)

Ha en god uke,
Klem

mali-mo sa...

Håper resten av helgen var like bra ;) Hørtes koselig ut. Og ballerinadamen din så ut som hun var kjempeflott!!!

Her har vi lutet og oljet nyegulvet i helgen. Et lite skritt nærmere ferdig kjøkken ;) Må si eg gleder meg skikkelig no, når eg ser det stadig kommer litt nærmere.

Hadde gode forsetter om å komme meg tidligere i seng om kveldene, men ser at planen røk idag også gitt ;) Hihi. Håper dere er helt friske igjen nå. God ny uke!

Stina sa...

Rent og ryddig er et godt utgangspunkt - håper dere fikk ei fin helg. Bordet var nydelig med løper og staker!

Ludoland sa...

så fin julestemning.
også så fint stoff og bånd under her, der må jeg ta meg en tur. ha en flott helg.

sirisinspirasjonsunivers sa...

Heisann! :) Jeg er innom for å gi deg en award :) Den ligger på siden min! Takk for mye fin inspirasjon! Og God jul! Klem fra Siri

hvorfor ikke... sa...

reint og fint...og skikkelig julestemning...er det noen sak;)
Riktig koselig ser det ut!

Emmeline sa...

Jippi det er helg?? Men det var jo FORRIGE helg Feen....Du må vise oss noe nytt...eller gammelt! We miss you:)

Emmeline sa...

Hvor blir du av?? Er du kidnappet av julenissen bare fire dager før jul????????????????????

mali-mo sa...

Håper du bare har det travelt og at dere ikke er syke eller noe sånt. Her har vi hatt omgangssjuke. IGJEN. Men er heldigvis oppe og går igjen alle sammenidag, så da blir det nok jul her i det knallgule allroommet også ;)

God førjulsøndag!

elisabeth sa...

Ville bar innom med en god klem, og sender en liten julehilsen på mail;)

Min Verden sa...

Så deilig med handletur og at huset er reint og ryddig. Her begynner det å nærme seg - men må nok ta i et tak i dag også. Nypussa viduer iallefall :) Blir reint og lyst i rommet da (sier kanskje litt om hvor ofte det skjer her ;)). Ha en god søndag i advent. Hanne

Related Posts with Thumbnails