fredag, februar 20, 2009

Fredag kveld

Det var jo nå eg skulle hatt ein bråte med før og etter bilete av gamle og nye vindu. Det einaste eg har å vise er dette tatt i skumringa i går kveld. Det store (270 cm breide og 140 cm høge) stovevinduet vårt er erstatta med eit tredelt vindu som de ser snurten av over. Likt slikt som var i huset opprinneleg.

Alle vindu er nå utskifta, bordkledning og isolasjon er på plass, og neste veke reknar eg med at nye ytterdørar og rekkverk på terassen er på plass. Kjempespennande.

Eg er stuptrøytt etter ei hektisk veke, og skal straks finne loppekassa. Dagens innlegg vert difor i kortaste laget :)
Ynskjer alle som er innom ei fin og god helg!

8 kommentarer:

litenIda sa...

Litt av en aktivitet hos dere for tiden..! :) Resultatet blir kjempebra!

Ønsker deg en god helg!

Prinsesse Elin sa...

Hei vennen:O) Jeg måtte bare innom for å ønske deg en fin fin fredag og ei knall god helg:O)

Drømmen om en eplehage sa...

Dere står jammen det på!

Skjønne bilder av den store prinsen som en gang var liten under her. Smelt!

Ha ei god helg da du.
Klem

Livet i Fattighuset sa...

Riktige vinduer har så mye å si. Så fint det ble.

BO sa...

Da ser VELDIG bra ut! Blir kjekt, fint og sikkert ti gonger lunare i heimen! Me og trenge jo nye vindauge...

Eg er oppe å vaskar klede. Skal ned på galleriet kl. 11, 1 time før opning. Spanande!

Snakkast!

Frk Mille sa...

Flott stemning hos den gode feen Herlig barnestol i hjørnet der.

Min Verden sa...

Gratulerer med gjennomført prosjekt. Det er ille mens det står på, men desto bedre når det er ferdig. Fint :) H.

Guttemamma sa...

Tusen takk for båtene, LInda!!! Helt topp, og ler av lappen du skrev. Som jeg kjenner meg igjen!! Klem fra Anette

Related Posts with Thumbnails