fredag, august 28, 2009

Med hausten på trappene dukkar alltid lysta til å kose seg inne i sofakroken med brennande stearinlys, varm drikke i koppen og eit strikketøy i fanget opp.
Desse bileta er henta frå Sandnes Garn.
Sååå mange fine plagg. Småfeane kunne hatt bruk for dei alle ;)
Det er noko spesielt med flettemønster og meg. Eg elskar alle plagg med fletter på. Og jakka under her kjem eg garantert til å strikke til Alma.


I dag går alle mine varmaste medkjensle og gode tankar til Mali-Mo og familien som har opplevd det vondaste av det vonde. Å miste den vesle babyjenta si. Vesle Wilma. Me tenner lys for dåko i kveld
Ynskjer alle som er innom bloggen ei riktig god helg.

7 kommentarer:

Lene sa...

Så nydelig.... Tror jeg må begynne på et nytt strikke prosjekt i helgen jeg...

God helg til deg også!

Lene.

Lene sa...

Skal tenne lys for lille Wilma i kveld jeg også...
Det er nok mange som vil ha henne i tankene i kveld.....

Tove sa...

Veldig, veldig leit med Wilma. Føler det ekstra sårt når en har en liten tass sjøl også.. Det er ufattelig tragisk!

Men jeg må si at jeg har kjøpt de samme mønsterne som du har sett på, og jeg har tenkt til å strikke den samme jakka til mine to små jenter. Har planer om å kjøpe garn fra Pickles, det ser så fint ut! Blir watermelon til mine to, håper det blir fint og at jeg rekker to jakker før fargen blir umoderne..

God helg!
Hilsen Tove

Anonym sa...

Så mye fint til smårollinger:) Den grå kåpen var bare nydelig:)
Ha ei fin helg.

Marte sa...

Hei hei) Må bare si at jeg har kjøpt garn til den grå
strikke kåpa, og sendt det videre til svigemor, og i dag tikket det inn melding om at den er ferdig! Åå som jeg gleder meg til å hente den:))

I dag er en sånn dag da jeg kjenner at jeg er ekstra ( om mulig) glad i familien min! Vi er heldige...
tenker også på maliene.. ( kjenner de jo bare gjennom blogg, men sånt rører ved en...)

God helg til feene:)

Blå-hvit samlemani sa...

Nydelige strikketing,synd mine er for store til de jakkene...

(en kan jo alltid håpe på barenbarn etterhvert, men det er vel litt tidlig å begynne å strikke):-)

Ha en fin helg

Unknown sa...

Ening i at høsttid er strikketid. Virkelig koselig med et strikketøy på denne tiden av året. Likte godt den første, for den er strikket med rund sal. Da slipper man og sy i armene. Også syns jeg de med rund sal er litt nostalgiske.
Lykke til med strikkingen!

Related Posts with Thumbnails