søndag, april 08, 2012

Station board no more





Det gjekk med Station Boardet som med mykje anna.
Eg vart lei av det.
Snakk om putlete prosjekt å halde på med, men så har det vore eit kult blikkfang i stova også.
Nå er tida imidlertid inne.
Bokstavane er sparkla over, og eg vil finne på noko nytt.

I morgon trekker eg ein vinnar av Sylvanian-familien. Sleng deg med om du har lyst, og ikkje har gjort det enno.

Ungane og eg er heime i Stavanger igjen, etter å ha tilbrakt koselege dagar på Halsnøy.
Nå er det utpakking, ordnings og ryddings som står på tapetet.

Ha ein flott kveld!

11 kommentarer:

Marit sa...

Takk for nydelige bilder fra påskeeggjakta.
Kan nesten høre gledeshylene! Ellers er jeg enig med deg - sparkle over det man blir lei...
marit

Bluggi buggi blogg sa...

Spennende å se hva som kommer ut av Station Boardet. Ha en fin påskeslutt :)
Trude :)

Bluggi buggi blogg sa...

Spennende å se hva som kommer ut av Station Boardet. Ha en fin påskeslutt :)
Trude :)

Ruter & Hjerter sa...

Hva skal du finne på nå med det da? Spennende;)

camillaslykke sa...

Spennende hva som kommer... Du er jo så kreativ og flink..

Jeg har også de grå trekkene til Ektorpen... Hmm, kanskje bytte igjen fra hvit til grå?
Greit med sofaer som kan byttes trekk på...

Kos deg i heimen..

Klem klem

Engel sa...

WOW! Deet blir spennende å se! Fortsatt god påske!

Unknown sa...

Haha, er så kult når man bare er lei ting altså... :)
Spennende og se hva som skjer:)

Ha en fin fin kveld:)

Nuppine sa...

Hei! Jeg syns det var kult med kun sparklinga jeg! Men det ser kanskje ikke like fint ut med det blotte øyet?

Hadde forresten lyst til å si at jeg dette er min favorittblogg! Kreativ og uhøytidlig :) Og så er det litt morsomt at du er fra Halsnøy, hvor jeg en gang gikk på Folkehøgskole. For en fantastisk plass!

Alt vel, Hilde

Fru Usken sa...

Så herligt d bordet m alle lysestakane!:) Blir spennande å se ka du finne på;)
klem:)

24 sa...

synst jo det ble kult bare med litt sparkel på eg :)

kule 60 tals bilder av deg og dine gode!

fin fri dag til deg.

henriette

SsSsS sa...

Spennende å se hva som kommer istedet! :)

Related Posts with Thumbnails