torsdag, desember 30, 2010

Godt nyttår!!!

Hei hei,
Med eit gamalt bilde frå arkivet, eit arkiv som ikkje er særleg stort då det berre består av bilder frå dei to siste månadane, vil eg ynskje dåko alle eit fantastisk 2011!
Tusen takk for alle kommentarane og tilbakemeldingane de gledar meg med kvar einaste dag! 
Kryssar alt eg har for at 2011 vert knallbra år for både deg og meg.
Godt Nyttår!!

Klem frå Linda

PS! Eg MÅ berre tipse alle i Kvinnherad og omegn om at LITLE BLÅ på Sæbøvik har 50% rabatt på alle barneklede, og -70% rabatt på alle damekle nå. Bodil Bo og eg skal ta andre runde der i morgon. Møtes kl 11 sånn cirka ;)

40 kommentarer:

Anne sa...

Tak i lige måde. Nyder alle dine indlæg her på bloggen, og glæder mig til at se hvad det nye år bringer.

Kh Anne / Krittewitt

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Ønsker deg og dine et godt nyttår! Takk for en herlig blogg, med inspirerende og glade innlegg :)
Gleder meg til å følge deg også neste år!
Klem Anita

Marie-Louise sa...

Godt nytår Linda. Glæder mig til at følge med her i det nye år :-)

Med kjæleik til livet sa...

Godt nytt år til deg og dine også ;)

smil fra monika

Min-Hus sa...

I wish you a happy new year!!
Greatings from Anja

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei Linda!
Eg er innom bloggen din og les alle dei flotte innlegga dine!
Du har ein blogg eg blir glad av! Gleder meg til å følge deg til neste år og:)
Godt nyttår til deg og dine!
Klem:)

Fru R. sa...

Heia
Innom for å ønske deg et riktig God Nytt år : )

"Årets slutt er verken en slutt eller en begynnelse, men en fortsettelse, med all den visdom som erfaring kan fylle oss med."

Ser frem til å blogge videre sammen med deg!
Klem fra Mette

Unknown sa...

Godt nyttår til deg også, kjære Linda! Klemklem!

Trultemor sa...

Godt Nytt år:)
Gler meg te å fortsette å lese bloggen din i det nye året

Ragnhild S sa...

Godt nyttår til deg også! Gleder meg til å følge deg i 2011!

Loppeklem

Linda sa...

Du har en blogg til stor inspirasjon. Jeg har kost meg med den i året som er gått etter at jeg oppdaget denne herlige verdenen. Ønsker deg også et godt nytt år!

else gunn sa...

Ønske deg også ei riktig godt nyttår:)

Petra / Popetotrora sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År tillbaka!!

IfraLahell sa...

Godt nytt år til deg også inspirasjonskilde nummer en:) Hadde det ikke vært for deg hadde aødri min blogg sett dagens lys. You rock Linda:)

Stor nyttårsklem fra Julie

Inspiration i vitt sa...

så fint dina hus lyser, zink är alltid vackert tycker jag. Hoppas ditt år blir riktigt bra och kram på dig/Ingela.

Jeanette Jess1 sa...

Godt Nytt År til deg og dine også, gleder meg til mange flotte innlegg fra deg i 2011 ;)

Li/Småtingene sa...

Godt nytt år, Linda!
Gleder meg til å følge med videre på bloggen din i 2011!


God feiring i morgen!
:-)

Livet i Fattighuset sa...

Godt nytt år og takk for all inspirasjon i 2010!

Marie

Helena sa...

Godt nytt år :) Takker for all inspirasjon i året som er gått.

Helena

Unknown sa...

Happy new Year!

Vingesus og Julebrus sa...

Ha en flott feiring av kvelden. Ser frem til å følge deg også i 2011! Godt nytt år til deg og dine!! Klem!

ReVinyl sa...

Gleder meg til å følge deg også i 2011 Linda! Masse god inspirasjon å hente hos deg! Godt nytt år!! :)

Elins Strikkeri sa...

Godt Nyttår til deg og dine!! Vil få sei at eg synest du har ein kjempefin blogg, alltid kjekt å titte innom:))

simplygrove sa...

Happy New Year! Love your blog!!!!

Inger Johanne sa...

Ønsker deg eit veldig godt nytt år, Linda! Takk for all deleglede, kreativitet og inspirasjon! DU INSPIRERER!

Kos dokke på salg:-)

God klem

christin sa...

takk for alle de fine bildene og ideene du har delt i året som har gått. håper 2011 blir alt du drømmer om! du må forresten huske å spise makroner fra laudree når du skal til paris. de er magiske :)

Fru Fly * Heidi sa...

Godt nyttår, kjære feen og co! Gleder meg til å følge deg videre i året som kommer! Klem fra Heidi

Kaylovesvintage sa...

wishing you a sparkling 2010

La luz del norte sa...

Godt nyttår til deg og dine også!
Gleder meg til å følge bloggen din videre!


mvh Solrosa

ANETTESHUS.COM sa...

Takk for din vakre og inspirerende blogg, Linda!! Gleder meg til å følge deg videre i 2011!! Et riktig GODT NYTT ÅR ønskes deg og dine, kjære bloggvenn!!

STØRSTE klemmen
ANETTE:)

sandra sa...

Godt nytt år- og takk for inspirasjon ja:) Nå lurer jeg på hvor jeg kan få tak i de sorte rammene du har på kjøkkenet? leter etter slike...

Hilsen sandrs

Den gode feen sa...

Tusen takk alle :)
Sandra: Les innlegget Billig Moro lengre nede så finn du det ut :) Klem

Ragnhild Furulund sa...

Godt nytt år!

sandra sa...

Tusen takk :) og godt nytt år ja:)

Anette {foreldremanualen} sa...

Godt nytt år, ser frem til å fortsette å følge deg inn i 2011! :-)

RumahKami sa...

Godt nytt år Linda.. fant bloggen din for ikke så lenge siden, og elsker det ! Følger med i 2011.. klemmer.. :)

Ellen sa...

Godt Nyttår til deg, Linda!
NÅ synes jeg du må komme med et nytt innlegg snart. Kommenterer vanligvis ikke på blogger, men er helt avhengig av din! Og fem dager uten nyheter er forferdelig!! ;) ;)

theScandinavianMum sa...

Gratulerer så mye med tittelen "Norges beste interiørblogger" fra Dagbladet og alle leserene.
Det er mange bra interiørblogger, men jeg er enig i at du har en veldig fin blogg -vel fortjent!

Keep up the good work!

Klem fra
Little Scandinavian i London x

SsSsS sa...

Takk for masse inspirasjon dette året - du er super!

Cruzidull sa...

...og godt nyttår til deg og dine!

Related Posts with Thumbnails