onsdag, november 03, 2010

Sew your own


For eit par-tre år sidan kom eg over Sew Your Own-heimesida. Ein nettbutikk der ein kan kjøpe mønster-kit på desse herlege små vesenene eg har tjuvlånt bilder av (eg har sendt ein e-post og spurt om godkjenning, men hadde ikkje tid til å vente på svar).  I dag er dagen for å tipse dåko andre om sida, stikk innom og bli inspirert til å sy og kjøp gjerne deg eit mønster eller to du også.

Innehavaren av Sew Your Own butikken har den herlege bloggen Three Buttons.
Velbekomme ;)
Jepp, der fekk eg oppdatert bloggen også. Nå når eg egentleg skal forberede meg på ein presentasjon eg skal halde i morgon ;) Dersom eg gløymer ut geologien i kampens hete, får eg heller fortelje dei om Miss Allsorts, Miss Buttons og Mr Electron, he he. Det gjer nok susen.

Tudeluu :)

9 kommentarer:

Fru Fly * Heidi sa...

Åh, de var supersøte! Er du sånn som meg som finner på alt mulig 'tull' når du egentlig har viktige ting å gjøre? Lykke til i morgen, du surfer nok presentasjonen i land også!:) Fortsatt god uke! Klem Heidi

Ellen sa...

Heisann:)
Jeg elsker dem!Sånne vil jeg lage!Takk for tipset:)
Lykke til med presentasjon!

Anonym sa...

Heisan!
For noen herlige små skapninger da:) Skal ta turen inn dit å kikke jeg ;)
Lykke til med presentasjonen, det går nok bra!
klem Laila

Anonym sa...

Å, tusen takk for tips :) Skal titte innom både butikk og blogg. Ha en fin dag, og presentasjonen går nok strålende, skal du se :)

Marit

Leire sa...

I like your blog ...
muxus y biquiños

Unknown sa...

Hei, takk for tipset og lykke til med presentasjonen. Dukken var jo så søt, typisk må ha ting.

Mette sa...

Jeg har mønsteret på den første dukke liggende her og vente på mig. God weekend!

Heidi sa...

Those are so adorable...I'm in love!

jette sa...

Ih, sådan en/et mønster har jeg haft liggende i 4-5 år, tror jeg. Nu må jeg snart tage mig sammen og få syet min egen Miss Buttons. :-)

Related Posts with Thumbnails