søndag, november 28, 2010

Dobbel glede


Sjå kven som dukka opp i ein av eskene med julepynt. He he, trudde eg nesten skulle få hjarteinfarkt. Ugla kjøpte eg til meg sjølv i julegåve frå nissen i fjor.  Ja, i fjor. Ugla må på ein eller annan måte ha havna oppi ei julepynteske i forkavelsen og gått aldelesen i gløymeboka.


Så i stadan for å stå til allmenn skue i stova, har den altså tilbragt sitt første leveår i feens heim innpakka i silkepapir i ein kald og mørk kjellar. Huttemegtu, dette grensar til ugleplageri spør du meg... Ugla er designa av svenske BG Design og er laga av mjuk silikon. Eg kjøpte den  hjå Rom for mer inni byen.

(PS! Kan ikkje fyre i levande lys medan søte små med nysgjerrige fingrar er vakne...)



Den er egentleg ei sparebøsse, og bakhovudet har derfor myntespalte. Når ein har spart nok, er det berre å dra av hovudet og stikke handa ned i pengebingen :) Men som de skjønar er det ekko i denne sparebøssa. Blir ikkje mykje spart når alle har gløymt at dei har ei sparebøsse som bør brukast ;) Men nå skal det bli andre boller gitt, hi hi.


I dag har me hatt ein skikkeleg god koseleg dag. Ei super venninne med sine enno suprare småjenter har vore på pepperkakebakstelag hjå oss i dag. Skravla gjekk i eitt på både oss vaksne og dei små. Så herleg.




Eg har tjuvstarta litt på adventspyntinga i år. Adventstjerna i dette vinduet er maken til den farmor hadde, hugsar eg. Eg fann mi på QXL for nokre år sidan og syns den er rålekker :)


Dette vart eit innlegg med litt om alt i sedvanleg stil, he he. I morgon sparkar eg i gong Frk. Amaryllis førjulskonkurranse, så stikk innom for å tippe kor høgreist ho vert i år ;)

God natt ;)

14 kommentarer:

re:signert sa...

Hei på deg!! Akkurat landet fra en fantastisk Københavntur,. Inspirasjon, ferie og besøk hos Muuto, Kähler og Hay. Flotte showrooms og danske fargerike personligheter har satt sine spor og fylt lagerne!! Deilig advent er i vente, ser du har startet. Jeg MÅ i boden imoregn!!! God første Advent! Så tales vi ved, som dem siger i Køben :-) Signe

Elisabeth, innerst i veien sa...

Herlig ugle. Jeg trodde først den var i stein, men veldig kjekt at den kan passe på mynter og sedler. ☺

Odins lille hjørne sa...

Vises at dere har hatt en kjekk dag! Hærlig å begynne adventen med pepperkake bakst! Det gjør vi og!! :0)
Så fint du har pynta vinduene! Kjempekoselig! Liket de bokstavne dine!!
klem odin

Unknown sa...

Så arti ugle!
Her spiser barna pepperkaker til frokost i dag :S

Dilli sa...

Koselige bilder! :)

Pust inn-pust ut. sa...

Dette så koselig ut!!
Og nå kom jeg på at jeg MÅ få meg dører til billyreolene mine, det er såå mye finere!!

Gleder meg til konkurrnse!

Mia sa...

Så koselig blogg, heim og føjulstid. Uglemor var også bare helt fantastisk!!!!

Haust sa...

Så fin! Godt den fekk kome inn att i varmen! :)

Ha ein god søndags ettermiddag!

Frieblonder sa...

Godt at ugla dukket opp igjen! ;o)
Så koselig med felles julekakebaking! Da jeg var liten hadde vi alle ungene i gata på julekakebaking - alle fikk sine bakverk med seg hjem. Det var koselig det! :)

Ønsker deg en fin søndag!
Hilsen frieblonder

Yvonne sa...

koslige bilder!

Heidi sa...

What a great post I love the owl and I must do a project like this with the kids!

Dorthea sa...

Åååå, du har jo maken kirke i vinduskarmen som jeg har arvet etter min mor! :) :) Denne kirka er det jeg forbinder med julen...lyset i vinduene og melodien den spiller... Nå kjenner jeg at jeg må opp på kvisten og hente frem min også! :)

Så koselig det så ut med bakedag for store og små... :) :) Advent og jul er en fantastisk tid!

God førjulstid til deg og dine! :)

Christine sa...

hehe, så herlig! fort gjort å glemme ting :D og for en kul sparebøsse, skulle gjerne hatt en sånn selv :)

Fargebarn sa...

Herlig å finne igjen ting en har glømt da. Og så fantastisk fin julepynt du har. KJenner jeg er litt for forsiktig med julepynten. Er ikke så lett når en ikke har hatt eget hus så lenge. den får vel vokse på meg ;)

Related Posts with Thumbnails