søndag, januar 15, 2012

På bordet


Kvifor sitje i sofaen når det er ledig plass oppå bordet ;)
Eg måtte berre forevige dette - utsikta mi frå sofaen. Eg og dei to minste har tilbrakt dagen - ja omtrent heile helga innandørs.
Begge to er febervarme og hostar stygt. Pippi og Emil på DVD, saftis i handa og etterkvart i magen gjer susen.  Sitje tett i tett i sofaen er også herleg, både for friske og sjuke.


Eg har forresten eit nytt strikketøy på pinnane. Genser til 9-åringen, inspirert av sjølvaste Eeeeeeemil sin raglangenser. Ikkje lett å forevige Emil, men ser du filmen der Emil har juleselskap for dei fattige, så ser du genseren eg vart så inspirert av her ein dag. Garnet eg strikkar i er ein tråd tynn alpakka og ein tråd eit spettete Tirolgarn som kjem i 200grams nøster. Det er utruleg dårlig utval av spettete garn på garnbutikken for tida, så eg enda altså opp med eit garn som inneheld akryl - noko eg egentleg ikkje likar. Jaja, pytt. Mønsteret eg brukar er fritt etter noko eg fann på Drops sine sider, så det vert i grunnen spennande å sjå kven genseren passar til slutt.



Pyton, når dei små er sjuke, men tippar me ikkje er dei einaste i Norges land som er i denne situasjonen om dagen...Vår eigen vesle Emil-kloning slokna på sofaen, med den rosa favorittsekken til daddo på ryggen. Verdas beste Simongullklump.

God veke til deg som er innom :)

PS! Gledeleg nytt på tampen. Eg er nominert som kandidat til Årets Mammablogger 2011. Jippi, så kjekt. Du kan gå inn og sjekke dei andre nominerte og stemme på din favoritt her inne.

22 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

God bedring til de syke og lykke til i kåringa. Du har fått min stemme. :-)

Fru Gullhår sa...

Masse god bedring til dere! :) Genseren blir nok kjempefin. Eg har ikkje strikket så mye før siste åra.. så har ikkje turt å begynt på "frihand" enda ;) men no vart eg grådig inspirert.. hehe :)
Lykke til med kåringen!
Hilde :o)

deconordic sa...

Riktig god bedring til de skjønneste syke små.

Jeg har vært inne og stemt på deg, du var jo veien min inn i bloggland i sin tid :)

Lykke til!!

ELLEMELL sa...

kejnner til følelsen av og bli inspirert av noe man ser.. men lenge siden det har forekomt...:)

vi får vel se resultatet:)
god bedring i hjemmet:)
klem ellemell

Ingvild S L sa...

Når jeg selv er syk gir jeg meg selv samme "kuren", funker alltid! :D

helopdesign sa...

Grattis med nominasjon, og takker for fin fin blogg jeg så ofte er innom:) God bedring til de små!

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

En god søndag alikevel for de pjuske:)

Genseren ser spennende ut!

Martes atelie` sa...

Jeg går inn å stemmer på deg jeg vettu;) Har akkurat fått friskt barn igjen. Bare en i dette huset som har vært "rammet". Så, da får vi se om vi andre klarer oss. God bedring.

Torill sa...

God betring til borna. Slik genser som Emil har kunne ein iallefall kjøpe for nokre år sidan på Devold. Eg har iallefall ein slik ein derifrå. Den er kjøpt frå fabrikken så eg veit ikkje om den finnast. Men heimestrikka er like bra :-)

Yvonne sa...

Huff nei ikke noe kjekt med syke barn. god bedring til de=) Men da er det kjekt med litt Pippi og Emil da=)

Ha en fin ny uke=) Og lykke til i trekningen =)

Klem fra Yvonne.

Randi sa...

Så søt med den rosa sekken på ryggen :) God bedring!! Håper den nye uka blir fin!

Mona sa...

God bedring, får håpe det ikke er langvarig!

Mrs Bell sa...

Herlig!!! :)

Klem Anne Bente

Guro sa...

Gratulerer med nominasjon!
Og god bedring til småfolkene Ü Du er ikke alene. Her er jeg hjemme med skjønneste lille gutten som er så syk. Har aldri målt så høy temperatur før, synes det er litt skummelt jeg.... Når temperaturen nærmer seg 41, da blir jeg redd. Tror jeg må få snakket med en lege i dag rett og slett. Det er bare helt pyton når de er skikkelig syke!

Frihet sa...

God bedring!! Her er det også feber, kjedelig!!

Annikken sa...

kjempe fin og inspirerende blogg :) jeg stemmer på deg og gleder meg til å følge videre :)

Anonym sa...

Gratulera med nominasjon Linda - me har stemt på deg, og krysse fingrene for at du vinne:)
Har vore ei rolig helg hos oss og med to sjuke små. Heldigvis på bedringensvei no. God bedring til Alma og Simon:)

Klem

Anonym sa...

God betring i heimen! Vi har stemt på deg :-).
Beste helsing Randi S frå "gymnastida"

Unknown sa...

God bedring!
Du får så absolutt min stemme :-)

Nordisk Mamma sa...

Du har en fargerik og inspirerende blogg! Du får min stemme:-)

Katrine Anita sa...

Så flink du er. Er nok strev med to syke barn, men de var da fryktelig søte. Håper alle er friske nå. klem

Småregn sa...

Så herlige bilder, tross sykdom :) God bedring i heimen! Blir spennende å se genseren ferdig.

Related Posts with Thumbnails