mandag, august 24, 2009

Dåpshelg

Det vart stille i bloggen denne helga, og det er fordi me hadde dåp for Simon på søndag. Me har hatt ei herleg, koseleg, latterfull og litt hektisk helg med venner og familie på besøk. Dåpskjolen er den samme som eg sydde til Alma. Nå er den plassert innerst i skapet igjen, i påvente av komande barnebarn ein gong i framtida, he he ;)

Med små protestar frå dåpsbarnet vart han døypt. Bestemor bar han, og storebror tørka han omsorgsfullt på hovudet *stolt hønemor*

Små protestar kom det også frå dåpsbarnet då dei yngste gjestene våre bytta på å halde han. He he, nydelege jenter som heilt tussete etter babyar :) Innimellom var det godt å kose kosekluten og tutten :)

Me feira dagen med fantastisk god mat på Sola Strand Hotel. I fare for å publisere bilete av gjester som ikkje vil på nett, får de berre sjå bilete av bordet etter at gjestene forlatt åstedet. Ein nydeleg plass å feire ein nydeleg dag
Ha ein flott mandagsskveld!

15 kommentarer:

BO sa...

Så koselig!
Å så fin og god, vesle Simonguten!
Masse klem og kos!

Jannicke sa...

Vel overstått ;o)
Så ut som dere hadde en perfekt dag ;o).
Og så lurt å feire et annet sted enn hjemme,
da får mor også slappet litt av ;o)

Klem J.

Marianne sa...

Så nydelig dåpskjole!!

Petit sa...

Nydelig dåpsbarn i flott kjole.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ååå såå söt liten gosse!!! vackert dop o vackra bilder!! så fin kläning o mössa. vi hade vårt dop för lilleman i juni...så mysigt sååå!!!pluttisar!!

kram!!♥

Jeanette Jess1 sa...

SÅÅÅÅ nydelig din lille prins er!!!

Det er så koselig med slike dager, og i allefall når det går knirkefritt ;O)

Anonym sa...

Nydelig dåpskjole og skjønn gutt!
Du er heldig:-)
Klem Hege.

camillaslykke sa...

Hei, Linda.
Nydelig dåpskjole du har sydd!
Du, jeg spurte deg noen spørsmål angående maling av gulv. Jeg skal til selv her, men stemmer det at den 3 stjerners bare kommer i halv blank?

Ulla V. sa...

Hjertelig tillykke med dåben. Det ser ud til at have været en smuk og dejlig dag. :)

Og rigtig gode billeder...og med den søde storebror. Jeg kan sørme godt forstå at du er en stolt mor. :))

☆Therese sa...

Gratulerer med overstått dåp!
en skjønn liten prins :o)

Anonym sa...

Hei, så koselig blogg. Lurer på om du kan svare meg hvor du har kjøpt nøkkelholderen som det står "keys" på. Jeg har sett den et sted, men klarer ikke å huske hvor... God kveld! Hilsen Johanna

Anonym sa...

Hei, så koselig blogg. Lurer på om du kan svare meg hvor du har kjøpt nøkkelholderen som det står "keys" på. Jeg har sett den et sted, men klarer ikke å huske hvor... God kveld! Hilsen Johanna

Den gode feen sa...

Hei Johanna, den kjøpte eg i den nå nedlagte butikken Mollys heaven. Lukka til i jakta på nøkkelhaldar :)

Den gode feen sa...

Camillas Lykke: Eg aner ikkje om malingen berre finst i halvblank. Gulvet vårt har sånn cirka halvblank utsjåanad nå, så det er sikkert halvblank me har brukt iallefall- lukka til

Vigdis sa...

Så nydelig dåpsbarn!

Related Posts with Thumbnails