onsdag, september 15, 2010

og alle hjerter gleder seg...


Vår alles kjære Bodil BO hadde for eit par dagar sidan eit innlegg der ho slapp nyheiten om at det til neste år vert ei diger og garantert knallbra Interiør & BoligMesse i Bergen. Ein god nyheit kan aldri nevnast for ofte, så i dag vidarebringer eg det glade budskap :)



I SEPTEMBER 2011 VIL DU FÅ OPPLEVA: 
Design, kvalitet og karakter
Kulturelle overraskelser Den sosiale
praten Den gode opplevelsen Stue
Kjøkken Bad Soverom Barnerom


Du finn meir om messa på denne sida her. Ver med og spre det glade budskap :) Eg gledar meg til å besøke Bergen igjen med heile familien på slep. Om det er eit år til, så er det ingen problem. Berre lengre tid å glede seg. For ordens skuld: alle bilder i dette innlegget er saksa frå heimesida til arrangøren av messa.

Avslutningsvis må eg få takke supermasse for alle dei knallbra boktipsa de gav meg på forrige innlegg. Fleire av bøkene er allereie bestilt, andre hadde me allereie i hus og atter andre står på ønskelista. Me elskar å gå på biblioteket, men nå er det lenge sidan me har vore der. Bibliotekbesøk er derfor oppført som ein aktivitet i nær framtid.

Ha ein superduper kveld, klem frå Linda

9 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Jaaa, det er så kjekt når det skjer en del også utenfor Oslo! Gleder meg!:) Håper du har det bra om dagen, Linda! Klem fra Heidi

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Ojojoj, spennende...skal videreføres :)

Emmeline sa...

Jeg gleder meg også...:Det gjelder å glede seg i god tid!!

Har fulgt med på listen din under og av underfundige bøker vil jeg anbefale Trillefolket. De triller avsted og har glade demonstrasjonstog med skilt der det står JA TIL NEI OG NEI TIL JA:) Veldig underfundige greier.

Da jeg hadde andre klasse leste jeg høyt alle bøkene om HUBERT for elevene mine. Spesielt den første: "FLEKKEN" er ubetalelig. Jeg lo sånn at ingen av ungene skjønte noe. Hver gang jeg skulle skjerpe meg for å prøve å lese en gang til, lo jeg bare verre og verre...

EDDAPLIKS av Roald Dahl er også en perle. Så det er mine tre anbefalinger for den unge mannen;)

Benedicte sa...

Åhh.. Jeg elsker den vasen. Har aldri sett den i sjokkrosa før. Hadde passet perfekt på kjøkkenet mitt :)

Når det gjelder bøker, kan jeg anbefale bøkene til Ole Lund Kirkegard. De inneholder masser av rampestreker og glimt i øyet, og er morsomme for både små og store. Min favoritt er "Otto er et neshorn", men alle bøkene hans er bra.

Ønker deg en fin kveld.

Tullefrans sa...

Nok en god grunn til å planlegge Bergensbesøk neste år!

Ha en flott aften :)

Kali- sa...

Jøye! Jeg må sette av helga! Hadde vært kjekt med en tur tilbake til Bergen igjen, ja! Okei, vi skal vel den veien i jula, men viktige planer må jo legges i gooood tid ;)
Takk for tipset! :D
Ha en fortsatt finfin kveld

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer!!! For er FEST;)

Ha en fin dag!

Klem klem
ANETTE:)

Brigg sa...

Jaa, jippii! datoen er notert! Den e go!:-)

Pust inn-pust ut. sa...

gisp..nå kjennte jeg pulsen steg!!! Det er allerede merket av i kalenderen!

Å for en lykke!!

God helg!!

Related Posts with Thumbnails