mandag, november 01, 2010

Ut med Gilbert. Inn med Norvald.

Gilbertstolane våre byrja dra på åra.
Lealause. Malingsslitte. Tusjflekkar som ikkje kunne fjernast.
Godt brukte.
Ferdig med sin misjon i denne heimen.
Kanskje får dei seg ein ny familie etter eit mellomstopp på Fretex.

Seks nye Norvaldstolar er montert og tekne i bruk.
Reine.
Fine.
Nye.

Dårleg fotolys høyrer med til denne årstida. Det er slik det skal vere i November.


Har du lyst på dei seks godt brukte Gilbertstolar (vert gode som nye med eit malingsstrøk og ved å etterteite skruane)? I så fall må du komme her og forsyne deg før dei fyk av gårde til Fretex. Dei står ferdig stabla på terassen. Send meg ein mail om du vil ha dei :)

Ha ei flott veke :)

Oppdatering: Stolane er nå gitt bort til ein skjønn mann med ein garantert like skjønn familie. Håpar stolane kjem til nytte :)

24 kommentarer:

Helena sa...

Gratulerer med nye stoler! Det er alltid deilig med noe nytt.

Krabbelure sa...

Nei, takk - ikke stoler på meg. Det blir alt for lang veg...he..he..Dårlig fotolys er en utfordring. Det blir som du selv sa, å knipse løs i helga og håpe at det varer uka ut...Men når man kommer på en god ide på kvelden, så får vi heller bære over med at alt det hvite blir gult. Ha en god natt. Klem.

Trådsnella sa...

Herligt med litt nytt!! Fine var de også :)

Er så forelsket i bilde "montasjen" på veggen bak spisebordet, å lurte på hvor rammene er kjøpt? følger paspaturen med i rammene eller har du skjært de til selv?

Jorid + NOE Blog sa...

Så fint det ble! :-) Jeg lurer på hvor du har kjøpt bordet ditt ? Er på utkikk etter noe mer stilrent enn det jeg har. Det er for 'romantisk' det jeg har nå.

Ha en fin dag!
KLem Jorid

Nina sa...

Gratulerer med nye stoler ;). Men jeg sikla mest over Turidesignet fra Figgjo. Sukkerstrøeren og vasen (erdet det?). Jeg liker ALT hun har laget. Har pepper- og saltbøssa i det som må være søsknene til gjenstandene dine.

Og du - vet du at du har kostet pappaen min en Bumling nå. Det vil si at det er jo jeg som skal ha den - i julegave - men Kardemomme og du som har påvirket meg med Bumlingfascinasjon ;).

gult hus i svingen sa...

fine nye Norvald stoler, Linda:) Det er herlig med nyanskaffelser; da er det så trivelig å stæsje rundt omkring også. Så hele stua blir liksom ny:)
Figgjo er fint, jeg kommer over mye på bruktbutikk og loppis, men kan ikke kjøpe alt:)

Ha en kjempedag, klem fra Trine:)

Linda sa...

for en fantastisk blogg du har:) og FOR et kreativt hus!! her må eg innom litt oftare:)

ha en fin dag:)
Linda!!

Anonym sa...

har tenkt å slite ut mine egne først;-) MEN de blir jammen fort slitt!!! MEN 4 år er kanskje lenge??

Bling - our elf on the shelf sa...

Åh, jeg likte også bildemontasjen din utrolig godt. Vakker var den, og så stilren :)

Ha en fin dag.

Kamilla sa...

Elsker det stripete teppet! Hvor er det fra?

Anonym sa...

Bordet er Noeden fra Ikea ;-)

Anonym sa...

Norden. Og teppet tror jeg er house doctor?

Julie sa...

Hui thats nice! Charming athmosphere!!!

Den gode feen sa...

Takk til anonym som svarar på spørsmål her inne. Eg har allerede svart i den enkelte sine bloggar, men nå ligg jo svara her også :) Supert :)

Den gode feen sa...

Teppet er frå House Doctor - kjøpt hjå Nettpynt. Bordet er Norden frå Ikea. Dei svarte rammene er frå Clas Ohlson.

Karen sa...

Fantastisk bilde av en innbydende plass! lekkert!
Og - grattis med nye stoler ;)

ANETTESHUS.COM sa...

Ååå, GRATTIS med nye stoler, Linda!! Disse er kjempe-fine!!! Snasene;) Mamma har makne - de er så "tunge og skikkelige" liksom. Ikke "IKEA-lette", hvis du misforstår meg rett?! *smiler*

Ha en forsatt fin kveld!!

Blogger fra "brakka" i kveld;)
KLEM KLEM
Anette:)

sandra sa...

Liker stilen din mer og mer Lurer på når det skal stoppe likom;) Stolene var kjempefine!

skb sa...

Oppdateringa di fekk meg til å smile. Du har eit stort hjarte!

Jorid + NOE Blog sa...

Tusen tusen takk for kommentar tilbake! :-) Jeg har et lite spm til, med tanke på størrelsen på bordet. Finnes jo i et bord som er 150 og 220 langt. Hvilket har dere og hvor mange stoler går rundt.

Svart om du har tid!
Klem

Stine sa...

Oj, dette vet jeg svaret på faktisk, vi har likt bord som Den gode feen :)

Vårt er 220 og da går det tre Tolix i lengden. Fire med klaffen i :)

Haust sa...

Flotte stolar i eit flott interiør! Og så likar eg så godt Figgjosakene (?) du har ståande på bordet!

God helg! :)

Anonym sa...

Har truffet Turid Gramstad Oliver i atelieret hennes idag. Hun har har designet et nytt service (få deler) som hun selger i atelieret sitt i Sandnes. En veldig hyggelig dame!
Hilsen Hanne på Madla

Linn, som vil ha Norvald stol! sa...

Hei. Ramle tilfeldigvis inn her på jakt etter Norvald stoler! Er du lei av dine, og har lyst å selge dem? Hilsen Linn :)

Sjekker innom her igjen snart for å se hva du svarer!

Related Posts with Thumbnails