søndag, september 18, 2011

Kreativitetsbobler

På regnfulle søndagar boblar kreativiteten omtrent over.  Då er som oftast huset reint og ryddig, og det er mogleg å konsentrere seg om litt anna enn hybelkaniner, morgondagens niste og andre kvardagslege gjeremål.

I dag tidleg fann eg fram ein stabel fine retro stoff, og masse fargerike band. Dette lilla sjalet (Noa Noa) til Alma er malen. Eit sjal skal bli til fleire. Det er iallefall planen. Fram til nå har eg enno ikkje kome så langt som å dra fram symaskina, men kvelden er enno ung ;)




I stadan for å sy sjal som først tenkt, har eg pusla med å ferdigstille nokre gamle travarar som har vandra inn på Epla. Her er både ugler, bambiar og seglbåtar. Er viljen framleis med meg, har Alma snart mange sjal å velgje mellom.

Nå:
sofakos med gjengen. Ha ein finfin søndagskveld :)



23 kommentarer:

Rosetrend sa...

Mon tro hva din plan går ut på?! Jeg regner med man får se det så snart du er ferdig :)

Helle sa...

Bruker også søndager til å kose meg ved symaskinen. Balsam for sjelen å kunne arbeide med farger og tekstiler, når hverdagene er full av så mye annet. :)

Hegeslilleboble sa...

Herlige bilder, blir kjekt å se hva du tryller frem:)

Randiga Tråden sa...

Åh, så fint.

Yvonne sa...

å næmen den siste uglen var jo bare supersøt!

No.15 sa...

Så fine Bilder og glade farger. Lillemor har også et slikt sjal, love it!

Skal ta e tur i Eplabutikken din ser jeg :)

Ha en fin ukestart.

klem, Lise

24 sa...

Nydelige ugler!
Håper du har hatt ei fin helg :)

Helsing Helene

Petra / Popetotrora sa...

Härliga kreativa bilder! Den röd-rosa ugglan är hur fin som helst!

chili og kjærleik sa...

Det er så deilig å få rom og tid til å vere kreativ! Håper du har hatt ei storvegs helg!

Pink lady sa...

Hei!

Gleder meg til å se resultatet! Herlige stoffer:) Håper du snart har noen fine stoffpakker for salg! ;)

Klem Pink lady

Den gode feen sa...

Pink Lady : ) Det kjem :)

Fru Langstrømpe sa...

Ugler er virkelig inn.....dattera elsker dem!
Gleder meg til å se sjal og seglbåtar!

Lill sa...

Så flotte farger:)
Uglen var supersøt,jeg holder på å sy en til datteren min nå..i rosatoner..
Bilder kommer på bloggen etterhvert

klem fra Lill

Only Beautiful Things sa...

I like that energetic colors! Nice post :) Greetings!

Ingrid sa...

Så innmari fine og inspirerende bilder av "sykaoset". Regntunge høstdager er virkelig perfekte dager til å sy (og strikke) på ja :)

Tina Dalbøge sa...

Sikke en utroligt kær ugle!!! :)

Kærlig hilsen

Tina

Unknown sa...

Hei på deg, takk for koselig hilsen inne på bloggen min. jeg skal se om jeg finner bildet og sende det til deg. Vet du om det er i noen av de bladene som til nå har kommet ut. Bladet er bare så fint vet du, jeg elsker det. Man kan få kjøpt de forrige utgavene på nettet også. ha en fin dag videre, klem Wilhelmine

NIB sa...

Å! Det er så herlig å komme inn å få en dose ren inspirasjon bare ved et tastetrykk:))) LOVE IT!

Vi har veldig lyst å komme til helgen, men har litt familieting som desv gjør det veldig vanskelig å reise over 2 helger på rad. Skal nemlig i bryllup neste helg, i Bergen. Hadde vært veldig koselig å se alle sammen, så det er trist!
KOS dere;))

Solveig

Astrid - nytt håndarbeid i butikk! sa...

Når du legger ut så mye fine bilder, kommer motivasjonen krypende raskere enn fy! :)

Anne (Moseplassen) sa...

Sjarmfulle ugler :) Og farger! Jeg har fargelengt så det var fint å få slikt påfyll :D

Ingeborg sa...

For noen herlige bilder til stor inspirasjon:)

Cupcakes og champagne sa...

Så flink du er :) Jeg er sikker på at sjalene blir superfine! Herlig blanding av stoff og bånd!

Katla sa...

Det er alltid like moro å være innom bloggen din. Kreativiteten din er så smittsom. Alle fargene, mønstrene, ideene.... elsker det jeg :)
Takk for at du deler med oss alt det du gjør, lager og pusler!!

hilsen fra Katla

Related Posts with Thumbnails