lørdag, august 29, 2009

Eit gammalt klenodie med ferskt innhald

Desse pittesmå yndige blondetrøyene i tynn linkvalitet hadde mamma og onkelen min på seg som små babyar. Flaks for meg at dei dukka opp før Simon hadde vakse ut or dei. Ikkje at han er ikledd desse til dagleg, men til ein aldri så liten improvisert foto-shoot er dei perfekte.
Somme av bileta trur eg at eg skal sende til mormor (småfeane si oldemor). Må jo vere stas for henne å sjå dei gamle klenodiane i bruk igjen.
Simon er ni veker gammal og aldri så lite lik på storesøster si
Ha ein flott lørdagskveld :)

20 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Å for noen skjønne mini feear. Fikk du beskjeden min på fb? Vi skal planlegge til veka å hadde vært greit å vete om du er med! Kun en helg men en dualig kjekk helg med nostalgi og retro.
Kan jo ikke bli bedre:))

Marthine sa...

Nydelige mini feer!:o)
Du har en fantastisk koselig blogg, og jeg følger deg fast:
Klem Marthine

Blå-hvit samlemani sa...

Så nydelig! Skjønne unger.

ha en fin helg!

sylvia sa...

såå herlige barn,å må jo være kjempe moro at sånt er blitt bevart,kan jo passe ypperlig i en skjønn ramme..ha en flott helg

Martes atelie` sa...

Nydlige bilder av skjønne barn. Da blir det nok en mormor som blir stolt!!

Havets Datter sa...

Nydelig tøy og nydelige unger :)
Blir nok stas for mormor å se barnebarnet i trøya si!

Ha en super lørdag!

BO sa...

Knallskjønne bildewr av dei små! Men det av deg og Simon var SÅÅÅÅ fint! Heilt nydelig! DET må du visa her på bloggen!!!

Som mine dager er sa...

Så utrolig bra. Tenk at klenodiumet får varme så mange skjønne barn i samme familie. Nydelige bilder av barna dine.

Jeg har selv en liten skjorte som min mann har arvet etter sin far. Den henger til pynt på stua. Ja faktisk ... ;-)

Ha en flott kveld.

Marit

Anonym sa...

nydelelege unger du har, sjarmerans aldrer på dei også, savner å ha små i huset, mine er 8, 10 og 11 åra går så alt for fort!
klem Randi

mi-rachel sa...

ja..de var jammen like.

PillePalle sa...

Åh, gratulerer med dine herlige, søte barn! Kjempenydelig babydress! Hilsen fra Pillepalle

sylysten sa...

Så skjønne de var;o), både barn og trøyer;o))))
Ha en fin helg;o)
Klem
Linda;o)

Fru sommerfugl sa...

Nydelige barn, nydelige bilder, nydelige klær:) Oldemor blir nok kjempeglad:) Ha en fin helg da:)

HusmorDronninga sa...

Så skjønne små-feear du har!
Liker bloggen din og har lagt meg som følger.

Det ligger en award og en utfordring til deg i bloggen min!

Smilla sa...

Nydelige bilder og skjønne barn!

Anonym sa...

Så nydelige blondetrøyer og nydelige barn du har:)
Ha en fin søndag.
klæm

Brit Strikkenerd sa...

Nydelige bilder tatt av nydelige barn. Absolutt julekort/julegave ide med bilder av lille gutt med blondeklenodiene på:)

Jeanette Jess1 sa...

Det må jo bli nydelige bilder av slike nydelige barn ;o)

Koselig når man finner slike gamle klenodier som kan brukes,om ikke annet bare for å bli tatt bilde av ;o))

Ha en fortsatt super søndag!!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

MEN SÅÅÅ SAGOLIKA KORT!!!!

så sötisar!!! Jättefint!

Ha en skön söndag!
Kram ♥ Millan

lena sa...

Nyyydelege, skjønne små...;)
Klem

Related Posts with Thumbnails