fredag, november 13, 2009

Lukka kom med postmannen i dag



Eg har eit aldri så lite jubileum om nokre dagar, og i den forbindelse fekk eg pakke i posten i dag. Bodil, eg klarte ikkje late vere å åpne den. Eg håpar at eg vert tilgjeve ;) Det er ein av dei finaste gåvene eg har fått nokon gong. Eg vart så glad. Rett og slett jublande glad. Eit digert sinkhus frå Walther & Co. Nydeleg innpakka hjå Frk Lande. Tuuuusen takk. Med huset kom helgestemninga på plass også. Blikket fell på huset heile tida, og eg smiler til det. Sååå fint. Kven treng TV-underhaldning når ein har eit sinkhus å sjå på :)

Tusen takk for all skryten angåande male-prosjektet mitt også. Eg har ikkje fått gjort noko meir med det enno. Ungane hadde fri i dag, og me fekk lunsjbesøk av ei god venninne og dei skjønne jentene hennar. Kjekt for dei store og kjekt for dei små.

Ynskjer alle som er innom her ein fin kveld og ei riktig god helg.

PS! Alle som er på jakt etter Bambi i porselen - ta ein kikk her :)

16 kommentarer:

Ida sa...

Heisann Linda!

Der kan du stryke av en ting på julegaveønskelisten tenker jeg.... ! Heldiggris! Det er helt nydelig - liker dem store og med maaaange vinduer ! Jeg har sagt det før - og sier det igjen - hadde jeg blitt forvandlet til teskjekjerriga, så ville jeg bodd i en by av bare Walther & co lyshus! De er så utrolig fine! Også hjertet mot toppen av taket.. kjempesøtt!!!

Gratulerer så mye på forskudd... hmmm.. er det din dag kanskje ??? ;-D

Nyt kvelden og utsikten mot ditt nye fine lyshus :) (jeg hadd eden følelsen de første dagene etter at jeg hadde malt min svarte kommode lyseblå.. hihi!)

Klem fra Ida

Hos Camilla sa...

Så utrolig fint!
Ønsker deg og dine en god helg.
Camilla

Smineset sa...

Koselig sinkhus... Heldig! ;-) Station Boarden din blir forresten veldig flott!

God helg til deg og dine! ;-)

Marte sa...

Heldig! Har et mini hus, men ønsker meg klart et digert:)) Så koselig hos deg:)

God helg!

Minmill sa...

Hei Linda, og god kveld. Jeg har i løpet av de siste ukene blitt glad i bloggen din og liker og stikke innom her når det dukker opp noe nytt. Du skriver så bra, og jeg blir så begeistret når noen skriver på nynorsk.

Hvem hadde ikke blitt glad for et sånt sinkhus som du har fått. Det er en morsom ting, synes jeg, når så mange faller for disse husene. Jeg har selv et litt mindre, og jeg gleder meg til å hente det fram igjen. Å sette et lite t-lys i et vakkert sinkhus kan jo gjøre hvemsomhelst litt myk rundt hjertet. Nyt kvelden med stemningen fra sinkhuset og alle de andre rundt deg :)))

silje-sin sa...

SÅÅ fint:) Drømmer om et sånt jeg også! Ha en fin helg alle sammen:) klem fra silje.

Hege sa...

Åå.. så heldig du er :) Jeg syntes de sinkhusene er så stilig, vurderer et selv.. hmm...
God natt!
klem Hege

Hyttehuset sa...

Knallfine hus det der. Sjølv har eg to litt mindre so m har stått framme sidan i fjor jul. Eg synest dei passar i heimen heile året, eg.
Grattis med ditt!

Lykkeliten sa...

Skikkelig fint det sinkhuset altså!
Skjønner godt at du nyter synet av det, og koser deg.
Ønsker deg en god helg, det er alltid så koselig å stikke innom bloggen din.
Klem Lykkeliten

BO sa...

Så kjekt at du vart glad!!! Å så fekk du pakke før bursdagen din! Kryss i taket frå mi side! :-)
Me snakkast!
Klem

Christine C sa...

Så heldig du var...de sinkhusene er og blir utrolig lekre. Det står øverst på ønskelisten min i år :) Det ser helt nydelig ut i vinduet ditt!

mi-rachel sa...

hadde også blitt veldig glad for et sånt hus:)

Fabrikken sa...

Heldiggris. Skikkelig høst/julestemning fra de husene der. Må kanskje invistere i ett jeg også...hmm.

God helg :)

Klem fra nr. 5

Patina-H sa...

Nyyydeleg hus du har fått :) Heldigen.... ;)

Ynskjer deg ei fantastisk helg !

Jannicke sa...

...så "vittig" - eg var akkurat på First Floor og kjøpte et slik Walter hus.. Til Jannicke, fra Jannicke :o)
Har du bursdag snart kanskje??
Uansett :
Det var nydelig, jeg gleder meg til å tenne mitt i kveld!
Kose deg resten av helgen!

Klem J.

Fra drøm til virkelighet sa...

Disse zink- husene er så flotte. Jeg kan ikke tro at jeg bare føyk forbi dem i en butikk da vi var i Damnark i sommer.. jaja, neste gang så blir det nok med både ett og to hjem.
takk for fin blogg. Inspirerende å lese!
Hilsen Elin
:)

Related Posts with Thumbnails