fredag, februar 25, 2011

Helgeplanar


Aj aj aj, så herleg det er med fredag og ei heil ubrukt helg framfor oss. Eg vart brått gripe av ein vanvittig trang til å fikse på alt mulig. Både badet og alle soveromma har eg fått inspirasjon til å fikse sånn brått og brutalt. Eg trur jammen eg må på både Ikea og malarforretningen i morgon :)
 

Sidan inspirasjonen og motivasjonen er på topp skal eg i kveld fortsetje der eg slapp då forrige helg var over. Denne heimesnekra dukkesenga kjøpte eg på Fretex i fjor sommar. Den passar perfekt til Maileg-kaninene eller som båt for minstemann i huset. Fargen er imidlertid ikkje heilt optimal. Lilla spraymaling er derfor kjøpt inn til senga, og planen er å sy mange madrasser til å ha oppi senga, slik at den vert litt sånn alla prinsessen på erten. Følg med, følg med :)

Det har vore lite interiørrelaterte innlegg her inne i det siste, men nå håpar eg snart det vert ei endring på den fronten også. Eg boblar nesten over av lyst til å gjere alt, så eg trur eg skal starte med å lage ei prioriteringsliste. Ja, det skal eg...NÅ  :)

Ha ei like super helg som eg planlegg :)

13 kommentarer:

ReVinyl sa...

Har virkelig ikke tenkt på at man kan spraylakkere slike små prosjekter....tenk så smart!

Så deilig å føle kreativiteten din sprudle over gjennom ordene du beskriver...gleder meg til å se og se hva som dukker opp fremover ;)

Petrine sa...

Så søt en liten dukkeseng. Den blir nok såååå fin i lilla :)
Lilla blir jeg aldri lei av tror jeg.
Ha en fin helg!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så spennende - den kommer til å bli kjempefin! :)

Klem

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Det er godt med planer, og det lyder bestemt som om at det ville være godt for dig at lave en god liste til weekendens projekter.

Jeg skal på messe i weekenden, CPH livestyle. Jeg glæder mig til at nyde en masse lækkerier og se på skønne møbler m.m.

god weekend Stine:)

Skjerstad sa...

Så spennende :) jeg er veldig tilhenger av og spraye :)Lilla blir kult !

Ha ei fin helg :)
Hilsen Janne

Fargebarn sa...

Spennande. Dette blir verdt å få med seg. Vanvittig med respons og e-poster du får hver dag. Du har jo en helt fantastisk blogg, så det er ikke så rart.
Skjønner godt at du ikke får tid til å svare på alle.

Anonym sa...

Så greit å spraymale da, og slippe penselrensing og sånn. Men får du ikke problemer med at malinga renner? Jeg prøvde meg på å spraymale en stol, og der rant det en del, så med opprensing og mer tålmodighet tror jeg at jeg brukte mer tid enn jeg ville gjort med pensel. Jeg trenger nok et spraymalingskurs.

Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

Hilsen Stina

Kine sa...

God helg! Gleder meg til å se hvordan det blir :)

soisses-dasleben sa...

what happend?!?!?! ähmmm...

beauty :)never used such a spray. perhaps i should try it. sounds easy.

dani

Anonym sa...

Ja, så bra med interiørinnlegg igjen! Gleder meg til å få se hva du finner på!

La luz del norte sa...

Hei! Så fin dukkeseng, da! Liker fargen også, men det er jo fint å "freshe" den litt opp!

Jeg har en award til deg her: http://solrosa-solrosa.blogspot.com/2011/02/stylish.html

God kveld og søndag!!

Klem fra Solrosa

La luz del norte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ANETTESHUS.COM sa...

SÅ smart:)) Ha en fortsat super helg!!

KLEM KLEM:)

Related Posts with Thumbnails