onsdag, november 24, 2010

Gjengangar


Eg har tidlegare fortalt at eg har fullstendig lagt min elsk på putene frå Wendt Design. Og nå er eg jammen nyforelska igjen. Via via via kom eg over bloggen til innehavaren av butikken Jolander i København og sjekk utvalget av Wendtputer i utstillingsvinduet. Butikken står oppført på mi må-innom-på-neste-København-tur-liste. Når nå enn det måtte bli...

Foto: Jolander
Det går i eithundreogti om dagen, og det er så vidt eg heng med i svingane. Beklagar derfor at det er så som så med oppdatering her inne. Men eg kjem sterkare tilbake om litt :)

Ha ei fortsatt god veke!

13 kommentarer:

Heidi sa...

That store looks so amazing all the color!

MøbelPøbel sa...

Det var puter jeg ikke hadde sett før..så kule! Blir jo i godt humør bare av å se på dem:)Drømmer om København jeg også..en av favorittbyene mine:)
Ha en fin fin morgendag:)

Trådsnella sa...

Nice ;)
Du som er så flink til å sy kan jo applikere rundinger på rundinger, så får du dine egne lookalike puter mens du venter på neste kjøben-tur...

Klem Silje

Ulla V. sa...

Jeg kan godt forstå at du er vild med de puder - jeg elsker dem også. :))
Og butikken ser helt skøn ud. Der kan man vist godt få en time eller to til at gå.

En dejlig torsdag til dig i morgen. :))

Rosa Rood sa...

Oho..København here I'll come :O)
It's looks amazing!

Greetings from Amsterdam,
Maren

Nina sa...

Ta vare på deg selv i eit-hundre-og-ti, Linda. Håper du legger desemberlista lavt - nå som du er i jobb og har tre små. Vi som elsker bloggen din - og vi er mange, det vet du - er her uansett vet du - selv om poster sjeldnere også <3.

Anonym sa...

Fine puter - sånne som til og med sønnen i huset kunne hatt på rommet...
Husk å kose deg innimellom hverdagens tjas og mas...

Marit

g u r o sa...

Så herlege puter! Eg fekk lyst å skyte med pil og boge, faktisk, og den lysta kjenner eg ikkje på så veldig ofte...hihi!

Drøymer om ein tur til København, og medan eg drøymer er det jo kjekt å få tips til stadert ein berre MÅ innom.. :)

Ønskar deg gode dagar, med tid til det viktigste! Ta vare på kvarandre!
Blogging skal vere eit overskotsfenomen, og som Nina seier: Vi er her vi, og blir ikkje borte om du bortprioriterer oss litt..! :) Klemmm

Anonym sa...

...Eller du kan hekle slike puter - dei var superfine!
Janne

Pust inn-pust ut. sa...

Da er denne butikken skrevet opp på min liste også...!!

Kjempe kule puter!!!

livet på kvasseberget sa...

kjempe stilige puter!

du får bare bestille deg en køben tur til deg selv i julegave;)

ha en fin helg!

klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

København, o'deilige byen...sukk..altfor lenge siden sist jeg har vært der nå. De putene ser ut som store og små øyne, veldig morsomme! *♥*

Fargebarn sa...

Digger også disse putene. Har tenkt på å sy noen selv, men vet ikke helt hva jeg skulle fyllt de med.

Related Posts with Thumbnails