tirsdag, august 11, 2009

Litt om alt

Heisann, og tusen takk for alle fine kommentarar på forrige innlegg. Ja, Herr Fe er unik, snill og flink, og ja, eg prøver å ta godt vare på han :) Han syns det var så stas med alle kommentarane, så tusen takk på hans vegne også
Bildet over syner litt av potetfangsten frå plantekassane våre. Populært med rosa små poteter til middag
Når det gjeld å male laminat, så er det ikkje anbefalt frå ekspertars hald. Men eg tenkte som så at det får vere eit forsøktprosjekt. Laminaten vår hadde så trist og mørk farge og alternativet var å skifte ut heile golvet. Maling er den rimelegaste løysinga, og også den minst tidkrevande. Derfor kjørte me på.
Men det er som med alle malte flater, det vert slitasje, og må malast på ny etter ei tid. Og kjøkkenet vårt er mykje i bruk. Etter eit år var det blitt ganske mange hakk i gulvet. Berre små hakk, men mange nok til at det ikkje var så fint lengre. Dei fleste hakk kom av at minifeen kasta bestikk og kasseroller rundt seg. Så for dei som ikkje har slike små bandittar i hus, så er det sikkert ingen problem *tihi*. Malingen sprakk også litt opp langs kantane på kvart bord i golvet, men det er berre fint syns eg - at ein ser kor plankane ligg.
Me brukte Trestjernes vannbasert golvmaling (grønn og kvit boks). Og før malinga vart påført slipte eg golvet lett med pussepapir. Ikkje med maskin, men for hånd. Berre for å få ei mindre glatt overflate, og dermed godt malingsfeste. Deretter støvsugde og vaska eg golvet gullandes reint, før Herr Fe satte i gong maleprosessen. Eg og ungane reiste bort den gong også, for malingslukta er ikkje å anbefale for små ungar. Golvet vart malt med tre strøk, og altså nå oppfriska med eit nytt.
Fargen er ferdigblanda kvit frå fabrikken - ikkje nokon hokus pokus fargekode på den. Kjøkkeninnredningen er forøvrig også malt med ferdigblanda kvit maling. Får mange e-postar med akkurat dette spørsmålet, så nå får de eit svar i samme slengen :) Snakk om effektivitet, gitt.
Blendaren eg kjøpte for ein månad sidan, var ute av produksjon nå, så eg fekk bytte den ut med denne frå Philips. Gledar meg til å teste den. Berre synd at Simon reagerer med magevondt når eg et jordbær....

Nå er det tid for litt kvardagsluksus i heimen. Eit glas iskald Perrier sprudlande vatn samstundes medan eg les nye BoligLIV. Kos dåko de også ♥

13 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Poteter ja. Har nokre få som skal opp av jorda..
Herleg med heimedyrka!

Og kjøkkenet ser reint ut..
Men du må vel vaske det mange gongar for dag?

camillaslykke sa...

Hei, Linda.
Tusen takk for svar angående gulvet. Nå blir det maling av gulvet i mitt hjem:)
pg forresten; du har et nydelig hjem.
Klem C

Den gode feen sa...

Oooops, gløymte å nevne reinhaldet av gulvet. Eg støvsuger 1. etasje stort sett kvar dag. Skiten visest veldig lett på det kvite gulvet, ja, men det er verdt det for min del :) Det held lenge å fjerne flekker med ein klut, og eg vasker sikkert over gulvet kvar fjerde dag i snitt.

Masse lukka til for de som set i gong å male golv :)

Ellen sa...

Den blenderen du har fått nå har vi, og den er knallbra! Litt prøving og testing i starten, men vi er utrolig fornøyd. Syntes gulvene ser veldig bra ut, med små i hus må støvsugeren fram titt og ofte uansett :) Ha en strålende deilig uke! Ellen

Prinsesse Elin sa...

Måtte bare innom for å gi deg en snuske klem:)

MonjaHelene sa...

Hei!Takk for at du tok deg tid til å dele med oss hvordan dere maler gulvet.Det var nyttig informasjon .Det frister veldig å male over gulv her ja,så det blir nok til at vi oss med et rom først.Perrier er deilig foressten ,og jeg har alltid syntes at flaskene er så fine.Husker faktisk når de første flaskene kom i hyllene her i Norge ;)Fortsatt fin kveld;)

Janne sa...

Fin blogg du har! Har kikket innom, og har lagt deg til lista mi:) Imponert over gulvet, snill mann! Ble inspirert til å tenke i samme baner selv, har et kjøkkengulv som ikke ser ut! Men det er gulvbelegg, men tror det skal la seg gjøre det også...hmmm, må tenke på det ja!
Hilsen fra Janne

Den gode feen sa...

Hei Janne: Ja, gulvbelegg går også kjempefint å male :)
Ellen: så bra at blendaren er bra. Ser litt avansert ut, så har ikkje laga oss smoothies i kveld :)

Monja sa...

hei på deg...så fin blogg du har, og søte små feer...sukk:)her trivdes jeg så godt at jeg la meg til som følgesvenn...og håper den er grei:)så gøy og oppdage slike gode blogger...go natt for vel jeg si..klem monja

mi-rachel sa...

så "opplysende" det var å lese dette innlegget. tror jammen vi skal prøve oss på å male et parkettgulv her i heimen:)

Henriette sa...

Så snill mann du har!!!! Snakk om super overrasking:)

Skjønar godt at de alle er forelska i vesle Simon. Noko så nydeleg!!!! Sukk, nesten så eg kjenner det kitlar i Oariane, som biologileraren min sa ein gong;)

Ha ein flott dag.
Klem:0)

Cathrines blogg sa...

Takk for nok et flott innlegg fra deg! Opplysende!! Skal løpe og kjøpe til helgen, så skal gulvet p soverommet mitt få en omgang :o)

marthe sa...

Hei - jeg har et spørsmål som jeg håper du kan svare på leeeeenge etter den opprinnelige posten: hvor lang tid lot du det gå før du satte møbler på det malte laminatgulvet ditt?

Det står i produktarket til malingen at man skal vente 2-3 uker før det får "sterk belastning" - men hva betyr egentlig sterk belastning?

Håper du kan hjelpe - og takk for en inspirerende og nyttig blogg!

Related Posts with Thumbnails